Fitness Seller

Geen tijd voor cardio

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Hey, ik train terug mijn oude schema (nog 4weken althans)
borst,triceps (2*4 oefeningen van 3-4sets)
rug,biceps (idem)
schouders (4-6 oefeningen 3sets)
benen (dit komt er echter niet meer aan te pas)

nu vind ik geen tijd om mijn cardio te doen. Na de training heb ik echt geen energie meer om dit erachter te doen. En op mijn rustdagen kan ik het niet opbrengen om nog te gaan, ik zit al aan 4dagen :p . Ik heb ook geprobeerd 1 spiergroep te trainen per keer, maar dat vergde natuurlijk nog meer tijd.

Dus wil ik mijn schema behouden maar in korten zodat ik 3 maal per week blijf trainen met elke keer 2*15min cardio. Doe ik dus best minder oefeningen of minder sets, maar dan wel zwaarder? Wat zouden jullie doen.

Als doel voor mijn cardio is het conditie terug opbouwen en bf% laten zakken natuurlijk ook :D
 
pff...kom op niet zo lui gewoon die rustdagen opvullen...
 
Mugje zei:
pff...kom op niet zo lui gewoon die rustdagen opvullen...
ben ik geheel met mugje eens. Om te cardio'en hoef je ook echt niet per se naar de gym toe. Gewoon even lekker buiten gaan lopen of (zoals ik) thuis stukje fietsen op een hometrainer. Cardio in de gym is ook niks voor mij. Gewoon effe tegen jezelf zeggen dat je niet moet mieten. Gewoon doen!
 
Je kan smorgens naar je werk/school fietsen en dus cardio op lege maag doen. Of smorgens ff een half uurtje op een cardio apperaat voordatje gaat eten. Ff wat koffie drinken voordat je begint. Na de cardio training whey met een complexe koolydraat bron nemen.

En als je daar ook geen zin in heb of te lui voor bent! Moet je niet zeiken want als je wat wil moet je er ook wat voor doen :)
 
wie wil die kan, als je niet kan dan wil je dus niet :D of je bent gewoon een luie donder die de schijt heeft aan cardio :p :rolleyes:
 
who cares about cardio ... ?
 
Mhmm geen tijd niet kunnen opbrengen.. lijkt mij niet een echte sporter...

Ik kom iedere morgen om 5 uur mijn bed uit om cardio te doen in mijn voorbereiding... na 18.20 ben ik tjhuis van mijn werk en dan moet ik ook iedere dag trainen. train alleen zondag niet. Heel soms maar dan train ik een andere dag niet.

Maar je moet echt wel je benen trainen... Je bent een sporter of je bent het niet. Niet zeuren. :cool:
 
Jij bent hardcore purple... :) You go girl!
 
Purple zei:
Mhmm geen tijd niet kunnen opbrengen.. lijkt mij niet een echte sporter...

Ik kom iedere morgen om 5 uur mijn bed uit om cardio te doen in mijn voorbereiding... na 18.20 ben ik tjhuis van mijn werk en dan moet ik ook iedere dag trainen. train alleen zondag niet. Heel soms maar dan train ik een andere dag niet.

Maar je moet echt wel je benen trainen... Je bent een sporter of je bent het niet. Niet zeuren. :cool:

en je hebt ook nog een vriend en een huishouden of heb je een huishoudster, kok en dat soort dingen. Respect verders
 
Gewoon na je krachttraining nog wat cardio gaan doen, doet er niet toe of je af en toe duizelig wordt :D .
 
Nee geen vriend die mijn huishouden doet... moet alles zelf doen...
 
geen tijd??

niemand heeft tijd. tijd MAAK je

geen tijd bestaat dus niet, want het heeft alemaal te maken met prioriteit.
 
partysander zei:
@ Alien: stel dan gewoon een 3-split samen waarin je je benen ook traint.
Bijv.: [Link niet meer beschikbaar]
je link werkt niet :rolleyes:

Ik ken mezelf, ik heb al eens geprobeerd om om m'n rustdagen cardio te doen en dat lukte me net 1 week om 5à6 dagen per week te trainen. :o

En ja cardio doe ik omdat je kan zien dat mijn bf hoog ligt en alleen met voeding komt je er niet (snel genoeg) + ik heb geen conditie en dat ik niet gezond :p

Mss word ik idd wel lui :D , i'll give it another try, na mijn examens wel te verstaan ;)
 
Back
Naar boven