Fitness Seller

Geen vet op de borstkast

Bezoekers in dit topic

Dropje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Hallo

Zoals in de titel al staat heb ik niet egt vet op mijn borstkast.
Daarom vroeg ik me af of er een bepaald voedsel is waar je meer vet krijgt op je borstkast. Of weet iemand misschiens hoe ik meer vet krijg zodat je de ribben nietmeer zogoed kan zien.

Mvg
Dropje
 
Meer en vaker eten! Bereken je KCAL behoefte en ga daar minimaal 200-300 kcal boven zitten (bulken dus!!) en daarnaast ook lekker trainen..
 
weightgainer + eventueel junkfood (hamburgers etc)
van snoepen komen wij ecto's niet aan btw, dus daar moet je niet aan beginnen
in ieder geval veel eten en hard trainen..
 
Chocolade melk en volle melk naast meer eten. Anderhalve liter minimaal. Naast meer eten. Vloeibaar voedsel kan je nog makkelijk weg krijgen ook al zit je vol je gevoel al vol met voedsel.

Vet wil je overigens niet hebben op je borst. Ga gewoon clean bulken op 500-700 kcal boven onderhoud. 500-700 boven onderhoud is best veel maar een jonge ecto als jij kan dat wel hebben denk ik.
 
Laatst bewerkt:
bedank voor jullie reactie.
Dan ga ik eens beginnen met heel veel eten.
 
haha voedsel om vet op je borst te krijgen , de wonderen zijn nog niet uit de wereld hé man

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

bedank voor jullie reactie.
Dan ga ik eens beginnen met heel veel eten.

vergeet wel niet te trainen he , of wil je gewoon wat dikker worden?
 
ik wil voornamelijk meer vet op de borstkast. maar ik doe iedere dag ff met de gewichten spele.
 
weightgainer + eventueel junkfood (hamburgers etc)
van snoepen komen wij ecto's niet aan btw, dus daar moet je niet aan beginnen
in ieder geval veel eten en hard trainen..

Wat een k*t advies is dat kerel... JA JE ZAL AANKOMEN DAARMEE MAAR DUHUUU VERWACHT GEEN SPIEREN maar dikke fat gains. Gewoon CLEAN blijven eten maar je porties vlees, vis en vooral complexe koolhydraten verhogen, SERIEUS verhogen. Wat is dat met jullie? er is geen magische truck gewoon meer eten basta. Kom je dan niet aan na een paar maanden (ofc icm KT) dan moet je ff langs de dokter.
 
Laatst bewerkt:
Wat een k*t advies is dat kerel... JA JE ZAL AANKOMEN DAARMEE MAAR DUHUUU VERWACHT GEEN SPIEREN maar dikke fat gains. Gewoon CLEAN blijven eten maar je porties vlees, vis en vooral complexe koolhydraten verhogen, SERIEUS verhogen. Wat is dat met jullie? er is geen magische truck gewoon meer eten basta. Kom je dan niet aan na een paar maanden (ofc icm KT) dan moet je ff langs de dokter.

Hij wilt toch wat meer vet?

Noob
 
synthol 'll do the work
 
vet zal eerder op je buik gaan zitten dan op je borst.
waarom vet op je borst ipv spieren? dit is toch niet dutchchubbybuilding.com wel?
 
Back
Naar boven