Fitness Seller

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee maar ik heb geen problemen met bijvoorbeeld Surinamers, ik vind de meeste gezellige en vrolijke mensen. Surinaams eten vind ik ook lekker:P Maar met Anti´s heb ik negatieve ervaringen, ze zitten hier vooral bij de zogenaamde bloods en andere bendes.
Bijna alle Surinaamse jongens die ik vaag ken zijn aardige gozers en de anti´s die ik ken zijn criminelen.

:thumbs:

Ik vind jou ook wel een aardige gozer.
Maar je moet wel opletten op wat je zegt. Jij hebt het vaak - erg generaliserend - over allochtonen; en Surinamers zijn ook allochtonen. Ik weet dat jij met allochtonen alleen niet-Westerse allochtonen bedoeld en ook niet doelt op allochtonen uit een goddelijk stukje land ergens in Zuid-Amerika; maar het komt niet zo aardig over gozer.
Verder heb jij last van Anti's die gangstertje spelen bij jou in de stad. En natuurlijk er zijn veel Antilliaanse boefjes waar hard werkende burgers, net als jou, weleens problemen mee kunnen krijgen. Maar ook hier moet je opletten dat je niet generaliseerd. De meeste Anti's liggen namelijk de hele dag in bed, dus daar kan je geen last van hebben.
 
:thumbs:

Ik vind jou ook wel een aardige gozer.
Maar je moet wel opletten op wat je zegt. Jij hebt het vaak - erg generaliserend - over allochtonen; en Surinamers zijn ook allochtonen. Ik weet dat jij met allochtonen alleen niet-Westerse allochtonen bedoeld en ook niet doelt op allochtonen uit een goddelijk stukje land ergens in Zuid-Amerika; maar het komt niet zo aardig over gozer.
Verder heb jij last van Anti's die gangstertje spelen bij jou in de stad. En natuurlijk er zijn veel Antilliaanse boefjes waar hard werkende burgers, net als jou, weleens problemen mee kunnen krijgen. Maar ook hier moet je opletten dat je niet generaliseerd. De meeste Anti's liggen namelijk de hele dag in bed, dus daar kan je geen last van hebben.

OMG!!
:roflol::roflol::roflol:
 
Iemand voor ''kankerpedo'' uitschelden die op meisjes van 16-20 geilt is normaal? :rolleyes:

En leer je spatie gebruiken, het leest irritant.

Wat een ongelooflijke randdebiel ben jij, echt waar. Je opmerkingen zijn zo triest dat ik er bijna droevig van word. Je verdraait de feiten en neemt een pedo in bescherming. Ongelooflijk. Geilen op 16-20 wijfen is normaal. 13 jarige meisjes nken als 30 jarige gast niet.
 
Wat een ongelooflijke randdebiel ben jij, echt waar. Je opmerkingen zijn zo triest dat ik er bijna droevig van word. Je verdraait de feiten en neemt een pedo in bescherming. Ongelooflijk. Geilen op 16-20 wijfen is normaal. 13 jarige meisjes nken als 30 jarige gast niet.

De discussie aangaan dmv schelden. :hello:
 
Iemand voor ''kankerpedo'' uitschelden die op meisjes van 16-20 geilt is normaal? :rolleyes:

En leer je spatie gebruiken, het leest irritant.

Helemaal gelijk gozer !
Een pedofiel is iemand die van jonge mensen houd
Een kinderverkrachter is iemand die jonge mensen verkracht.
Een hetero is ook niet gelijk een verkrachter !!!
Ten eerste slaat de term "pedofilie" alleen op het verlangen naar seksueelcontact met kinderen, niet op het daadwerkelijk hebben van coïtus met kinderen.
Het laatste heet pedocoïtusualiteit.
In het dagelijks gebruik wordt echter vrijwel uitsluitend van pedofiel en pedofilie gesproken, ook als men pedoseksueelof pedocoïtusualiteit bedoelt.

Daarbij zijn er genoeg jongen mensen die al op jonge leeftijd aktief zijn.
En waarom kan alleen een ouder op jonger vallen?,... er zijn jongere die op oudere vallen...Dan denk ik aan mijzelf.
Wanneer is een kind seksueelaktief,.. wanneer kan een kind zelf keuzes maken..
Met een kind coïtus hebben die dat zelf niet kan beslissen, valt voor mij onder kinderverkrachting en is strafbaar.
 
Ga eens lekker een andere thread vervuilen met onzin over pedofilie.
 
Ga eens lekker een andere thread vervuilen met onzin over pedofilie.

Het topic klopte toch al niet meer, je had zelf nog een ander nieuwsbericht gepost, waarin alles ontkracht werd.

Maar ik zal nu stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Ga eens lekker een andere thread vervuilen met onzin over pedofilie.

