MuscleMeat

Geen resultaat kuur

• Topic starter LK
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Er zijn ook mensen die kuren met winstrol alleen en ook 4kg aankomen !
Maar die willen dan toch niet afvallen? Daar had ik het namelijk over.

Het gaat niet om jou in dit topic
Dat klopt en dat was ook niet het punt wat ik aangaf.

En door!

Geen resultaat met je kuur?.......meer eten!

Kom je niet aan eet je meer / beweeg je minder
Val je niet af dan eet je nog minder / beweeg je meer

#basics

Kom je niet aan eet je meer / beweeg je minder
Val je niet af dan eet je nog minder / beweeg je meer

#basics
Yup, wijze woorden, klinken als een oneindige echo op dit forum......

Vandaar dat 90% hier al jarenlang stagneert en de hoop op geeft, want het is allemaal zo moeilijk 🤌

Vandaar dat 90% hier al jarenlang stagneert en de hoop op geeft, want het is allemaal zo moeilijk 🤌
Ja bizar gewoon.....

Ja maar het is bs.

Mijn voorbeeld nu op dit moment, mijn log zal ik ook weer is updaten:

Half jaar off. Op 01/03 gaan cutten op 80.7 en 16/3 woog ik 77.9kg.

16/3 begonnen aan een kuur met beginners dosering en heb voeding hetzelfde gehouden als laatste week cut en woog vanmorgen 79kg precies.

Als je een beetje getrained sportlichaam hebt geeft de toevoeging van aas alleen al een dramatische verandering.

Ja maar het is bs.

Mijn voorbeeld nu op dit moment, mijn log zal ik ook weer is updaten:

Half jaar off. Op 01/03 gaan cutten op 80.7 en 16/3 woog ik 77.9kg.

16/3 begonnen aan een kuur met beginners dosering en heb voeding hetzelfde gehouden als laatste week cut en woog vanmorgen 79kg precies.

Als je een beetje getrained sportlichaam hebt geeft de toevoeging van aas alleen al een dramatische verandering.
Dus je bent ongeveer een kilo zwaarder? Goed begin.

Maar wat is precies bs? Onderwerp van TS of reactie van AK?

Dus je bent ongeveer een kilo zwaarder? Goed begin.

Maar wat is precies bs? Onderwerp van TS of reactie van AK?
Reactie van AK met de kanttekening dat non-responders absoluut bestaan.

Kan gewoon vocht zijn, gewicht schommelt bij sommige kgs pd. Kunt mij iig niet wijsmaken dat je op dit aantal kcal je gehele bulk/blast kunt zitten en kgs massa kunt pakken.

Niet om het een of ander maar je zou verwachten met zo'n kuur dat je zelfs tijdens een cut nog aan moet komen. Als er niks gebeurt klinkt het eerder als fake zooi. Ook als ik na gaan hoe hard mensen gaan op tren en daarbij niet goed eten omdat het niet lukt.

Niet om het een of ander maar je zou verwachten met zo'n kuur dat je zelfs tijdens een cut nog aan moet komen. Als er niks gebeurt klinkt het eerder als fake zooi. Ook als ik na gaan hoe hard mensen gaan op tren en daarbij niet goed eten omdat het niet lukt.
Tren met anavar vergelijken 👍

Vet verliezen en spiermassa bouwen zijn 2 verschillende dingen, vet verliezen gaat stuk sneller als massa bouwen dit compenseert niet snel op de weegschaal ook al praat men je dit aan. 1kg vet verliezen gaat bij langer na niet in hetzelfde tempo als 1kg spiermassa gainen.

Vet verliezen en spiermassa bouwen zijn 2 verschillende dingen, vet verliezen gaat stuk sneller als massa bouwen dit compenseert niet snel op de weegschaal ook al praat men je dit aan. 1kg vet verliezen gaat bij langer na niet in hetzelfde tempo als 1kg spiermassa gainen.
Hoe snel kun je natty dan spiermassa bouwen, ongeveer 0.5kg per maand?
Hoe snel kun je on gear spiermassa bouwen, licht ook aan je voeding en alles I know....

Hoe snel kun je natty dan spiermassa bouwen, ongeveer 0.5kg per maand?
Hoe snel kun je on gear spiermassa bouwen, licht ook aan je voeding en alles I know....
Dit kan je vrijwel niet uitrekenen tenzij je echt podium shape met podium shape vergelijkt en dan word het nog de vraag was je vorige wedstrijd droger of niet.
Ik denk een hele grove richtlijn is 5kg natty pj, dit word naarmate je meer massa hebt steeds minder dus wellicht eerste jaar 5 dan 4 3 2 2.5 etc etc.

Inc gear zou je het wellicht verdubbelen, maar spelregels blijven hetzelfde om echt het maximale eruit te halen moet je ook wel 12 maanden pj alles geven.

Vergis je niet wat 1kg spiermassa al doet met je shape, plak maar 1kg kipfilet op je lichaam dat is spiermassa. 1kg op de weegschaal is niks, keer poepen en het is weg.

• Like
Waarderingen: K82
Ik ben blij met mijn 1kg per jaar. Ik dwarf inVorm on gear :D

Ik vergelijk toch niks?

Ma 200 Bold en 250 test e
Di 300 tren e
Woe 200 bold en 250 test e
Do 500 testomix
Vr 200 bold en 250 test e

Ik bedoel als je hier niets van merk, 2 gram gear, meer dan 1 gram test, dit gaat ook wel tijdens een cut een hoop extra kilo's opleveren. Dit is gewoon geen normaal kuurtje meer maar zwaar androgeen met zijn androgene bijwerkingen. Ik zou zeker wel minimaal 8kg vocht verwachten tijden zo'n kuur en ook zeker flinke kracht toename. Met enkel Anavar ga je indd niks merken.

Laatst bewerkt:
Dat klopt en dat was ook niet het punt wat ik aangaf.

En door!

Geen resultaat met je kuur?.......meer eten!
Bij twijfel aan gear, laat je je bloed testen !

Bij twijfel aan gear, laat je je bloed testen !
Of de gear.....oh nee...dat kan bijna niet....drugszooi kun je blijkbaar overal testen maar gear ho maar....

Kan gewoon vocht zijn, gewicht schommelt bij sommige kgs pd. Kunt mij iig niet wijsmaken dat je op dit aantal kcal je gehele bulk/blast kunt zitten en kgs massa kunt pakken.
Ik ga idd wekelijks mijn kcal licht verhogen. Zo lean mogelijk gainen.

Back
Naar boven