Fitness Seller

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 237
  • Weergaven 15K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Sommige inwoners van een volkswijk in het Zuid-Hollandse Poeldijk hebben het niet op allochtonen. Een onroerend goed beheerder huisvest allochtonen daarom daar liever niet, bericht Spits vandaag.

Claudia Ampadu (24) ging afgelopen vrijdag in Den Haag langs bij een filiaal van Ad Hoc Beheer, dat leegstaand onroerend goed beheert. Ze kwam daar om een antikraakpand, een eengezinswoning in het Zuid-Hollandse Poeldijk, te bekijken. Tot haar verbazing ging dat niet door. "Op het moment dat de receptioniste de sleutel aan mij wilde geven, riep op de achtergrond een medewerkster: 'Je kunt de sleutel niet geven. Ze is te donker. We willen geen zwarte mensen in die wijk.' Ze zei dit luid en duidelijk. Alsof het niks bijzonder was."


Trek het je niet aan
Ampadu, in Nederland geboren maar van Ghanese afkomst, was met stomheid geslagen. De bewuste medewerkster kwam nog wel even naar Ampadu toe. "Ze zei: 'Sorry, ik mag je de sleutel niet geven. Trek het je niet aan.'' Zonder een woord te zeggen vertrok ze en ging naar een vriendin om haar verbazing en woede te uiten.


Ongelukkig uitgelegd
Pure discriminatie van Ad Hoc Beheer, concludeerde Ampadu, die een eigen dansschool heeft en bij haar ouders woont. Maar de zaak ligt iets anders, zegt een woordvoerster van het bedrijf. "Het is een storm in een glas water. Ik heb Claudia excuses aangeboden namens de organisatie voor alles wat er wel en niet is gezegd. Mijn collega had niet de intentie om te discrimineren. Ze heeft het ongelukkig uitgelegd, hoewel de term zwart nooit is gezegd. Poeldijk bestaat uit een volkswijk waar racisme voorkomt. Het is niet verstandig om iemand als Claudia daar te plaatsen. Als we het zo aan haar hadden uitgelegd, had ze anders gereageerd. Het is niet ons beleid om dit zo naar buiten te brengen.'' Ampadu heeft inmiddels een klacht ingediend bij Meldpunt Discriminatie.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/07/sommige_inwoners_van_een_volks.html

Gezellig met je mede Tokkies 's avonds Andre Hazes door de straat laten schallen, je straat volledig Oranje maken als het Nederlands elftal speelt, uitkering trekken, beetje zwart bijbeunen, de schuld geven aan 'de buitenlanders'. Als dat je aanspreekt, verkas naar Poeldijk.
 
claudia ampadu :roflol: die heeft bij me op de basis school gezeten
edit;p
 
Zo chill man daar. Ik kwam eens door Poeldijk toen ik aan het toeren was met de snorbrommer. Geweldig man, allemaal gezellige blanke mensen en veel betere sfeer. Ook heeel veel mooie blanke dametjes. Echt hoor, niets mis met Poeldijk. Ik zou er zo gaan wonen, zelfde geld voor Naaldwijk bijv.
Blijf jij maar lekker bij je allochtoonse vriendjes EricR, dan hoef je een plek als Poeldijk ook niet te vervuilen met je treehugshit.
 
Geen tokkies gezien hoor daar. Anyway, altijd beter dan k*tmarokkaantjes die vrouwtjes lastigvallen en voor overlast zorgen, altijd stoer kijken en de sfeer vernken voor iedereen. Laat mij dan maar Hazes meezingen etc.
 
Lijkt me een gezellige wijk, Poeldijk. Behalve dat het in Holland ligt... :D ;)
 
Zo chill man daar. Ik kwam eens door Poeldijk toen ik aan het toeren was met de snorbrommer. Geweldig man, allemaal gezellige blanke mensen en veel betere sfeer. Ook heeel veel mooie blanke dametjes. Echt hoor, niets mis met Poeldijk. Ik zou er zo gaan wonen, zelfde geld voor Naaldwijk bijv.
Blijf jij maar lekker bij je allochtoonse vriendjes EricR, dan hoef je een plek als Poeldijk ook niet te vervuilen met je treehugshit.