Pedo's lekker uitschelden is geen probleem.
Het uitleggen hoe het echt zit is een zonde ?
Er zijn al 9 pagina's ik geef een reaktie en ik ben aan het bevuilen...

Valt me van je tegen Eric,..meestal zijn je posts toch wel rechtvaardig !
 
Verder heb jij last van Anti's die gangstertje spelen bij jou in de stad. En natuurlijk er zijn veel Antilliaanse boefjes waar hard werkende burgers, net als jou, weleens problemen mee kunnen krijgen. Maar ook hier moet je opletten dat je niet generaliseerd. De meeste Anti's liggen namelijk de hele dag in bed, dus daar kan je geen last van hebben.

:rolleyes:

Damn wat een bullshit. Ik woon in Den Helder waar de Anti's meer dan overlast veroorzaken. Zelfs zoveel dat de postbodes niet zonder politie begeleiding door de wijk konden....
 
Nee maar ik heb geen problemen met bijvoorbeeld Surinamers, ik vind de meeste gezellige en vrolijke mensen. Surinaams eten vind ik ook lekker:P Maar met Anti´s heb ik negatieve ervaringen, ze zitten hier vooral bij de zogenaamde bloods en andere bendes.
Bijna alle Surinaamse jongens die ik vaag ken zijn aardige gozers en de anti´s die ik ken zijn criminelen.

beetje kort door de bocht, niet?


dus als een oude kerel te langzaam rijd zijn ineens alle oudjes traag?

dus als 1 moderator je slecht behandeld, zijn ineens alle mods klootzakken?

ik dacht het niet knul..........
;)

Ben het alweer met de rode tekst eens! :eek::eek:
Jordaan komt een beetje boel dom over.
Kort door de bocht?..die gast gaan blind rechtdoor !
Als het goed is dan heeft hij nog een levenlang voor zich,..kan nog veel gebeuren,... hij zal het ook wel een keer leren.
Misschien gaat hij nog een keer emigreren als Nederland onder water komt...

Alsof elke anti in een gang zit hahahahahaha.
En net of alle Nederlanders zo braaf zijn.:rolleyes:
 
Niburi als ik alleen al jou naam zie staan wil ik je al hitten, mij dom noemen terwijl jij alles gelooft en leeft volgens een of andere alien site, mafkees.
 
:rolleyes:

Damn wat een bullshit. Ik woon in Den Helder waar de Anti's meer dan overlast veroorzaken. Zelfs zoveel dat de postbodes niet zonder politie begeleiding door de wijk konden....

Eerst waren het de joden toen de molukkers toen de turken toen de marokkanen toen de antilianen en toen gingen mensen eindelijk een keer naar zichzelf kijken !!!!

Je veroorzaak je eigen situaties in de toekomst door je denken en handelen in het nu !!!!
Het zit niet in een ander het zit in jezelf.
Waarom heeft de ene in Den Helder er totaal geen last van, en de andere heel veel...
 
Haha, mafkees.
 
Niburi als ik alleen al jou naam zie staan wil ik je al hitten, mij dom noemen terwijl jij alles gelooft en leeft volgens een of andere alien site, mafkees.

Ik zal mij niet gaan verlagen door ook te gaan schelden.
Vraag mij eigenlijk wel af wat jouw probleem is als ik zo jouw post lees.
Hoe komt dat dat je zo doet?
Praat je ook zo tegen je ouders?,..of zijn je ouders ook zoals jij?
Heb jij wel opvoeding gehad, zijn je ouders gescheiden?
Mag je geen scooter kopen?, is je zus je aan het pesten?
Wat is er gebeurt?,..
 
schelden? als ik zou schelden zou ik je een kanker nerdje noemen.
En je kan het wel omdraaien maar de vraag is wat is er met jou dat jij zo bent. Compleet in de war door een alien site met alleen maar bs. Je komt al klaar als iemand over een alien invasie begint en je schijt in je broek bij het lezen dat nederland vergaat door het water.
 
schelden? als ik zou schelden zou ik je een kanker nerdje noemen.
En je kan het wel omdraaien maar de vraag is wat is er met jou dat jij zo bent. Compleet in de war door een alien site met alleen maar bs. Je komt al klaar als iemand over een alien invasie begint en je schijt in je broek bij het lezen dat nederland vergaat door het water.

Je bent nu ook aan het schelden, alleen al dat je dat woord in je mond kan nemen,..dat je er aan denkt !!!
Ik draai niks om want ik was de eerste die de vraag stelde.
Maar om je vraag te beantwoorden er is een heleboel met mij gebeurd.
En dat heeft mij gebracht tot waar ik nu ben.
Ik was totaal niet zo op mijn 16e,...maar kan mij voorstellen dat er iets in je jeugd is gebeurd waarom je zo doet.
Het is ook een beetje zo hoe je bent, en je opvoeding is belangrijk.
Je moet weten dat het leven niet zomaar wat is, dat wij mensen niet zomaar wat zijn.
En dat je niet zomaar iets kan denken en doen zonder consequenties.
Dus als je aan jezelf wil werken, buiten je fysieke training, dan moet je wat meer gaan NAdenken,...met een open mind,..en niet je stempel drukken op alles wat afwijkt van jouw gedachten gang.
Er is nog een hoop te leren....
Een gezonde geest in een gezond lichaam...

