MuscleMeat

geen spierpijn na trainen (ivysaur448)

  • Topic starter RTK
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

RTK

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
21
Lengte
1m76
Massa
53kg
Hallo,

stats:
leeftijd 17
lengte 1,80
gewicht 58kg

ik ben nu net een week begonnen met trainen en bulken, ik volg het schema van ivysaur 448. De eerste training ging goed en had daarna ook lekker spierpijn en het gevoel dat ik goed en lekker getraind heb. Nu de laatste 2 trainingen heb ik echter geen spierpijn en ook niet het gevoel dat ik lekker getraind heb wat best demotiverend is. Ik ben wel omhoog gegaan in gewicht maar geen spierpijn meer. ook kon ik de eerste training 8 chin ups wat er nu opeens maar 4 zijn geworden. ik weet dat spierpijn niet altijd een indicatie is van een goeie training maar de dag naar het trainen voelen ze alsof ze amper getraind zijn. Zou dit kunnen liggen aan mijn vorm? ik let zo veel mogelijk op mijn vorm. Dus zou het ook aan iets anders kunnen liggen?
 
Spierpijn is geen indicatie voor spiergroei of een goede training.
Hoe ziet dat schema eruit?
 
Ik denk dat die marathonlopers in Tokyo ook niet binnen een week even snel een marathon lopen....
 
Spierpijn is geen indicatie voor spiergroei of een goede training.
Hoe ziet dat schema eruit?
ivysaur 448.png
 
Als je je gewichten verhoogt op de eerste 3 oefeningen is t niet gek dat de chin ups minder worden.
Je stopt meer energie/kracht in de eerdere oefeningen.

Spierpijn zegt niets. Ga door met ophogen en kijk hoe je er met een week of 6 tegenaan kijkt. Dan wordt t vanzelf zwaarder. Volhouden en doorzetten en niet na 1 week al denken dat t niet werkt omdat je lijf went of het anders aanvoelt. Je moet een schema ook kans geven effect te geven.
 
Als je je gewichten verhoogt op de eerste 3 oefeningen is t niet gek dat de chin ups minder worden.
Je stopt meer energie/kracht in de eerdere oefeningen.

Spierpijn zegt niets. Ga door met ophogen en kijk hoe je er met een week of 6 tegenaan kijkt. Dan wordt t vanzelf zwaarder. Volhouden en doorzetten en niet na 1 week al denken dat t niet werkt omdat je lijf went of het anders aanvoelt. Je moet een schema ook kans geven effect te geven.
Bedankt voor uw antwoord. ik denk zeker wel dat het schema werkt en ga het ook blijven volgen, ik vroeg mij alleen af of dit misschien ligt aan een verkeerde vorm of iets anders. Ik ga de komende weken blijven verhogen en kijken hoe het dan gaat.
 
Back
Naar boven