MuscleMeat

Géén spiermassa maar vet

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben nu al een paar weken aan het bulken en ik kom wel aan in massa maar niet in spiermassa maar in vetmassa :mad: , ik had eerst een vetpercentage van 9,6% en dat is nu 12,6% terwijl ik gezond eet maar er komt gewoon géén spiermassa bij.

Ik train 3x in de week:
Borst, biceps, triceps
Benen, buik
Rug, nek, schouders

Trainingschema:

Bankdruk dumbbells 3x8
Flyes 3*8
Chestpress (binnenkant borst) 3*8

Bicepscurl 3*8
Cable bicepscurl 3*8
en nog 2 biceps oefeningen

3 tricepsoefeningen 3*8

Leg press 3*8
Leg extension 3*8
Kuiten 3*8
Squat 3*15

Abdominalcrunch met gewichten 3*25

3 rugoefeningen 3*8

3 schouderoefeningen 3*8

Uiteraard zijn de herhalingen een richtlijn, ik maak uiteraard nog een paar extra reps totdat het echt niet meer gaat. En ik ben pas weer met deze manier van trainen begonnen omdat supersets, piramides, 8seconde schema`s ook geen effect hadden.

Voedingsschema (minimale inname per dag):

07.00 Weight Gainer 400kcal
07.30 Kwark 200ml
10.00 2 broodjes kipfilet
12.00 3 eierkoeken+Weight Gainer400kcal
15.00 3 eierkoeken
18.00 Avondeten
21.00 Weight Gainer 400kcal

En minimaal 2 liter water per dag.

Zijn er mensen die wat supertips voor me hebben, ik heb deze thread in Training en oefeningen gezet en ook bij voeding omdat ik niet weet aan welk van de 2 het ligt help mij alsjeblieft.

Laatst bewerkt:
Het ligt niet aan je training, bij de meeste zit dat wel goed.
Maar vooral bij de voeding, lees de sticky's een goed door.

ik weet niet wat de voedingswaarde zijn van eierkoeken, maar zal wel hoog zijn in vet.

Neem niet zoveel WG maar haal je kcal uit normale voeding.

Reken verder uit wat je per dag ongeveer verbruikt, en overschrijdt die grens niet met 1000 kcal.

Laatst bewerkt:
Originally posted by aapie80
ik weet niet wat de voedingswaarde zijn van eierkoeken, maar zal wel hoog zijn in vet.

Neem niet zoveel WG maar haal je kcal uit normale voeding.

Reken verder uit wat je per dag ongeveer verbruikt, en overschrijdt die grens niet met 1000 kcal.

Ja ok maar los van dat zou toch ook mn spiermassa omhoog moeten gaan ....

Originally posted by jimbo

Ja ok maar los van dat zou toch ook mn spiermassa omhoog moeten gaan ....

Ja maar wil je zeggen dat je o,0 gram VVM bent bijgekomen?

hoeveel woog je eerst met welk vet en nu?

ff de stats erbij pakken momentje ....

Voor:

gewicht 64,3 kg
vvm 58,1 kg
vocht 42,5 kg
vetmassa 6,2 kg

En deze is van daarna die van vandaag heb ik uit frustratie weggegooid maar ga me overmorgen wel weer ff opnieuw wegen.

gewicht 64,0 kg
vvm 57,6 kg
vocht 42,2 kg
vetmassa 6,4 kg

Maar nu zit mn vetmassa dus op iets van 8,3 kg recente meting komt maandag.

hoevaak laat je jezelf wel niet opmeten?

Volgens mij te vaak, doe is eens in de 3 maanden.

En dan kijken wat de progressie is

Laatst bewerkt:
Originally posted by aapie80
9% vet, dat is niks man!

En hoevaak laat je jezelf wel niet opmeten?

Volgens mij te vaak, doe is eens in de 3 maanden.

En dan kijken wat de progressie is

Ghehe sjah het wordt een obsessie he :D

ja had ik vooral in het begin, elke 2 weken kijken of ik gegroeid was en niet te dik was geworden. Maar heb je niets aan, raak je alleen maar gefrustreerd door.

Echt goed resultaat behalen duurt jaren.

Dus probeer je er minder me bezig te houden, eet goed, train goed, en last but not least rust goed.

Je komt er wel :)

Ik ben nu al een paar weken aan het bulken en ik kom wel aan in massa maar niet in spiermassa maar in vetmassa :mad: , ik had eerst een vetpercentage van 9,6% en dat is nu 12,6% terwijl ik gezond eet maar er komt gewoon géén spiermassa bij.

Ik train 3x in de week:
Borst, biceps, triceps
Benen, buik
Rug, nek, schouders

Trainingschema:

Bankdruk dumbbells 3x8
Flyes 3*8
Chestpress (binnenkant borst) 3*8

Bicepscurl 3*8
Cable bicepscurl 3*8
en nog 2 biceps oefeningen

3 tricepsoefeningen 3*8

Leg press 3*8
Leg extension 3*8
Kuiten 3*8
Squat 3*15

Abdominalcrunch met gewichten 3*25

3 rugoefeningen 3*8

3 schouderoefeningen 3*8

Uiteraard zijn de herhalingen een richtlijn, ik maak uiteraard nog een paar extra reps totdat het echt niet meer gaat. En ik ben pas weer met deze manier van trainen begonnen omdat supersets, piramides, 8seconde schema`s ook geen effect hadden.

07.30 Kwark 200ml
15.00 3 eierkoeken
18.00 Avondeten

Zijn er mensen die wat supertips voor me hebben, ik heb deze thread in Training en oefeningen gezet en ook bij voeding omdat ik niet weet aan welk van de 2 het ligt help mij alsjeblieft.

met je trainig zit het wel goed, alleen heb ik zo'm twijfels over jouw voedingsschema. Allereerst die eierkoeken, waarom niet gewone broodjes ipv van die eierkoeken. In die eierkoeken zit natuurlijk wel wat eiwit in maar relatief ook heel veel slechte vetten (verzadigde vetten) en koolhydraten. Het wordt niks voor niks een koek genoemd, dus zit die vol suikers en vetten. Om de smaak te verbeteren. Dus laat staan die eierkoeken en neem als alternatief gewoon broodjes met verschillende soorten beleg zoals kipfilet, vis, eiersalade of kaas (niet te vette kaas)
Ten tweede moet je het gebruik van weight gainers matigen. ipv van die wg meer eiwitrijk en natuurlijk voedsel eten.
Ten derde, meer kwark/ tonijn eten. Bijv. na het avondeten van 18.00 weer om 20.00 eten bijv. 2 broodjes met blikje tonijn en dan weer om 22.00 een bakje kwark nuttigen.
En heel de dag veel water drinken.

Maar het belangrijkste, is dat je gewoon gezond natuurlijk voedsel eet. Veel suc6 verder

07.30 Kwark 200ml
15.00 3 eierkoeken
18.00 Avondeten

dit voedingsschema ziet er niet al te best uit.
ten eerste begin je dag met complexe carbs dus donker bruin brood, eventueel gevolgd door WG.

neem zoiezo geen WG als maaltijd opzig maar als een aanvulling óp een maaltijd. je neemt 3x een WG shake, lijkt me wat veel. kwark gewoon 500 ml ipv 200 ml.

vervang die eierkoeken voor bruin brood of brinta/havermout. neem ook een postworkout shake.

bereken eens de voedingswaardes, van daaruit kan je goed aanvullen op dit voedingsschema want hier kan je heel veel op winnen!

Back
Naar boven