Ik ben totaal niet in de war,..ik ga het juist steeds helderder zien.
En het gaat bij mij niet alleen om aliens, er is veeeeeeel meer.
Zero point energie bijvoorbeeld,..of water de andere kan op laten draaien zodat het postief geladen wordt....
Doofpot affaires, gewoon alles wat intressant is voor mij.
De mens is een observer en een creator.
Dat ik zou klaarkomen op een alien invasie is te belachelijk voor woorden,.. maar wel grappig, echt een uitspraak voor jou.
En hoezo schijt ik in mijn broek als Nederland onder water zou komen te staan?...buiten je abnormaal extreem puberaal gedrag zou ik haast denken dat geestelijk niet helemaal in orde bent.
 
Damn wat een bullshit. Ik woon in Den Helder waar de Anti's meer dan overlast veroorzaken. Zelfs zoveel dat de postbodes niet zonder politie begeleiding door de wijk konden....

Maar ja dat ligt toch ook aan de gemeente, als je als gemeente half Antillen in een wijk stopt en al die Antiliaanen komen van andere steden en ze hebben al een strafblad ben je niet goed bezig. Dat gebeurd bij meerdere gemeentes Eindhoven, Utrecht, Tilburg en nog meer.

Hier in Leiden toen ik nog klein was stond Leiden nog in de top 10 van steden met de meeste criminaliteit. Toen ik 3 was en ging verhuizen naar het centrum was er net in die week een junk vermoord achter de straat waar ik woonde. Nu is het 2 jaar geleden in Leiden dat er iemand vermoord werd. Nu staat Leiden in de top 20 onderaan.
 
Je bent nu ook aan het schelden, alleen al dat je dat woord in je mond kan nemen,..dat je er aan denkt !!!
Ik draai niks om want ik was de eerste die de vraag stelde.
Maar om je vraag te beantwoorden er is een heleboel met mij gebeurd.
En dat heeft mij gebracht tot waar ik nu ben.
Ik was totaal niet zo op mijn 16e,...maar kan mij voorstellen dat er iets in je jeugd is gebeurd waarom je zo doet.
Het is ook een beetje zo hoe je bent, en je opvoeding is belangrijk.
Je moet weten dat het leven niet zomaar wat is, dat wij mensen niet zomaar wat zijn.
En dat je niet zomaar iets kan denken en doen zonder consequenties.
Dus als je aan jezelf wil werken, buiten je fysieke training, dan moet je wat meer gaan NAdenken,...met een open mind,..en niet je stempel drukken op alles wat afwijkt van jouw gedachten gang.
Er is nog een hoop te leren....
Een gezonde geest in een gezond lichaam...

Ik ben totaal niet in de war,..ik ga het juist steeds helderder zien.
En het gaat bij mij niet alleen om aliens, er is veeeeeeel meer.
Zero point energie bijvoorbeeld,..of water de andere kan op laten draaien zodat het postief geladen wordt....
Doofpot affaires, gewoon alles wat intressant is voor mij.
De mens is een observer en een creator.
Dat ik zou klaarkomen op een alien invasie is te belachelijk voor woorden,.. maar wel grappig, echt een uitspraak voor jou.
En hoezo schijt ik in mijn broek als Nederland onder water zou komen te staan?...buiten je abnormaal extreem puberaal gedrag zou ik haast denken dat geestelijk niet helemaal in orde bent.

Haha,lay down the crack pipe bro :roflol:
 
:thumbs:

Ik vind jou ook wel een aardige gozer.
Maar je moet wel opletten op wat je zegt. Jij hebt het vaak - erg generaliserend - over allochtonen; en Surinamers zijn ook allochtonen. Ik weet dat jij met allochtonen alleen niet-Westerse allochtonen bedoeld en ook niet doelt op allochtonen uit een goddelijk stukje land ergens in Zuid-Amerika; maar het komt niet zo aardig over gozer.
Verder heb jij last van Anti's die gangstertje spelen bij jou in de stad. En natuurlijk er zijn veel Antilliaanse boefjes waar hard werkende burgers, net als jou, weleens problemen mee kunnen krijgen. Maar ook hier moet je opletten dat je niet generaliseerd. De meeste Anti's liggen namelijk de hele dag in bed, dus daar kan je geen last van hebben.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

surinamers doen dat trouwens ook (ik ben er soms 1 van)
 
Back
Naar boven