XXL Nutrition

geen pomp meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks :)

Zelf merk ik hier helemaal niets van. Ook niet van agmatine.

Kan verschilt per persoon, met creatine zou je ook de dosis iets kunnen verhogen, je raakt op een gegeven moment gewend aan een bepaalde dosis.
 
Dit heb ik echt nog nooit gehoord, kun je dit onderbouwen met een artikel ergens? Bij mij werkt het goed als ik veel water drink met wat creatine, en natuurlijk zwaar trainen, met behoorlijk wat supersets.
Wat gebeurt er als je zout eet ? Je houd vocht vast dus bent veel
Voller gevolg hardere pump eet maar eens een cheat als frituur samen met de carbs is de pomp het zwaarste
Cafeïne zou een slechte invloed hebben op de pomp ook
 
Pomp..
geld uitgeven voor pomp, dan moet je een pompert krijgen.
Kan jou die pomp schelen, zelfde met spierpijn. Lekker belangrijk
 
Kan verschilt per persoon, met creatine zou je ook de dosis iets kunnen verhogen, je raakt op een gegeven moment gewend aan een bepaalde dosis.

Je lichaam neemt simpelweg niet meer op, 5 gram is meer dan genoeg.
 
Pomp is heerlijk! Soms heb ik het ook niet (helaas)
 
ben zelf weer met creatine begonnen veel meer pomp nu of het moet toeval zijn ^^ spieren voelen algemeen voller
 
ben zelf weer met creatine begonnen veel meer pomp nu of het moet toeval zijn ^^ spieren voelen algemeen voller
Ik wist niet dat dat kon van creatine. Ik dacht dat het alleen maar vocht vasthield zodat je voller bent. Helpt 't echt met pompen?
 
Want een pomp is de definitie van een goede training? Ok.

Idd gaat nergens over, en dan adviseren om meer reps te doen... Train gewoon hard en eet niet te weinig. Beter wat meer/intensievere cardio dan weinig eten. Genoeg mineralen binnen krijgen ook.
 
Als je pomp wil, eerst goed opwarmen met lightweight en high reps, daarna goed en zwaar trainen.
Creatine helpt zeker met pomp, maar ga je ook vocht van vasthouden (meestal).

En idd, pomp indiceert niet een goede training, maar voelt wel altijd heel goed om te hebben :)
 
Als je pomp wil, eerst goed opwarmen met lightweight en high reps, daarna goed en zwaar trainen.
Creatine helpt zeker met pomp, maar ga je ook vocht van vasthouden (meestal).

En idd, pomp indiceert niet een goede training, maar voelt wel altijd heel goed om te hebben :)
Bij mij werkt het juist andersom. Eerst kort opwarmen, dan al m'n oefeningen met zwaar gewicht en als die allemaal klaar zijn (als ik de pomp dan nog niet gehad heb) veel repetities met een laag gewicht.
 
Bij mij werkt het juist andersom.

Hm ik zie pomp meer als indicator dat mijn spieren goed zijn opgewarmd en ik met de zware training kan beginnen, ik doe ook maar 2 setjes ofzo hiervoor en daar krijg ik een goede pomp van.

Maar dat zal bij iedereen wel anders liggen. Zag laatst een interessante video van Kai Greene erover;
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven