Fitness Seller

geen pomp meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Sinds ik begonnen ben met cutten heb ik vooral met biceps geen pomp meer. ik doe het nu zwaarder om er voor te zorgen dat ik een extreme pomp krijg aan het einde maar helaas helpt dat ook niet. Tijdens het bulken had ik echt een extreme pomp. Weet iemand waardoor dit komt?
 
Ik dacht dat het te maken had met carbs...minder carbs is minder pomp
 
Meer herhalingen werkt bij mij goed. 15 Tot 20 in de cut zijn heerlijk! Of 10 tot 15 met een zeer correcte uitvoering!
 
Sinds ik begonnen ben met cutten heb ik vooral met biceps geen pomp meer. ik doe het nu zwaarder om er voor te zorgen dat ik een extreme pomp krijg aan het einde maar helaas helpt dat ook niet. Tijdens het bulken had ik echt een extreme pomp. Weet iemand waardoor dit komt?

in bulk vreet je ook meer kcal dan met cutten heb je minder kcal dus ook minder kracht toenamen + vollere pomp
 
Want een pomp is de definitie van een goede training? Ok.
 
Meer herhalingen werkt bij mij goed. 15 Tot 20 in de cut zijn heerlijk! Of 10 tot 15 met een zeer correcte uitvoering!


Ga ik proberen volgende keer, thanks!
 
Agmatine poeder kost geen fluit en werkt erg goed. Bij B&F 7,25 euro en werkt wel degelijk. Bij XXL ben je duurder uit mocht je B&F niet vertrouwen.
 
Want een pomp is de definitie van een goede training? Ok.
En spierpijn groeien je spieren? Ok.

Haha, mensen, waarom alleen voor pomp gaan?
Gewoon hard trainen en compounds beuken. :)

Maar om antwoord te geven, pomp kan inderdaad met de carbs te maken hebben, die heb je nu aanzienlijk minder dus minder pomp kan. Een hoger bf merk ik zelf dat je weinig pomp krijgt.
 
LOL dit topic, jezus de zomer komt er weer aan.
 
NIet te veel bij stil staan. Is normaal dat je plat trekt wanneer je weinig eet en vooral weinig carbs neemt.

Fuck it. Wil je pomp? 500 reps en je hebt pomp.
 
LOL dit topic, jezus de zomer komt er weer aan.



Gehehe, zit vanaf vandaag 'actief' op dbb, maar hier zal dat nog wel erger zijn met zulke topics dan elders gezien het aantal leden....
 
De oplossing :) Dan heb je zo weer een pomp...
C3FB2B4E-5FietspompJumbo.jpg
 
Zout iname is grotendeels wat je een pump geeft
 
Zout iname is grotendeels wat je een pump geeft
Dit heb ik echt nog nooit gehoord, kun je dit onderbouwen met een artikel ergens?

Bij mij werkt het goed als ik veel water drink met wat creatine, en natuurlijk zwaar trainen, met behoorlijk wat supersets.
 
Laatst bewerkt:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord, kun je dit onderbouwen met een artikel ergens? Bij mij werkt het goed als ik veel water drink met wat creatine, en natuurlijk zwaar trainen, met behoorlijk wat supersets.

Creatine? Kan je dat onderbouwen met een artikel ergens?
 
creatine zorgt wel degelijk voor een pomp.. daar is geen artikel voor nodig :p

Oh ik wil het graag geloven hoor. Dat zou zeggen dat crea de bloedtoevoer naar de spieren vergroot. Maar ik kan niets vinden hierover, in ieder geval niet iets waar geen webshop achter zit.
 
Creatine? Kan je dat onderbouwen met een artikel ergens?

Maar goed, zie hier o.a, punt 4

http://www.bodybuilding.com/fun/5-reasons-to-use-creatine.htm

Higher glycocen levels generates huge muscle pumps
Fourth on our list of reasons why you need to use creatine is because of the muscle pumps you'll get. While muscle pumps don't necessarily help you out physiologically in terms of building muscle mass, they will help with motivational levels.

There's nothing like seeing a muscle grow at the end of a workout to motivate you to get back into the gym and do it again a day or two later, and since creatine causes a higher level of water retention in the body, the muscle pumps you'll experience will go up.
 
Pomp? Ik heb zelden een pomp, vind het meestal maar irritant. :)
 
Back
Naar boven