AndroidHealthClinic

geen resultaat na 8 weken test e. Advies aub! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Furijn

Novice
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Hallo,

Ik zou graag jullie advies en of mening willen weten. Ik heb na veel onderzoek en lezen ervoor gekozen om 10 weken lang test enanthate 500mg per week te gebruiken. De eerste week merkte ik dat ik een beetje spanning in mijn onderarmen te voelen, maar verder geen effect. Maar na 8 weken heb ik nog steeds geen effect gemerkt; geen toename in kracht, agressie en gewicht. Heel erg jammer. Leverancier bezweert dat de spul echt is, want hij gebruikt het ook. Er is wel 1 groot effect, want mijn ballen zijn wel enorm gekrompen. Ik weet niet of dit bewijst of het spul ook echt is. Ik heb mijn dieet enigzins aangepast. Ik ben van 2800 kcal naar ongeveer 3200-3500 kcal, maar dit heeft wel veel moeite gekost. Weten jullie misschien oorzaak van het gebrek aan resultaat?
Met vriendelijke groet,
Thomas
Stats:
Man, 29 jaar, 87 kg, 1.85 cm, 10 jaar schoon getraind, 1ste kuur, 1-10 weken test-e 500mg p.w.
 
Duidelijk gevalletje van getting ****ed. Als je echt goede gear had, dan had je op alle fronten duidelijk verschil gemerkt.
 
Mocht het lege olie zijn geweest zouden de ballen ook niet krimpen. Dus werkzame stof zat zit er zeker in. Mijn vraag is hoe ziet je voeding eruit ?.
 
Geen enkele toename in gewicht? Zelfs als je niet correct eet zul je wel degelijk een paar KG bijkomen in de eerste weken.
 
Als je niks gaint, niks voelt en niks ziet zou ik zeggen het is 100% fake.

Maar als jij zegt dat je je kcal met 500 omhoog hebt gekrikt en ook geen grammetje gaint, of dit nou vet is op wat dan ook. Dan ben jij ook niet geloofwaardig meer want die 500 kcal moet ergens zitten
 
Bij testosteron gebruik zou je ongeacht trainen spiermassa moeten aankomen. In onderstaand artikel van de New England Journal of Medicine zijn mannen in vier groepen gerandomiseerd en gevolgd.

Groep 1: Placebo zonder training
Groep 2: Testosteron zonder training
Groep 3: Placebo met training
Groep 4: Testosteron met training

The men received either 600 mg of testosterone enanthate in sesame oil or placebo intramuscularly each week for 10 weeks in the Clinical Research Center.

Uit de resultaten blijkt dat testosteron alleen al, zonder training, toename in kracht en spiermassa. De beste resultaten hadden uiteraard de testosteron met training groep.

Abstract

BACKGROUND:
Athletes often take androgenic steroids in an attempt to increase their strength. The efficacy of these substances for this purpose is unsubstantiated, however.
METHODS:
We randomly assigned 43 normal men to one of four groups: placebo with no exercise; testosterone with no exercise; placebo plus exercise; and testosterone plus exercise. The men received injections of 600 mg of testosterone enanthate or placebo weekly for 10 weeks. The men in the exercise groups performed standardized weight-lifting exercises three times weekly. Before and after the treatment period, fat-free mass was determined by underwater weighing, muscle size was measured by magnetic resonance imaging, and the strength of the arms and legs was assessed by bench-press and squatting exercises, respectively.
RESULTS:
Among the men in the no-exercise groups, those given testosterone had greater increases than those given placebo in muscle size in their arms (mean [+/-SE] change in triceps area, 424 +/- 104 vs. -81 +/- 109 square millimeters; P < 0.05) and legs (change in quadriceps area, 607 +/- 123 vs. -131 +/- 111 square millimeters; P < 0.05) and greater increases in strength in the bench-press (9 +/- 4 vs. -1 +/- 1 kg, P < 0.05) and squatting exercises (16 +/- 4 vs. 3 +/- 1 kg, P < 0.05). The men assigned to testosterone and exercise had greater increases in fat-free mass (6.1 +/- 0.6 kg) and muscle size (triceps area, 501 +/- 104 square millimeters; quadriceps area, 1174 +/- 91 square millimeters) than those assigned to either no-exercise group, and greater increases in muscle strength (bench-press strength, 22 +/- 2 kg; squatting-exercise capacity, 38 +/- 4 kg) than either no-exercise group. Neither mood nor behavior was altered in any group.
CONCLUSIONS:
Supraphysiologic doses of testosterone, especially when combined with strength training, increase fat-free mass and muscle size and strength in normal men.

