XXL Nutrition

Geen Toekomst met strongman???

Bezoekers in dit topic

Waarom denk je dat ze allemaal gestopt zijn wegens die redenen?

En waarom suggereer dat die laatste 4 gaan stoppen?

Van Simon en Raymond kan ik het me voorstellen, maar die draaien ook al heel wat jaren mee.
 
Wat nou k*topmerking!!!!
Het is hoe het is of het nu leuk klinkt of niet.
En ik vraag me af of al de opofferingen die worden gedaan niet beloond moeten worden.
Dus lul niet stom ,ik probeer het aan te kaarten zodat er meer aan gedaan kan worden.
Want al ben je nu de sterkste van nederland, als je geen werk hebt met een goed inkomen zit je thuis met een lamme zak bij je ouders .Nee dat is leuk er mag best wat meer tegenover staan.
IPV dat de organisator hier alleen maar beter van wordt.
En meerdere jongesns denken hier zo over na anders waren niet al die toppers gestopt.
Waar is bv
Sjaak Ruska
Dave mossing
Peter baltus
Sander du Burck
Eduard Leeflang
En binnerkort wellicht:
Simon Sulaiman
Raymond Mercx
Fouad Hsaini
JP Neuteboom

Dus als iemand stopt met iets doet diegene dat omdat er geen geld in te verdienen valt? Goede redenering.:thumbup:
 
Als je strongmen doet voor het geld woon je in het verkeerde land vriend/ heb je echt de verkeerde hobby uitgekozen...Dat is altijd al zo geweest. Tuurlijk is het jammer voor de toppers, dat ze niet als topatleten worden behandeld.
 
Wat een gezwets allemaal,

Je gaat me heus niet wijsmaken dat Jarno met een uitkering bij z'n Pa en Ma thuis woont.

Hij heeft heus wel inkomsten uit het Strongman gebeuren, nationaal zou het minder zijn maar de internationale wedstrijden worden wel (premies) en vergoedingen voor betaald.



Offtopic: wat is er met Geoffrey van Rangelrooij ?
 
Wat een gezwets allemaal,

Je gaat me heus niet wijsmaken dat Jarno met een uitkering bij z'n Pa en Ma thuis woont.

Hij heeft heus wel inkomsten uit het Strongman gebeuren, nationaal zou het minder zijn maar de internationale wedstrijden worden wel (premies) en vergoedingen voor betaald.



Offtopic: wat is er met Geoffrey van Rangelrooij ?


Vraag het anders Jarno maar dan horen we hoe het zit!!!!!
En hij woont wel degelijk thuis bij pa en ma of hij een uitkering heeft betwijfel denk dat het cwi hem zal wegsturen als hij daar aankomt(geintjeeeeeeeeeeeeee)
 
Lockgeit,

Je bent een stook donder!
Ik woon tijdelijk bij m'n ouders in omdat ik hier nog geen woning weer heb.
Maar kan me goed redden.
Rijk wordt je er alleen niet van. Maar zo zijn er zoveel sporten!
En de mannen die je opnoemde die gestopt zijn. Sommige waren op leeftijd, andere geblesseerd, weer anderen om gezondheids redenen.

En het gaat weer niet eerlijk! flikker toch eens op met dat slappe gelul, ik wordt daar wel zo moe van he!!
 
Vraag het anders Jarno maar dan horen we hoe het zit!!!!!
En hij woont wel degelijk thuis bij pa en ma of hij een uitkering heeft betwijfel denk dat het cwi hem zal wegsturen als hij daar aankomt(geintjeeeeeeeeeeeeee)

Wat boeit het nou waar Jarno woont. Man ik ken genoeg mensen die eerst samen hebben gewoond en toen dat niet meer ging tijdelijk weer terug naar hun ouders zijn gegaan.
Waar komen al je frustraties vandaan? Ben je jaloers op zijn prestaties ofzo?
Volgens mij vind je hem wel interesant want je weet alles over hem hahaha.
 

En het gaat weer niet eerlijk! flikker toch eens op met dat slappe gelul, ik wordt daar wel zo moe van he!!

Mee eens.. Het lijkt er op alsof 'Lockgeit' hier zit om mensen zwart te maken. Ik vraag me af wie je bent.. En waarom je zo op Jarno zit te vitten?
 
Heeft allemaal puur met je drijfveer te maken.

Commercie en het grote geld hebben al zoveel sporten kapot gemaakt. Kijk maar naar het voetbal.
Waar is de charme van die sport gebleven?...weg...foetsie...naar de donder.:mad:
Geld maakt alles kapot. Het mooie juist van Strongman is gewoon de simpliciteit en sportiviteit.
Strongman verbroedert, kijk maar , dit forum is een voorbeeld.
Men zoekt elkaar op, wil van elkaar leren en elkaar ondersteunen.
Dat is weg als er big money valt te verdienen.

Echte sterkste-man atleten doen het niet voor het geld????
De meesten droomden er als kind al van om de sterkste en grootste te worden, dacht je toen ook aan geld?
Als je geen voorliefde hebt voor deze sport, maar alleen voor je ego, dan haak je sowiezo af.
Als er mensen over de rug van strongman atleten geld willen verdienen dan mogen ze dat van mij houden, echte kerels zijn dat niet!
Echte kerels zeiken niet over geld, dan had je maar moeten studeren en advocaat worden ofzoiets.

Wij zijn de categorie rouwdouwers, de mannen, de bravehearts en de gladiators. Hun voldoening was RESPECT en geloof me of de sport nu populair is of niet respect dwing je als strongman wel af, overal in de hele wereld!

Zo, daar kan geen geld tegen op. TRAIN ZE! :D
 
Mee eens.. Het lijkt er op alsof 'Lockgeit' hier zit om mensen zwart te maken. Ik vraag me af wie je bent.. En waarom je zo op Jarno zit te vitten?

Waar slaat dit nou weer op zodra iemand iets over Jarno zegt dan gaat iedereen hier op zijn achterpoten staan.
Het is gewoon hoe het is en ik zit niemand zwart te maken ik vertel gewoon wat ik weet en hoor.
Aangezien limbostrongman dit ook weleens heeft gedaan is ook iedereen tegen hem tekeer gegaan.
Wat is dat nou allemaal een persoon mag best zeggen wat hij vindt.
En ik scheld niemand uit en en kleineer niemand dus wat is het probleem???
 
Probleem is dat je geen verstand hebt waar je het over hebt en beetje interessant probeerd te doen met je lomp en kortzichtig gezwets. Daarom neemt zo goed als niemand je serieus.
 
Wat boeit het nou waar Jarno woont. Man ik ken genoeg mensen die eerst samen hebben gewoond en toen dat niet meer ging tijdelijk weer terug naar hun ouders zijn gegaan.
Waar komen al je frustraties vandaan? Ben je jaloers op zijn prestaties ofzo?
Volgens mij vind je hem wel interesant want je weet alles over hem hahaha.

jaloers zeker niet.
Maar als jij over prestaties begint.
Heb ik meer respect voor Tedd van de Parre die heeft tenminste iets bereikt met de sport
Jarno is sterk binnen de grenzen van ons kleine landje maar daarbuiten slechts een figurant zoals de andere jongens dat weer zijn in de finale van de sterkste man van Nederland
Maar met recht de sterkste van Nederland!!!!?????
 
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat om de manier waarop je het zegt.

Er staat ook 'Het lijkt erop alsof'

Ik vind het overigens wel degelijk ergens op slaan. Of heb je er nu moeite mee dat iemand iets over jou zegt? Zodra iemand iets over jou zegt ga je ook gelijk op je achterpoten staan.
 
Probleem is dat je geen verstand hebt waar je het over hebt en beetje interessant probeerd te doen met je lomp en kortzichtig gezwets. Daarom neemt zo goed als niemand je serieus.

Dit omdat hier buiten JP en Limbo geen echte jongens zijn die iets van de sport weten en weten hoe het er aan toe gaat.
Maar dan maar Lomp en kortzichtig beter als een meeloper en naprater:-)
 
jaloers zeker niet.
Maar als jij over prestaties begint.
Heb ik meer respect voor Tedd van de Parre die heeft tenminste iets bereikt met de sport
Jarno is sterk binnen de grenzen van ons kleine landje maar daarbuiten slechts een figurant zoals de andere jongens dat weer zijn in de finale van de sterkste man van Nederland
Maar met recht de sterkste van Nederland!!!!?????

Goed, ik zal ook maar eens als een echte kantoormiep last hebbende van haar menstruatie-cyclus (want daar lijk jij aardig op ;)) even een reactieplaatsen:

Niets ten nadele van Ted van de Parre, voor wie ik groot respect heb en zeker waar dat hij als enige Nederlander de sterkste-man ter wereld is geweest.
Bekijk de competitie en concurrentie en het niveau destijds en vergelijk dat met nu....toch een verschilletje...niewaar.

En Jarno behoort wel degelijk tot de betere sub-toppers internationaal, maar die competitie is werkelijk echt superzwaar, dat valt niet meer te vergelijken (mijns inziens) met 15-20 jaar geleden
 
Goed, ik zal ook maar eens als een echte kantoormiep last hebbende van haar menstruatie-cyclus (want daar lijk jij aardig op ;)) even een reactieplaatsen:

Niets ten nadele van Ted van de Parre, voor wie ik groot respect heb en zeker waar dat hij als enige Nederlander de sterkste-man ter wereld is geweest.
Bekijk de competitie en concurrentie en het niveau destijds en vergelijk dat met nu....toch een verschilletje...niewaar.

En Jarno behoort wel degelijk tot de betere sub-toppers internationaal, maar die competitie is werkelijk echt superzwaar, dat valt niet meer te vergelijken (mijns inziens) met 15-20 jaar geleden

Dat was toen, nu is nu.

niet te vergelijken,wat je nu zegt.

Van mij mag dit topic wel op :slotje: er word hier niks zinnigs gezegd.
 
Wat nou k*topmerking!!!!
Het is hoe het is of het nu leuk klinkt of niet.
En ik vraag me af of al de opofferingen die worden gedaan niet beloond moeten worden.
Dus lul niet stom ,ik probeer het aan te kaarten zodat er meer aan gedaan kan worden.
Want al ben je nu de sterkste van nederland, als je geen werk hebt met een goed inkomen zit je thuis met een lamme zak bij je ouders .Nee dat is leuk er mag best wat meer tegenover staan.
IPV dat de organisator hier alleen maar beter van wordt.
En meerdere jongesns denken hier zo over na anders waren niet al die toppers gestopt.
Waar is bv
Sjaak Ruska
Dave mossing
Peter baltus
Sander du Burck
Eduard Leeflang
En binnerkort wellicht:
Simon Sulaiman
Raymond Mercx
Fouad Hsaini
JP Neuteboom


nee, van Kees Kist en Ruud Krol hoor je nog veel...
wat een onzin opmerking !
 
Maar met recht de sterkste van Nederland!!!!?????

Nee daarom is hij al tig jaar Nederlands kampioen...juist omdat ik iedereen sterker is dan hem?? Niemand in nederland verslaat hem period...jammer voor de rest, maar hij is toch echt het sterkst.
 
Back
Naar boven