MuscleMeat

Geen Toekomst met strongman??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lockgeit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
66
Waardering
0
Aangezien ik afgelopen weekend heb gehoord dat de jongens en voor de voorrondes en de finale geen start en/of prijzengeld krijgen vraag ik me af wat de voordelen zijn van de sterkste man sport?????
Een beker of een lintje krijg je volgens mij ook met de vierdaagse!!!
En er werd ook nog omgeroepen dat Jarno ook nog bij zijn ouders woonde(en ik maar denken dat Jarno een grote boerderij had in Vroomshoop aangezien hij zo vaak op tv is)
Dus ook Jarno wordt er niet veel wijzer van aangezien hij op zijn 34ste nog bij paps en mams woont als Sterkste man van Nederland??
Ga dan K1 doen of zo verdien je tenminste nog wat!!!
Maar ja een ieder zijn ding

Dus het is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby waar je je lichaam ook kapot mee maakt?????
Kan je volgens mij beter uitgaan en gek doen en van je leven genieten.
Wel erg jammer dat het op zo,n laag voetstuk staat is dat in het buitenland ook zo????
Volgens mij is die Pool wel rijk???
 
Dus het is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby waar je je lichaam ook kapot mee maakt?????
Kan je volgens mij beter uitgaan en gek doen en van je leven genieten.
Erg foute redenering man, is gewoon een hobby als een ander. De een wilt in het leven veel feesten de ander wilt een +300 deadlift. En de meeste zullen het niet doen vanwege het geld inderdaad maar gewoon omdat het hun passie is ;)
 
Net alsof uitgaan zo leuk is....een beetje je tijd doorbrengen tussen allemaal doorgesnoven en/of bezopen tyfusmongolen, oh oh wat hebben we een lol. Daar maak je je lichaam net zo goed kapot mee.

Waar het op neer komt is dat je moet doen wat je leuk vindt of je er nu geld mee verdient of niet. Wel triest dat die voetbalhomo's zulke achterlijke bedragen verdienen terwijl andere sporten zo ver achterblijven maar dat is typisch Nederland.
 
Aangezien ik afgelopen weekend heb gehoord dat de jongens en voor de voorrondes en de finale geen start en/of prijzengeld krijgen vraag ik me af wat de voordelen zijn van de sterkste man sport?????
Een beker of een lintje krijg je volgens mij ook met de vierdaagse!!!
En er werd ook nog omgeroepen dat Jarno ook nog bij zijn ouders woonde(en ik maar denken dat Jarno een grote boerderij had in Vroomshoop aangezien hij zo vaak op tv is)
Dus ook Jarno wordt er niet veel wijzer van aangezien hij op zijn 34ste nog bij paps en mams woont als Sterkste man van Nederland??
Ga dan K1 doen of zo verdien je tenminste nog wat!!!
Maar ja een ieder zijn ding

Sterkste man is een hobby die uiteindelijk een sport word.. ik denk dat Jarno op zichzelf wel rond kan komen aangezien hij kort samenwoonde met Eva(als ik t goed heb;)) heb ze wel eens gezien bij uitgaan;)
Sterkste man in NL dat is gewoonweg niet zo populair als voetbal of tennis of zwemmen enz.. waarom?.. omdat de NL top geen grote prijzen binnenslepen(denk dat t daardoor komt) maarjah!!..waarom een lintje of beker?.. is een mooie herrinnering aan dingen die je hebt gepresteerd!!..

Dus het is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby waar je je lichaam ook kapot mee maakt?????

lees hierboven;)

Kan je volgens mij beter uitgaan en gek doen en van je leven genieten.
Wel erg jammer dat het op zo,n laag voetstuk staat is dat in het buitenland ook zo????
njah dat is weer niet zo.. als je in Polen kijkt.. daar is t DE nationale sport!!gehoord van ex collegas uit polen.. dus jah.. mannen als Dymek,Pudzianowski enz die worden gewoon 100% ronduit gerespecteerd ze zijn te gast in verschillende soorten shows.. festivals... uitgaangelegenheden.. noem maar op.. dus jaa in nederland ligt t gewoon wat lager en dat is superjammer!!:(
 
Als je rijk wil worden zit je in de verkeerde sport.
 
Ja nu ik dit zo lees.. denk ik toch dat ik maar ga stoppen met trainen.... :roflol:

Lekker interessant.. Ik wil gewoon de buffste worden die in deze stad hier rondloopt. lekker interessant wat ik ermee verdien.
 
Haha, wie begint er dan ook aan deze sport met in zn achterhoofd 'ik ga miljoenen verdienen met strongman' :roflol:
 
Je moet het doen omdat je het graag doet.

Omdat je intens gelukkig bent als je 300kg kan dl'en of een nieuw PR breekt.
Het genot dat je hebt om de vruchten te plukken van je harde werk.
Omdat het leuk is zoveel sterker te zijn dan de rest van je omgeving.
Omdat je trainen de max vind...


Strongman zou idd wel beter mogen schuiven... T zou zalig zijn als een strongman even veel verdiende als iemand die de 100 meter sprint.

But it ain't a fair world so learn to live with it
 
Haha, wie begint er dan ook aan deze sport met in zn achterhoofd 'ik ga miljoenen verdienen met strongman' :roflol:

:eek: Wat? Kan dat niet dan...? Wat een k*tsport, ik ga verder met voetballen!
 
Viking1012 zei:
Wat? Kan dat niet dan...? Wat een k*tsport, ik ga verder met voetballen!

