AndroidHealthClinic

Geen screening van politici?

Bezoekers in dit topic

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.950
Waardering
279
'Kamerlid tuigt zwangere vrouw af'

Gepubliceerd op 21 december 2006, 09:17

Tweede Kamerlid Dion Graus van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft in oktober 2002 zijn toen al acht maanden zwangere vrouw zodanig mishandeld dat zij in het ziekenhuis moest worden opgenomen.

Dit staat in een aangifte bij de politie tegen Graus, die deze krant heeft ingezien. Artsen die de toenmalige vrouw van het Kamerlid begeleidden, spraken van een „zeer bedreigende situatie.” In elk geval zijn tegen Graus zes aangiftes gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking. Het betreft twee aangiftes van de ex-vrouw van het huidige Kamerlid, één van zijn voormalig schoonvader en één van een vriendin van zijn ex. De twee overige aangiftes werden gedaan door een vrouw waarmee Graus een buitenechtelijke relatie had en door haar collega die hij zou hebben gestalkt. Volgens de verklaringen is ook sprake van enkele doodsbedreigingen. Zo zou Graus gedreigd hebben de keel van zijn voormalig schoonvader door te snijden en diens huis in brand te steken. In de aangifte die de hoogzwangere vrouw tegen Graus heeft ingediend, staat dat het Kamerlid diverse keren geprobeerd heeft de keel van de vrouw dicht te knijpen. Ook zou hij met zijn hand de mond en de neus van de vrouw hebben dichtgedrukt, waardoor zij geen lucht kreeg. Tevens zou hij haar in de buik hebben ‘geduwd’.

Wat me opvalt is dat er regelmatig politici de kamer in komen met een toch uiterst dubieuze achtergrondsgeschiedenis.
Is er soms geen screening op die mensen?
 
Laatst bewerkt:
Ik wist dat die Dion Graus een idioot was, maar dit gaat echt te ver.
 
Dion Graus :roflol: , tja het is toch de verantwoordelijk van de partij om goed te screenen. Eenmaal verkozen kan je alleen bij valsheid in geschrifte volgens mij nog iets doen aan zijn kamerlidmaatschap.

Een hart van goud. En dat hart klopt vooral voor dieren. Graus: "Dieren zijn pas echt de zwakkeren in de samenleving." Dus: dierenrechten in de grondwet en geen pardon voor dierenmishandelaars. Dion Graus is een bekende Limburger. De provincie kent hem als presentator op TV Limburg, waar zijn programma al jarenlang tot het meest bekeken programma's behoort. Eerder zat hij bij een farmaceutische onderneming. Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand. Graus komt in Den Haag ook op voor ouderen, door hem steeds betiteld als de motoren van de economie. Juist de mensen die Nederland door de crisis en de oorlog hebben gesleept moeten volop gesteund worden, zegt Graus. Dus zijn de praktijken van luierdagen, niet-werkende airco's en overbevolkte bejaardentehuizen hem een doorn in het oog.
Graus is PVV-woordvoerder Landbouw en van Welzijn en Sport. Hij is tweede woordvoerder Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken.

Groep Wilders - Kamerleden Partij voor de Vrijheid

Wat een grappige kerel. Fatsoen is voor hem zeker een zwangere vrouw aftuigen.
 
Laatst bewerkt:
en dat moet dan gaan debateren over geweld binnen de islam oh oh
 
groep wilders in de afvalbak. Halfgaar volk.

STEMT ALLEN VOOR NORMEN EN WAARDEN EN ONS CULTUURGOED!!! :roflol:
 
Hij is niet vervolgt stelletje slimmeriken.
 
Dus moet je zulke zaken maar negeren?
 
Wat me opvalt is dat er regelmatig politici de kamer in komen met een toch uiterst dubieuze achtergrondsgeschiedenis.
Is er soms geen screening op die mensen?

blijkbaar wel anders was dit artikel er niet.
 
Dion Graus :roflol: , tja het is toch de verantwoordelijk van de partij om goed te screenen. Eenmaal verkozen kan je alleen bij valsheid in geschrifte volgens mij nog iets doen aan zijn kamerlidmaatschap.



Groep Wilders - Kamerleden Partij voor de Vrijheid

Wat een grappige kerel. Fatsoen is voor hem zeker een zwangere vrouw aftuigen.

Dat heb je toch in de politiek dat de kleinere partijen iedereen aanneemt omdat ze anders niet genoeg mensen hebben ofzo?
 
Wilders heeft redelijk gescreend, in zijn achterban zitten nog wel wat onfrisse figuren uit extreem-rechtse hoek. Die staan dus niet op de lijst, maar ik vrees dat ze over het hoofd hebben gezien dat niet alleen extreem-rechtse symphatieen voor problemen zouden kunnen zorgen.
 
Wilders heeft redelijk gescreend, in zijn achterban zitten nog wel wat onfrisse figuren uit extreem-rechtse hoek. Die staan dus niet op de lijst, maar ik vrees dat ze over het hoofd hebben gezien dat niet alleen extreem-rechtse symphatieen voor problemen zouden kunnen zorgen.

Wat voor een type is wilders zelf eigenlijk?
 
Een wolf in schaapskleren? Weet ik veel. Hij is in ieder geval redelijk duidelijk in zijn retoriek, maar hoe ver hij echt wil gaan kan je alleen weten als hij een absolute meerderheid haalt. Nooit dus.
 
Wat voor een type is wilders zelf eigenlijk?

een ex-bajesklant die als minister van justitie aan het werk wil??

COOL!
:D :eek:


ontopic: ik denk idd dat er qua screening wel wat beter werk gedaan kan worden: misschien een 100% controle zoals op Schiphol??
;)
 
Back
Naar boven