AndroidHealthClinic

geen vooruitgang meer?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mitchell2v

Novice
Lid geworden
27 dec 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
73kg
hallo,

Ik ben Mitchell, en ik ben 21 jaar oud.(gewicht 73kg)
In april ga ik met de opleiding in van het korps mariniers, en daarom ben ik nu zo'n 3 jaar hard aan het trainen. mijn doel is om nog een stuk breder te worden, dus meer massa. maar daarbij wil ik mijn conditie wel gewoon behouden.
Nu doe ik al 1,5 jaar een vooropleiding van defensie, dus een hoop sporten dus.

De laatste 2 maanden zie ik gewoon geen vooruitgang meer in de sportschool, maar ik denk dat dat te maken heeft door het vele marsen, hardlopen en waarschijnlijk aan mijn voedingsschema?.
En verder gebruik in helemaal geen shake.

trainingen per week.

maandag, hardlopen piramideloop + 1,25 uur sportschool borst en biceps.
dinsdag, Hardlopen duurloop + 1,25 uur sportschool rug en triceps
woensdag voetbal training + 1 uur sportschool schouders en biceps.
donderdag marsen 6 km met 35 kg bepakking + 1,25 uur sportschool borst en nek.
vrijdag sportschool 1 uur biceps triceps
zaterdag voetbal wedstrijd.
zondag rustdag.

En de dagen dat ik naar de sportschool ga, doe ik uiteraard mijn buikspieren.

Wat ik aan voeding eet in een dag:

7 uur kwark 250 ml, 2 volkoren boterhammen met pindakaas en een glas melk.
10 uur 3 volkoren boterhammen met kipfilet of rookvlees en een glas melk.
1 uur 4 volkoren boterhammen met kipfillet of rookvlees met een pak melk 0.5 liter. en 2 mandarijnen.
3 uur meestal 2 peren, en een appel.
6 uur avondeten rijst met kip, spinazie, ect.

half 8 trainen

10 uur muesli reep en 250 ml kwark.
10:30 slapen.

En gedurende de hele dag tussendoor voldoende water.


Wat zijn jullie meningen hier over en wat kan eventueel beter?

alvast bedankt,

Mvg Mitchell.
 
Laatst bewerkt:
je eet amper genoeg om massa te gainen zonder al die extra cardio. Dus de beste tip is gewoon je voedings inname verhogen met een factor 2, met geleidelijk opbouw. maar ik besef mij dat dat moelijk is bij het korps.

wat ik zou doen is gewoon je massa wens even op een pauze zetten aangezien je dat alleen maar tegen gaat werken in de evo. na de evo is het wat makkelijker om massa te winnen zonder al te veel problemen voor je functioneren.
 
Veel en veel meer eten. Zeker met die activiteits niveau van jou. Shakes niet nodig, ja je zou een weightgainer kunnen toevoegen dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
En je eet niks meer na trainen? Ben je gek geworden. Pff musli reep en kwark kom op zeg, schaam je. Dat 'voeding schema' x 2 en dan begint het erop te lijken. Verder veel brood, vervang minstens je ochtend brood met brinta of havermout.

-En de dagen dat ik naar de sportschool ga, doe ik uiteraard mijn buikspieren. Is niks uiteraards aan, ga geen buiktrain freak worden.

# Als jij je voedsel inname verhoogt, zul jij zeker weten nog meer massa gaan pakken.
 
kijk, hier kan ik wat mee!!
Misschien inderdaad toch nog even mee wachten tot na de EVO.

bedankt voor jullie reacties.

mvg mitchell
 
Back
Naar boven