Haha dat dachten wakkie en grijpwijk dus - maar die werden onmiddelijk vernietigd.
 
Tsjah ik weet dat er niet veel te halen valt maar ik zou het heerlijk vinden een keer wedstrijd te doen. Snap eigenlijk nooit waar al dat geld van die spelers vandaan komt(fussball)?

Viking: weet niet precies hoe je eruit ziet maar als ik een gedachte heb met jouw over het veld rennend :roflol:
 
Tjah, als de populariteit blijft stijgen gaat het prijzengeld misschien ook omhoog?
 
Viking: weet niet precies hoe je eruit ziet maar als ik een gedachte heb met jouw over het veld rennend :roflol:

Er zwerven wel aardig wat foto's en filmpjes van mij rond op DBB hoor dus zoek en gij zult vinden.....

Maar neem 1 ding van mij aan.....met een BW van 135-140kg is dat geen prettig gezicht! :D
 
voldoening

Sterkste man is een hobby die uiteindelijk een sport word.. ik denk dat Jarno op zichzelf wel rond kan komen aangezien hij kort samenwoonde met Eva(als ik t goed heb)

met de nadruk op kort hahahaha
Misschien dacht ze juist dit is geen toekomst voor mij!!!

Wat ik ermee bedoel is al die media aandacht en zo en dan krijgen ze helemaal niets!!!!
Is dat niet een beetje vreemd??
Iemand verdient hieraan dat is wel duidelijk maar het zijn niet de atleten in Nederland.
Als je zoveel sponsers heb op die wedstrijden maar de atleten krijgen geen prijzengeld is dar vreemd!!!!
En je maakt je lichaam kapot jongens dat is iets wat gewoon waar is en dat weten jullie ook.
En als daar alleen voldoening uitkomt op de manier van een PR vindt ik dat wel erg weinig.
Jongens zoals Sjaak Ruska Peter Baltus en Dave Mossing zijn niet voor niets gestopt
 
Tuurlijk zijn er wel mensen die er aan verdienen en het zijn zeker niet de atleten. Om een oud voorbeeld te gebruiken: Vroeger werd er startgeld aan de atleten betaald en werden er ook andere zaken vergoed en tegenwoordig gebeurt dat niet meer dus dat geld moet toch ergens blijven. En ik geloof ook niet dat een organisator het alleen maar uit liefde voor de sport doet (misschien de kleine, lokale wedstrijdjes buiten beschouwing gelaten)
en dat zo iemand door blijft gaan als hij elke keer net uit de kosten komt of er op toe moet leggen dus er wordt wel degelijk geld verdient (en genoeg ook volgens mij).
Dat neemt niet weg dat een atleet vaak wel uit liefde voor de sport door blijft gaan en gecalculeerde risico's neemt met zijn lichaam om zelf te blijven groeien.
Of het terecht is dat hier geen vergoeding tegenover gezet wordt daar wil ik me niet eens mee bezighouden want dat is een spelletje wat je toch nooit wint.
Tuurlijk wordt er over de rug van de atleten geld vedient maar aan de andere kant...gebeurt dat niet overal in de wereld (ook buiten de sportwereld)?
Ook al wil dat natuurlijk niet zeggen dat het klopt......
 
Sterkste man is een hobby die uiteindelijk een sport word.. ik denk dat Jarno op zichzelf wel rond kan komen aangezien hij kort samenwoonde met Eva(als ik t goed heb)

met de nadruk op kort hahahaha
Misschien dacht ze juist dit is geen toekomst voor mij!!!

Wat ik ermee bedoel is al die media aandacht en zo en dan krijgen ze helemaal niets!!!!
Is dat niet een beetje vreemd??
Iemand verdient hieraan dat is wel duidelijk maar het zijn niet de atleten in Nederland.
Als je zoveel sponsers heb op die wedstrijden maar de atleten krijgen geen prijzengeld is dar vreemd!!!!
En je maakt je lichaam kapot jongens dat is iets wat gewoon waar is en dat weten jullie ook.
En als daar alleen voldoening uitkomt op de manier van een PR vindt ik dat wel erg weinig.
Jongens zoals Sjaak Ruska Peter Baltus en Dave Mossing zijn niet voor niets gestopt

Wat is dat nou voor een k*t opmerking?

Waardeloos topic trouwens, als je geld wil verdienen ga je toch lekker iets anders doen.. Strongman is een levenswijze, en als het je niet bevalt :wave:
 
Wat is dat nou voor een k*t opmerking?

Waardeloos topic trouwens, als je geld wil verdienen ga je toch lekker iets anders doen.. Strongman is een levenswijze, en als het je niet bevalt :wave:

Wat nou k*topmerking!!!!
Het is hoe het is of het nu leuk klinkt of niet.
En ik vraag me af of al de opofferingen die worden gedaan niet beloond moeten worden.
Dus lul niet stom ,ik probeer het aan te kaarten zodat er meer aan gedaan kan worden.
Want al ben je nu de sterkste van nederland, als je geen werk hebt met een goed inkomen zit je thuis met een lamme zak bij je ouders .Nee dat is leuk er mag best wat meer tegenover staan.
IPV dat de organisator hier alleen maar beter van wordt.
En meerdere jongesns denken hier zo over na anders waren niet al die toppers gestopt.
Waar is bv
Sjaak Ruska
Dave mossing
Peter baltus
Sander du Burck
Eduard Leeflang
En binnerkort wellicht:
Simon Sulaiman
Raymond Mercx
Fouad Hsaini
JP Neuteboom
 
Back
Naar boven