- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
Beste fitnessers!
Sinds ik mijn vakantie heb geboekt stroomt de motivatie weer binnen!
Ik ben aardig tevreden over de grote van mijn spieren, maar wil deze graag meer zichbaar krijgen. Waardoor ik uitkom bij droogtrainen. Uiteraard wil ik ook graag een sixpack creëren.
Op 13 januari ben ik begonnen met het droogtrainen.. helaas heb ik na de eerste week niet het gewenste resultaat.
Even wat informatie over mijzelf:
Lengte: 173 cm
Gewicht: 73.3 kg
Mijn voedingsschema is als volgt:
Dit is wat ik eet op maandag t/m donderdag
06:45 uur
1 Bord brinta, daarnaast 200gr magere kwark met een kopje groene thee
11:30 uur
1 Stuk fruit
12:40 uur
400gr magere kwark, 2 stuks fruit
17:00 uur
Willekeurige groente met kipfilet of zalm
+- 19:00/30 neem ik een shake na het sporten
20:00 uur
Verschillend, soms nog wat kwark of een handje ongezouten pinda's. Ook elke avond groene thee!
Op vrijdag, zaterdag en zondag ben ik vrij dus lig ik vaak wat langer in bed, waardoor tijden verschillen.
Ik ontbijt wel gewoon met brinta, neem genoeg fruit en probeer zoveel mogelijk eetmomenten te nemen. Ik eet geen patat, maar gewoon groente met kipfilet of zalm. Wel heb ik op deze avonden wat vaker de neiging om wat meer handjes ongezouten pinda's te pakken.
Minste zo belangrijk, mijn trainingsschema:
Maandag: start: 5 minuten crosstrainer vervolgens borst, schouders, triceps en buik+zij zonder pauzes achter elkaar door van apparaat naar apparaat minimaal 15hhl. Afsluitend met 15/20 minuten crosstrainer en 10/15 minuten hardlopen. De cardio voer ik op een zo hoog mogelijk tempo uit.
Dinsdag: start: 5 minuten crosstrainer vervolgens rug, biceps en benen achter elkaar door van apparaat naar apparaat minimaal 15hhl. Afsluitend met 15/20 minuten crosstrainer en 10/15 minuten hardlopen. De cardio voer ik op een zo hoog mogelijk tempo uit.
Woensdag: rust, wel geef ik 's morgens een uur gymnastiek aan ouderen!
Donderdag: Zelfde als maandag
Vrijdag: Zelfde als dinsdag
Zaterdag: rust
Zondag: rust
Ik begin bijna weer met trainen en wedstrijd voor voetbal, dan zullen mijn fitness dagen maandag, woensdag en vrijdag worden. Voetbaltraining op dinsdag en donderdag, zaterdag wedstrijd.
Hieronder mijn resultaten van de eerste week waar ik ontevreden mee ben:
De bovenste is mijn start, de onderste huidige resultaat na een week
Datum
13-01-2014
20-01-2014
Gewicht
73.3 kg
70.9kg
BMI
24.5
23.7
Vet %
14.3%
14.2%
Vet massa
10.5 kg
10.1kg
Vet vrije massa
62.8 kg
60.8kg
Lichaamsvocht
46.0 kg
44.5kg
Ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik alleen maar minder lichaamsvocht tot me heb en VVM verlaagd is, eigenlijk dus spier.
Graag jullie advies wat ik beter moet/kan doen!?
Misschien de cardio in vetverbrandingszone doen!?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!!
Sinds ik mijn vakantie heb geboekt stroomt de motivatie weer binnen!
Ik ben aardig tevreden over de grote van mijn spieren, maar wil deze graag meer zichbaar krijgen. Waardoor ik uitkom bij droogtrainen. Uiteraard wil ik ook graag een sixpack creëren.
Op 13 januari ben ik begonnen met het droogtrainen.. helaas heb ik na de eerste week niet het gewenste resultaat.
Even wat informatie over mijzelf:
Lengte: 173 cm
Gewicht: 73.3 kg
Mijn voedingsschema is als volgt:
Dit is wat ik eet op maandag t/m donderdag
06:45 uur
1 Bord brinta, daarnaast 200gr magere kwark met een kopje groene thee
11:30 uur
1 Stuk fruit
12:40 uur
400gr magere kwark, 2 stuks fruit
17:00 uur
Willekeurige groente met kipfilet of zalm
+- 19:00/30 neem ik een shake na het sporten
20:00 uur
Verschillend, soms nog wat kwark of een handje ongezouten pinda's. Ook elke avond groene thee!
Op vrijdag, zaterdag en zondag ben ik vrij dus lig ik vaak wat langer in bed, waardoor tijden verschillen.
Ik ontbijt wel gewoon met brinta, neem genoeg fruit en probeer zoveel mogelijk eetmomenten te nemen. Ik eet geen patat, maar gewoon groente met kipfilet of zalm. Wel heb ik op deze avonden wat vaker de neiging om wat meer handjes ongezouten pinda's te pakken.
Minste zo belangrijk, mijn trainingsschema:
Maandag: start: 5 minuten crosstrainer vervolgens borst, schouders, triceps en buik+zij zonder pauzes achter elkaar door van apparaat naar apparaat minimaal 15hhl. Afsluitend met 15/20 minuten crosstrainer en 10/15 minuten hardlopen. De cardio voer ik op een zo hoog mogelijk tempo uit.
Dinsdag: start: 5 minuten crosstrainer vervolgens rug, biceps en benen achter elkaar door van apparaat naar apparaat minimaal 15hhl. Afsluitend met 15/20 minuten crosstrainer en 10/15 minuten hardlopen. De cardio voer ik op een zo hoog mogelijk tempo uit.
Woensdag: rust, wel geef ik 's morgens een uur gymnastiek aan ouderen!

Donderdag: Zelfde als maandag
Vrijdag: Zelfde als dinsdag
Zaterdag: rust
Zondag: rust
Ik begin bijna weer met trainen en wedstrijd voor voetbal, dan zullen mijn fitness dagen maandag, woensdag en vrijdag worden. Voetbaltraining op dinsdag en donderdag, zaterdag wedstrijd.
Hieronder mijn resultaten van de eerste week waar ik ontevreden mee ben:
De bovenste is mijn start, de onderste huidige resultaat na een week
Datum
13-01-2014
20-01-2014
Gewicht
73.3 kg
70.9kg
BMI
24.5
23.7
Vet %
14.3%
14.2%
Vet massa
10.5 kg
10.1kg
Vet vrije massa
62.8 kg
60.8kg
Lichaamsvocht
46.0 kg
44.5kg
Ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik alleen maar minder lichaamsvocht tot me heb en VVM verlaagd is, eigenlijk dus spier.
Graag jullie advies wat ik beter moet/kan doen!?
Misschien de cardio in vetverbrandingszone doen!?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!!