- Waardering
- 36
als je ze als een mongooltje uitvoert idd wel ja

Bron dat een goeie uitgevoerde ( dus eigenlijk negatieve barbell curls ) cheat curl je pezen verpest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zowiezo biceps na rug,
heb je wellis de 21 gedaan?
en vertel is wat voor oefeningen je allemaal doet voor bicep dan?
gewicht aantal herhalingen etc
als je ze als een mongooltje uitvoert idd wel ja
Bron dat een goeie uitgevoerde ( dus eigenlijk negatieve barbell curls ) cheat curl je pezen verpest?
slecht is goed......
als jij je spier stuk maakt kan ie weer groeien, als jij alleen maar oefeningen doet die niet slecht voor je bicep zijn en die je spier niet stuk maken....... dan raad je al wat er niet gebeurd.
dus ik zeg 3 weken 21! daarna dik negatieven met barbell!
ja zo kan je het ook zienbedankt ouwe! verders nog must have oefeningen die ik voor biceps of triceps kan gebruiken...
ja zo kan je het ook zienbedankt ouwe! verders nog must have oefeningen die ik voor biceps of triceps kan gebruiken...
Hier : http://www.bodybuilding.com/exercises/ even kijken de spier aanklikken en je krijgt een flinke lijst oefeningen met uitleg en filmpje.
Verder kan je even in de sticky's kijken voor oefeningen en er is een topic met EMG gegevens van diverse oefeningen, lees je daar anders nog even in, daar leer je erg veel van.
succes.
zelf heb ik op de sportschool een panama bicep curl daar kan je super goed mee isoleren die is super!
En de dumbbell hammer curl is top, of als je die hebt een hammer barbell.
en voor de volgende die een nutteloze reactie plaats, zou ik zeggen redtube.com is wel een goeie site![]()
spierpijn is een indicatie van een goeie workout, maar het is niet dat je zonder spierpijn niet kan groeien. Ik heb ook heel vaak geen spierpijn in m'n bicep en schouders
spierpijn is geen indicatie van een goede workout, wat dus juist verklaart dat je zonder ook prima groeit zoals je zelf aangeeft.