Geen tokkies gezien hoor daar. Anyway, altijd beter dan k*tmarokkaantjes die vrouwtjes lastigvallen en voor overlast zorgen, altijd stoer kijken en de sfeer vernken voor iedereen. Laat mij dan maar Hazes meezingen etc.

Precies!
 
Zo chill man daar. Ik kwam eens door Poeldijk toen ik aan het toeren was met de snorbrommer. Geweldig man, allemaal gezellige blanke mensen en veel betere sfeer. Ook heeel veel mooie blanke dametjes. Echt hoor, niets mis met Poeldijk. Ik zou er zo gaan wonen, zelfde geld voor Naaldwijk bijv.
Blijf jij maar lekker bij je allochtoonse vriendjes EricR, dan hoef je een plek als Poeldijk ook niet te vervuilen met je treehugshit.

:roflol: Bij mijn allochtoonse vriendjes. Ik woon in 1 van de blankste wijken van Den Haag. Woon toch liever hier dan in dat boerengat genaamd Poeldijk.

Maar wat is dat toch met het Westland? Maassluis is aardig gevuld met wazige neo's, Poeldijk dus met tokkies die allochtonen niet kunnen velen en veel andere dorpen zijn zo kerkelijk dat zelfs een niet kerkganger er vreemd wordt aangekeken. Incest at it worst?

Ach gut onRealist moet ook nog een bijdrage leveren.
 
:roflol: Bij mijn allochtoonse vriendjes. Ik woon in 1 van de blankste wijken van Den Haag. Woon toch liever hier dan in dat boerengat genaamd Poeldijk.

Maar wat is dat toch met het Westland? Maassluis is aardig gevuld met wazige neo's, Poeldijk dus met tokkies die allochtonen niet kunnen velen en veel andere dorpen zijn zo kerkelijk dat zelfs een niet kerkganger er vreemd wordt aangekeken. Incest at it worst?

Ach gut onRealist moet ook nog een bijdrage leveren.

Een bedrage niet, maar ik geef em wel gelijk in wat ie zegt, en wazige neo's en tokkies heb je overal wonen, ook in Den Haag.
 
Westland is gewoon nice. Veel mooie wijken, veel groen en veel nieuwbouw en vooral weinig allochtoonse medemensen dus ook een veel kleinere kans op criminaliteit etc. Ik vind het mooi en ik ben er een voorstander van. Zo is(zijn) er ook een wijk waar alleen allochtoonse gezinnen mogen wonen, zoals bijv. die Molukkers. Andere worden simpelweg weggepest.

Gisteren was ik in Naaldwijk, in de stad. Klein winkelcentrum maar wel gezellig, leuke terrasjes etc. Er waren een paar allochtoonse jongeren en die kon je er ook zo tussenuit pikken. Een kerel van een jaar of 22 in een dikke BMW die voor dat terras stoer ging zitten bellen, een ander getint kereltje die met zijn scooter achter dat terras tussen al die mensen heen reed en een vuile mocro die maar uitdagend en intimiderend bleef kijken. Maakt me geen flikker uit wat je daarvan vind maar ik heb mijn oordeel al klaar. Gelukkig waren het er maar 4 en was het meerendeel blond en vrouwelijk. :heart:
 
Westland is gewoon nice. Veel mooie wijken, veel groen en veel nieuwbouw en vooral weinig allochtoonse medemensen dus ook een veel kleinere kans op criminaliteit etc. Ik vind het mooi en ik ben er een voorstander van. Zo is(zijn) er ook een wijk waar alleen allochtoonse gezinnen mogen wonen, zoals bijv. die Molukkers. Andere worden simpelweg weggepest.

Gisteren was ik in Naaldwijk, in de stad. Klein winkelcentrum maar wel gezellig, leuke terrasjes etc. Er waren een paar allochtoonse jongeren en die kon je er ook zo tussenuit pikken. Een kerel van een jaar of 22 in een dikke BMW die voor dat terras stoer ging zitten bellen, een ander getint kereltje die met zijn scooter achter dat terras tussen al die mensen heen reed en een vuile mocro die maar uitdagend en intimiderend bleef kijken. Maakt me geen flikker uit wat je daarvan vind maar ik heb mijn oordeel al klaar. Gelukkig waren het er maar 4 en was het meerendeel blond en vrouwelijk. :heart:

Precies!
 
