AndroidHealthClinic

Geen resultaat kuur

• Topic starter LK
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ik vergelijk toch niks?

Ma 200 Bold en 250 test e
Di 300 tren e
Woe 200 bold en 250 test e
Do 500 testomix
Vr 200 bold en 250 test e

Ik bedoel als je hier niets van merk, 2 gram gear, meer dan 1 gram test, dit gaat ook wel tijdens een cut een hoop extra kilo's opleveren. Dit is gewoon geen normaal kuurtje meer maar zwaar androgeen met zijn androgene bijwerkingen. Ik zou zeker wel minimaal 8kg vocht verwachten tijden zo'n kuur en ook zeker flinke kracht toename. Met enkel Anavar ga je indd niks merken.
eens.

Als ik een kuurtje zou doen in de toekomst dan zou ik persoonlijk een coach nemen. Alles zoveel mogelijk bijhouden. Voeding/slaap/eten/cardio stappen supplementen. Van te voren naar Andriod Health Clinic gaan om alles te meten van top tot teen en dan moet je wel groeien.

Tevens zou ik persoonlijk met een hele lage minimale dosis beginnen, zo laag mogelijk en alleen testosteron, mijn mening hierover.

Hoe snel kun je natty dan spiermassa bouwen, ongeveer 0.5kg per maand?
Hoe snel kun je on gear spiermassa bouwen, licht ook aan je voeding en alles I know....
Hebt voor beiden toch diminishing returns, het begint snel en hoe meer massa je hebt hoe meer remmen er op de verdere groei komen.

Eerst trekt de natty rem steeds harder aan, daarvoorbij neemt de winst van steeds hogere t/androgeen niveaus af, dan hgh, insuline...

Misschien zit TS/LK nu op een plateau van wat alleen AAS hem kan brengen.

• Like
Waarderingen: K82
Je geeft in het begin aan dat je niet groeit op zoveel aas. Je zegt ook dat je alles hetzelfde doet als de vorige keer training voeding etc.
Ook geef je aan dat je niet meer wil eten want je wil droger worden naar de 6%. Ik snap dat je groter en zwaarder wil worden maar tegelijkertijd wil je ook rippen. Dit is niet voor iedereen mogelijk en hoe langer je traint en hoe beter je eruit ziet hoe moeilijker Dit wordt. Een beginner zal heel veel spieren aanzetten en tegelijkertijd ook vet verbranden maar een gevorderd iemand lukt dit bijna niet meer.
Je zal een keus moeten maken of je droger wilt worden of wilt bulken.
Ik denk op de calorieën die je nu eet je op onderhoud zit en daardoor geen winst boekt. Als je wilt groeien zou ik sowieso een maaltijd toevoegen per dag en als je droog wilt worden zal je het ermee moeten doen dat je niet groeit maar alleen je spiermassa vasthoudt. Als je besluit meer te eten en 4 weken later ben je nog niet aangekomen dan zou ik toch eens naar je dealer stappen. Misschien een foute batch.
Succes in ieder geval met je doel hopelijk heb je er wat aan

En nog als toevoeging, je kan natuurlijk ook je cardio opvoeren als je je calorieën omhoog gooit. 👍

Back
Naar boven