AndroidHealthClinic

Geen zin om te leren

RendezVous

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Ik heb morgen tentamen :( maar totaal geen zin om te leren

Morgen OKT1 = Publiek recht / privaat recht / Bedrijfsadministratie in 1 toets met open vragen :(

Wat te doen? ???

boekje pakken, openslaan, en gaan met die banaan

is helaas niet anders:)

of...een bommelding doorbellen:D

kje kan t boek ook inruilen voor de Flex
WAT DOE JE NOG ONLINE!!! SCHIET OP EN LEREN!!!:P

• Topic Starter Topic Starter
:(

Denk je dat ik nog iets kan doen met een jerrykan & aansteker? :p of is het daar te laat voor ?

yup te laat vriend...
ik heb ook tentamens deze week en je zal wel moeten leren, ook al ik het saai...

Ik werk gewoon deze ene week keihard zodat ik mooie cijfers haal en gebruik de tijd tussen deze tentamens en de volgende om weer bij te komen ;)

Ben nu klaar met recht alleen bedrijfsadministratie nog..

ik vrees het ergste :(

u can do it my boy en komopenkomop!!

RendezVous zei:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Ik heb morgen tentamen :( maar totaal geen zin om te leren

Morgen OKT1 = Publiek recht / privaat recht / Bedrijfsadministratie in 1 toets met open vragen :(

Wat te doen? ???

Iets studeren dat je ECHT interesseert(zulke vakken zijn saaie stuff), dan hoef je helemaal niks te leren, want dan heb je zo goed opgelet tijdens de lessen dat je het allemaal al kent... :thumbs:

Gewoon doen, hoe naar het ook is. Ken het gevoel, moet ook weer aan de bak. Je doet er toch geen **** aan, behalve wellicht je een voldoende p**pen bij de docent. Ik weet echter niet of dit in jou aard ligt :)

sjit heb ook volgende week dinsdag een herkansing..
maar ook geen zin om te leren..klotesgool

Jezus wat een gezeik, alsof wij je kunnen helpen met leren.

NIET b**chen, gewoon leren!!!

:mad: :)

presies

Internetkabel bij je moeder in bewaring geven wil helpen... en waag het niet hier voor het tentamen terug te komen!

Espi

jongen, jij hebt tenminste de kans om je diploma te halen !

Vandaag ook tentamen gehad. Echt tof van die vent dat ie dingen vraagt die niet in het boek staan :thumb:

:mad:

Vandaag tentamen gehad... Ik durf niets te zeggen over de uitslag Privaat recht vond ik super makkelijk, publiek recht weer erg moeilijk maar ik heb wel alles ingevuld en Bedrijfs administratie snapte ik de helft helemaal en de andere helft helemaal niet :P

maar ik heb het achter de rug dus nu leren voor morgen. Morgen heb ik CKV = spelling en die mag je onbeperkt herkansen dus :p

Bedankt trouwens voor jullie steun :thumbs: :)

Ik denk eerlijkgezegt dat de tip van Espi over die internetverbinding misschien nog wel de beste is van allemaal :D

aaahhh, ik zit midden in de proefwerkweek. Ik heb de afgelopen periode me alleen maar met mn sport bezig gehouden dus ik zag het somber in. Nu blijkt het echter allemaal wel mee te vallen, keb net een 7 gekregen op mn literatuur eindexamen! :) Ik leef dus weer !

Jah maar emule staat aan voor mijn spellekes en BB films natuurlijk :p

Terug
Naar boven