MuscleMeat

Geen trek/honger...

Users who are viewing this thread

Samira

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2007
.....

Laatst bewerkt:

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2007
Weet niet waar je het gelezen hebt maar dat is dan een erg onbetrouwbare bron.

Waarschijnlijk heb je normaal nooit veel gegeten. 3x per dag? Je lichaam is hierop nog ingesteld. Nou je 6-8x per dag gaat eten gaat je lichaam hier ook weer aan wennen en krijg je zelfs nog honger na 6 keer eten.

Gewoon netjes om de 2-3 uur blijven eten dus.

OP
Samira

Samira

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2007
...

Laatst bewerkt:

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 nov 2004
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
je lichaam moet hier even aan wennen, na een paar weken gaat je lichaam na 2uur al laten weten dat het honger heeft.

als je nu niet altijd je maaltijd binnenkrijgt eet je het gewoon niet op maar je moet er wel op letten dat je om de drie uur iets eet, moet niet veel zijn zolang je je maag maar aan het werk zet.

grtz

patriezel

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2007
Duurt inderdaad even om te wennen, maar als dat eenmaal zo is, dan krijg je vanzelf weer honger :)

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Ik heb ook nooit honger...eet wel braaf iedere 2 tot 3 uur..

turo

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 okt 2007
ik heb echt super honger, ik begrijp het niet dat mensen geen honger kunnen hebben nadat ze hebben getraind sterker nog met een lege maag trainen is zwaar ****ed-up!

Faja

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 okt 2006
Mwah... valt wel mee. Ik had vroeger de eerste 2 uur na m'n training nooit honger. En tegenwoordig is het wisselend. De ene keer wel, de andere niet. Heeft misschien te maken met hoe intensief mijn training is.
Vandaag heb ik op een lege maag gespind (of gespinned??). Normaal gaat dat prima, maar vandaag begon mijn maag al na 10 minuten op de fiets te knorren en het hield maar niet op. Mijn maag begon zelfs een beetje pijn te doen. Totdat de les afgelopen was. Toen was mijn honger over...

Naar boven