MuscleMeat

geen vitamine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Ik heb van iemand gehoord dat je geen vitaminepreparaat nodig hebt in de zomer omdat je veel vitamine van de zon krijgt of zoiets. Is dit mogelijk, ook als sporter????
 
Enige vitamine die je door zonlicht aanmaakt is vitamine D, dus al die andere heb je zeker nog nodig. En zeker als je buiten sport, door het vele zweten verlies je veel vocht en dus ook vitamines. De wateroplosbare vitamines B+C en ook nog een hoop mineralen zoals magnesium, kalium zijn bij warm weer snel pleite als je buiten sport of veel actief bent.
 
voldoet de vitamine preparaat van fitshape (Mega2 90 tabs) aan de eisen van een goed vitaminepreparaat of is zoiets als centrum ook goed?
Of anders, welke vitamine is aan te raden?
 
Originally posted by Ericr
Enige vitamine die je door zonlicht aanmaakt is vitamine D, dus al die andere heb je zeker nog nodig. En zeker als je buiten sport, door het vele zweten verlies je veel vocht en dus ook vitamines. De wateroplosbare vitamines B+C en ook nog een hoop mineralen zoals magnesium, kalium zijn bij warm weer snel pleite als je buiten sport of veel actief bent.

om precies te zijn vit. D3
 
Originally posted by tito raymond
voldoet de vitamine preparaat van fitshape (Mega2 90 tabs) aan de eisen van een goed vitaminepreparaat of is zoiets als centrum ook goed?
Of anders, welke vitamine is aan te raden?

Centrum is geloof ik meer voor "normale" mensen, en dus niet voor sporters. En ontzettend duur... TE duur.

Fitshape is niet echt een supermerk, maar als de doseringen goed zijn is het wel een goed vit/min prep. denk ik.
 
Back
Naar boven