Neen.maniac zei:Is 250 gram yoghurt en 400 gram kwark al teveel zuivel?
maniac zei:Is 250 gram yoghurt en 400 gram kwark al teveel zuivel?
Is dat ironisch? Komaan van een die hoeveelheid zuivel sterf je heus niet, je zal er zelfs niks van merken.Brutez zei:Veel te veel. Alles eruit gooien bro.. Neem inplaats van die kwark een eiwitshakeje, dan heb je ook je eiwitten binnen
Santoz zei:Is dat ironisch? Komaan van een die hoeveelheid zuivel sterf je heus niet, je zal er zelfs niks van merken.
Velen zitten te mekkeren dat "tegenwoordig aan alles wel iets slecht is" en dit is al te veel zuivel?
Ruud zei:Heb jij nu zuivel gebruikt in je cut ZELDA?
Ok, in dat geval zwijg ikBrutez zei:Nee zeker niet ironisch, zeker niet in een serieuse sectie. Alleen ik dacht dat het over cutten ging. In de cut moet sowieso alle zuivel eruit. Tijdens de bulk kan het natuurlijk niet kwaad om wat zuivel te nemen.
Volledig mee eens, ALS je aan het cutten bent. Maar dan nog neem ik kleine hoeveelheden magere zuivel in de eerste fasen van mijn dieet. Het gaat erom dat je niet teveel simpele suikers binnenkrijgt, hoewel melk bijvoorbeeld niet zoveel insuline doet afgeven, blijven het wel simpele suikers in vergelijking met groenten of vezelrijke complexe koolhydraten in havermout ed.odan zei:Ik hoorde vanmiddag van een vrij bekende bber, dat ie zo weinig mogelijk (tot geen) zuivel gebruikt...zelfs niet door zijn shakeNou vind ik shake met water eigenlijk niet te zuigen, maar dat terzijde.
Hij deed dat voornamelijk voor zijn huid, of liever gezegd voor de dikte ervan...hij zal waarschijnlijk het speklaagje daaronder bedoelen.
Hij eet dus ook geen kwark![]()
Zijn er meer onder ons die toch genoeg eiwitten binnen krijgen zonder gebruik van zuivel.
En wat is volgens jullie t effect daarvan, hij zei dat je binnen 4 weken een goed meetbaar verschil moet kunnen zien.
Wat denken jullie,
Thanks Odan