:roflol: Bij mijn allochtoonse vriendjes. Ik woon in 1 van de blankste wijken van Den Haag. Woon toch liever hier dan in dat boerengat genaamd Poeldijk.

Maar wat is dat toch met het Westland? Maassluis is aardig gevuld met wazige neo's, Poeldijk dus met tokkies die allochtonen niet kunnen velen en veel andere dorpen zijn zo kerkelijk dat zelfs een niet kerkganger er vreemd wordt aangekeken. Incest at it worst?

Ach gut onRealist moet ook nog een bijdrage leveren.


Maassluis gekkenhuis zijn van die mafkezen. (MSGH);) Vrienden van me gingen om met van die maassluisers... Zijn van die wijken waar je echt niks mee te maken wil hebben. Iemand hadde ze ruzie mee ( vriendin iets gezegd jweetwel:P), Bewusteloos geslagen, werd wakker, nog steeds aan 't schoppen, was die weer bewusteloos, werd wakker ene nog steeds in elkaar aan 't trappen en slaan. toen stopten ze, lieten hem weggaan. rende later weer achter em aan en nog een keer bewusteloos geslagen. daarna is die weggelopen weer, op een auto gevallen. iemand had et gezien ambulance gebeld, en gereanimeerd.
HAPPY LIFE!

Verder is 't westland helemaal GOUD! Al die gaste daar zijn zo simpel ;) Werk daaar ook in de tuin enzo is allemaal heel relaxt. ( werken ook gewoon marokanen, brazilianen, turken enzo, niks geen racisme).

Ik woon zelf trouwens in Schipluiden, naast 't Westland ( De Lier en Maasland), en Delft & Den Hoorn, wat ook aardig wit is, wonen denk 10 allochtoonse gezinnen.
Voor de rest i
 
Een bedrage niet, maar ik geef em wel gelijk in wat ie zegt, en wazige neo's en tokkies heb je overal wonen, ook in Den Haag.

Alleen heb je hier geen buurten waar allochtonen worden weggekeken of nog erger weggepest. Als er al iets gebeurt dan zijn het individuele acties en niet een gecoordineerde groepsactie waarbij het racisme overheerst.
 
Zoals je ziet kom je dus met organisatie een stuk verder. Er is nog hoop! :D
 
Alleen heb je hier geen buurten waar allochtonen worden weggekeken of nog erger weggepest. Als er al iets gebeurt dan zijn het individuele acties en niet een gecoordineerde groepsactie waarbij het racisme overheerst.

Maar als je dan weet dat het misschien gevaarlijk is voor zo'n persoon om dan in Poeldijk te wonen, dan is het toch niet zo gek dat je daar op het laatste moment vanaf ziet, puur voor d'r veiligheid, ook al hadden ze het ook anders kunnen zeggen.

En dan zo'n griet geen overlast veroorzaakt is te begrijpen, maar de gemiddelde Ali-B Marokkaan daar heb ik gewoon geen goed woord voor.
 
Maar als je dan weet dat het misschien gevaarlijk is voor zo'n persoon om dan in Poeldijk te wonen, dan is het toch niet zo gek dat je daar op het laatste moment vanaf ziet, puur voor d'r veiligheid, ook al hadden ze het ook anders kunnen zeggen.

En dan zo'n griet geen overlast veroorzaakt is te begrijpen, maar de gemiddelde Ali-B Marokkaan daar heb ik gewoon geen goed woord voor.

Te achterlijk voor woorden dat het te gevaarlijk is voor om een allochtoon om daar te gaan worden en nog achterlijker dat er blijkbaar mensen zijn die dat maar normaal vinden. Xenofobie ten top. Grappige is meestal dat die racistjes zelf amper wat bijdragen aan de maatschappij en vaak een strafblad hebben van hier tot Tokyo maar wel commentaar hebben op allochtonen en hun gedrag. Hypocrisie ten top dus.
 
Je vinger blijven wijzen naar de marrokanen blijft leuk!

NOT
 
geen zin in allochtonen ? verhuis naar hun land dan ben jij een allochtoon :D
 
Back
Naar boven