MuscleMeat

Geen resultaat kuur

• Topic starter LK
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Wat eet je man? Is dat nou zo lastig?

Sides komen dan wel aan; slecht slapen, kort lontje, veel moe, lichte agressie, zware en pijnlijke hikbuien van ettelijke uren. Heb nu 12 jaar ervaring met gear maar dit seizoen is toch wel uniek….
Die lichte agressie en korte lontje hadden wij zelf ook wel geschoten 😂

Misschien je gear laten testen?
Meer eten kan je gewoon doen, gewoon proberen.

Die lichte agressie en korte lontje hadden wij zelf ook wel geschoten 😂

Misschien je gear laten testen?
Meer eten kan je gewoon doen, gewoon proberen.
Ik groeide vroeger met enkel tren in mijne
luie zetel tv kijkend. Nu 4 zwaar gebroeders erbij gezet en weinig of geen resultaat. Ik wil gerust veeeeeel eten maar moet ook zakken naar 6 % en sorry, de rijst en kutkip komen mijn oren uit.

Je wilt groeien maar ook zakken naar 6%
Misschien kan je beter eerst een keuze maken wat je wilt, groeien of droger worden.

En er bestaat meer dan kip en rijst hè. Google gewoon eens wat recepten of koop een kook boek.

• Like
Waarderingen: K82
Daarom ben ik zo jaloers op Gast 170904 dst

toen je natty was hoeveel at je toen in je bulk qua kcal?
Dat zegt iedereen tot je dagelijks 8000 kcal moet eten. Voor een dag klinkt leuk, vooral als je diep cut alleen doe dat voor maanden. Het is onmenselijk als je wist hoeveel dat dagelijks is.

Ik heb totaal geen ervaring met gear. Maar ik weet wel dat er hier een aantal mannen rondlopen met veel kennis en ervaring.
Probeer eens open te staan voor wat ze delen, ze hoeven geen advies/opties te geven hé.

Misschien moet je er gewoon eens blanco in gaan staan, meer achtergrond info geven (als daarom gevraahd wordt) en als iets onduidelijk is gewoon vragen ipv je eigen conclusies trekken.

Er is op dit forum (los van de gear) zoveel kennis en ervaring aanwezig, het zou zonde zijn als je je eigen glazen zou ingooien...

Dat zegt iedereen tot je dagelijks 8000 kcal moet eten. Voor een dag klinkt leuk, vooral als je diep cut alleen doe dat voor maanden. Het is onmenselijk als je wist hoeveel dat dagelijks is.

8K is ook mega veel man als ik dat elke dag zou moeten eten dan zou ik het ook niet meer leuk vinden… tevens ben je nog steeds tering droog, snap jou lichaam niet zo goed

• Like
8K is ook mega veel man als ik dat elke dag zou moeten eten dan zou ik het ook niet meer leuk vinden… tevens ben je nog steeds tering droog, snap jou lichaam niet zo goed
Same here...

Met mijn knappe looks en charmes neuk ik veel en verbrand daardoor talloze kcal.

Ik groeide vroeger met enkel tren in mijne
luie zetel tv kijkend. Nu 4 zwaar gebroeders erbij gezet en weinig of geen resultaat. Ik wil gerust veeeeeel eten maar moet ook zakken naar 6 % en sorry, de rijst en kutkip komen mijn oren uit.
Wat een prutsers ben je dan eigenlijk ook.
Waarschijnlijk weet je niet goed genoeg wat jou lichaam nodig heeft om het te laten groeien. Naturel niet geleerd en nu loop je vast ondanks die zooi.
En de bijwerkingen.... die groeien waarschijnlijk wel :thumb:

Je gebruikt enorm veel gear nu.
Vroeger minder en je kwam aan.
Metabolisme kan ook veranderen. Dus waarom niet meer eten?
Rijst is nier zaligmakend en kip ook niet.
Pasta, gehakt kan ook. Lekkere schep pesto erdoor. Af en toe een pizza. Sausjes zoals mayo, pindasaus etc.
Gooi door je kip met rijst ook cashewnoten.
Brood of wraps kunnen ook prima. Niets mis mee.
Bak zelf pannenkoeken... met of zonder extra eiwit.
Probeer t eens. Niet geschoten is altijd mis.

Btw... ik eet net zoveel in kcal, ben stukken kleiner, veel lichter en vrouw. Maar heb wat metabolisme issues. Maar dan nog... meer eten is wel de enige optie.

• Heart
Wat een domme reacties joh..

Ik heb lang geleden precies hetzelfde meegemaakt met een toen gangbaar ug lab. Alles hetzelfde gedaan als het jaar ervoor, zelfs time off was met dik 6 maanden even lang. Het 2e jaar kwam ik nauwelijks aan 76kg tegen 82kg. In retrospectief was het 2e jaar alleen de stromba inject echt en de rest gewoon olie zonder aas.

Heb ik toen ook mijn bek over open getrokken hier.

Wat een domme reacties joh..

Ik heb lang geleden precies hetzelfde meegemaakt met een toen gangbaar ug lab. Alles hetzelfde gedaan als het jaar ervoor, zelfs time off was met dik 6 maanden even lang. Het 2e jaar kwam ik nauwelijks aan 76kg tegen 82kg. In retrospectief was het 2e jaar alleen de stromba inject echt en de rest gewoon olie zonder aas.

Heb ik toen ook mijn bek over open getrokken hier.
Winny only is ook lekker, toch ?

als je niet voldoende eet kom je niet aan

Winny only is ook lekker, toch ?

als je niet voldoende eet kom je niet aan
En als je af wilt vallen moet je minder eten of meer bewegen.....maar dat is ook een andere discussie.

Back
Naar boven