MuscleMeat

geen vooruitgang meer boeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wouter2511

Novice
Lid geworden
26 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Ik ben wouter(18 jaar jong) en ben nieuw hier.
Heb 4 jaar lang competitie mountainbike gereden, maar ben wegens aanslepende blesures hier mee moeten stoppen.

In november 2010 ben ik dan begonnen met fitness, eerst om de conditie wat te onderhouden. een kleine maand later ben ik wat serieuzer gaan trainen.

In november woog ik 64kg, nu eind augustus weeg ik 73kg ( vetpercentage van 6%):)

Dat is een mooie vooruitgang vind ik zelf, maar laatste tijd boek ik geen/weinig vooruitgang. en ik heb geen idee wat ik verkeerd doe,
ik denk dat ik aan mijn plafond zit, al zou ik wel nog wat vooruitgang willen boeken( mijn doel is om 80 kg te wegen, maar dan wel spieren geen vet hé)

Ik ga 5x de week trainen(full-body workout)

nu nog mijn voedingschema

09:00 uur 8boterhammen met beleg, confituur, of yoghurt

10:30 uur 1 boterham

12:00 uur 6 boterhammen met beleg, confituur of yoghurt

15:00 uur een stuk fruit+suikerwafel

17:00 uur is verschillend soms spagettie, aardappelen,... laat ons zeggen dat wat de pot schaft

19:00 uur suikerwafel


tips zijn welkom

bijna vergeten ik ben 1m74 groot
 
In het begin gaat het altijd sneller, en met 6% is de kans heel groot dat je veel te weinig eet.
 
zoals gezegd,

meer en beter eten.

15 boterhammen, avondeten en 2 suikerwafels gaat hem niet worden.

ik mis eiwitten en goede vetten.
 
6%? no way, heb je dat gemeten met een huidplooimeter?
 
6% vet is gemeten met huidplooimeter
Om de 3 maanden laat ik mijn conditie testen in de wielerschool.
Hier wordt dan mijn lenigheid, lengte, gewicht, vet%, hartslag in rust, bloeddruk gemeten en leg ik een test af waarmee ze mijn omslag punt bepalen

die 6% is dus vrij nauwkeurig.

Om gewicht bij te komen moet ik dus meer zuivel producten en vlees eten
 
heb snel een foto van me genomen

3.jpg
 
Geen 6% en gewoon door blijven eten, misschien meer voedsel toevoegen aan je dieet en je zal wel weer verder progressie boeken.
 
11% bf schat ik, je ziet je abs geeneens duidelijk.
 
9-10% zit je denk ikop hoor. Maar neem ook 500gr magere kwark voor je slapen gaat. En volgens mij zal je meer gaan moeten eten dan he:P
 
heb mijn gegevens van de wielerschool nog eens bekeken, die 6% moet 7.5% zijn
6% was van mijn broer
voor zij die mij niet geloven heb ik hier mijn conditietesten van de wielerschool ingescand

op de foto die ik daarstraks heb geupload heb ik mijn buikspieren niet opgespannen, morgen zal ik foto uploaden met gespannen buikspieren

wielerschool 001.jpg
 
5x in de week is echt teveel en al helemaal met deze voeding. Noway dat je goed kan herstellen. Één en al suiker en totaal geen eiwit. Terug naar het stickies bij de voeding afdeling jij :).
 
Ik eet al die boterhammen die jij eet voor de lunch problem? Je mist een warme maatlijd van kip en rijst in de middag verder moet je geen jam op je brood doen maar kipfilet of kalkonefilet je hebt wat gezonde vetten nodig daar zou je pindas voor kunnen nemen en 500 gr kwark voor het slapengaan.
 
Back
Naar boven