XXL Nutrition

Geen progressie meer en nu achteruitgang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

No worries, zie het zo: jullie hebben nu een biologische machine waar je je test case van kan maken en je theorieën kan toetsen aan de praktijk 😂

Ben benieuwd wat 1000mg test en 1000mg tren doet, interesse?🤣
 
Ben benieuwd wat 1000mg test en 1000mg tren doet, interesse?🤣
Test only 😂 alles wat lever en/of nieren absurd slechte tijd geven kan ik niks mee ivm medicatie die al aanslag zijn op lever en nieren
 
Ik denk dat je antwoord al in je openingspost zit. Gooi die vierde oefening per spiergroep er terug uit en gebruik hem om te variëren op de tweede dag als je hem nog wil doen.
 
Ik denk dat je antwoord al in je openingspost zit. Gooi die vierde oefening per spiergroep er terug uit en gebruik hem om te variëren op de tweede dag als je hem nog wil doen.
Zou je zeggen dat er een limiet aan het aantal oefeningen zit wat je 'textbook' zou moeten doen?
 
Zou je zeggen dat er een limiet aan het aantal oefeningen zit wat je 'textbook' zou moeten doen?
Persoonlijk denk ik van wel aangezien je voluit gaat en maar 3 dagen ertussen zet. En het moet echt wel lukken dat je plots achteruit gaat nadat je ze hebt ingevoerd.
 
Zou je zeggen dat er een limiet aan het aantal oefeningen zit wat je 'textbook' zou moeten doen?
Ja, natuurlijk.
Zo min mogelijk, maar wel zoveel dat je spieren er een groei prikkel van krijgen.
Hoe meer grammen, hoe meer herstel, logisch toch.
Maar volgens mij ben jij nog niet helemaal toe aan ' gear and the Juice' .
 
Ja, natuurlijk.
Zo min mogelijk, maar wel zoveel dat je spieren er een groei prikkel van krijgen.
Hoe meer grammen, hoe meer herstel, logisch toch.
Maar volgens mij ben jij nog niet helemaal toe aan ' gear and the Juice' .
Er is geen weg terug, dus we kunnen eeuwig die discussie ophalen en continu hetzelfde concluderen, of we kunnen educaten. En totale verplaatsing van gewicht dan?
 
Nieuwe dexa scan gedaan vandaag voor nieuw ijkpunt. Resultaat na 7 weken:

Ben van 24,5 % vet naar 19,5% vet gegaan, van 85 kilogram lean mass naar 92,5 kilogram lean mass. Op naar de 10% vet. Gewicht is hetzelfde gebleven: 119 kilogram. Ik had 30 nogwat kilogram aan vet, en dat is nu nog maar 20 kilogram aan vet. De rest is botten.
 
Aan de hand van deze cijfers heb ik mijn nieuwe TDEE berekent op 3670. Die rond ik af op 3600 kcal per dag. Door die klote lockdown zou ik mijn variabele activiteit moeten verlagen, dus ga hem denk ik afknopen op 3400kcal per dag omdat ik niet meer elke dag sport en al zeker geen 2,5 uur per dag meer.
 
Hoe is het nu
 
Hoe is het nu
Nou, de lockdown kwam er aan dus had 2 weken niet getraind. Daarna een illegale gym gevonden en toen weer begonnen. Kon niet meer zo zwaar pakken als voor de lockdown, maar ben nu 4 weken verder en maak weer 'grote' stappen, dus die rust van de lockdown heeft goed gedaan. Ben in ieder geval weer verder gekomen als voor de lockdown.
 
Ben lange tijd niet op het forum geweest. Topic starter was dus een van me beste gabbers. 13 juni is hij overleden. Precies 10 dagen na zijn 38ste verjaardag. Ik stond totaal niet achter zijn keuzes ivm zijn ziekte maarja hij was super eigenwijs.

Naar mijn weten ging het redelijk oké met zijn ziekte.

Rip Jan (Predjee)
 
Back
Naar boven