Resultaten mbt spiermassa:
Body weight did not change significantly in the men in either placebo group (Table 4). The men given testosterone without exercise had a significant mean increase in total body weight, and those in the testosterone-plus-exercise group had an average increase of 6.1 kg in body weight — a greater increase than in the other three groups.
Fat-free mass did not change significantly in the group assigned to placebo but no exercise (Table 4 and Fig. 1). The men treated with testosterone but no exercise had an increase of 3.2 kg in fat-free mass, and those in the placebo-plus-exercise group had an increase of 1.9 kg. The increase in the testosterone- plus-exercise group was substantially greater (averag- ing 6.1 kg). The percentage of body fat did not change significantly in any group (data not shown)

Dus als je daadwerkelijk testosteron zou hebben gebruikt, dan zou je zowiezo 2-3kg minimaal moeten aankomen, ook al zonder exercise. Jij zegt wel te trainen en je dieet in orde is, dus dan zou je een gewichtstoename van 4-5kg moeten krijgen (gezien jij 500mg/pw gebruikt en in het onderzoek 600mg/pw)

BRON: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8637535
 
Je eet te weinig, veel te weinig.
 
Je zegt al dat die 500kcal je moeite kost... Dan weet je duidelijk te weinig van voeding en had je hier nog helemaal niet naar moeten grijpen... Hoe had je die gains behouden als je wel echt spul had??? Niet met die 2800kcal hoor :rolleyes:
 
Ontzettend bedankt voor de reacties. Ik zal wat meer duidelijkheid geven. Ik heb express niet mijn voeding gelijk ontzettend omhoog gegooid, omdat ik juist wilde voorkomen dat er voornamelijk vetmassa bijkomt. Dit is helaas wel een beetje gebeurd rond mijn buik. Ik heb altijd mijn gewicht goed gecontroleerd en kon dus tijdens kuren goed bijhouden of er toename was. Tijdens mijn kuur ben ik ongeveer 1 kilo aangekomen, maar daar staat tegenover dat het vet rond mijn buik is toegenomen. De argumentatie dat ik niet aankom doordat ik niet genoeg eet geloof ik niet helemaal en dat wordt bevestigd door de post van @jessie2010. Ik heb veel onderzoeken gelezen en naar ervaringen van andere mensen geluisterd en gezocht. Zelfs als je de voeding niet aanpast dan zou je alsnog een significant verschil moeten merken doordat de voeding die je inneemt beter wordt opgenomen doordat de cellen worden uitgerekt door de AAS. Ik had juist gehoopt dat een hele goede afstemming van voeding ervoor zou zorgen dat ik veel droge spiermassa zou aanmaken en gedurende de kuur mijn voeding nog meer zou aanpassen om de spiermassa te behouden. Meer spiermassa heeft immers meer kcal nodig.
Mijn voeding gaat uit van een gebalanceerde maaltijd van minimaal 30 gram eiwit per maaltijd en dat 6 keer per dag.
Voorbeeld:
1ste maaltijd: havermoutpap met eiwit shake
2de maaltijd: 4 eieren met 2-3 sneetje brood (deze maaltijd is vaak een uur na eerste maaltijd)
3de maaltijd: 6 sneetjes brood met tonijnsalade (met 1 blik tonijn 160 gram) stuk fruit.
4de maaltijd: rijst groente en kipfilet/vlees/vis (deze maaltijd voor trainen)
training: dextrosedrank tijdens, aminozuren direct na, eiwit shake en banaan na douche en sauna.
5de maaltijd: rijst/aardappelen groente en vlees (deze maaltijd na trainen met minder rijst/aardappelen dan 4de maaltijd)
6de maaltijd: magere kwark

Iedere maaltijd wordt gebalanceerd tussen de 500-800 kcal met als uitzondering de kwark (250kcal).
Zelfs als er iets mis was met voeding dan zou ik toch wel een verschil moeten merken. Maar bedankt voor de suggestie en het meedenken.
 
Post een foto van je gear in de echt/nep.
 
Back
Naar boven