XXL Nutrition

Geert spreekt ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een god is het !
 
Wilders is een retard

gekke_geert.jpg
 
Hij heeft wel zwaar gelijk in de laatste paar seconden
 
en kom nooit meer terug :roflol: ** grappige vent.
 
vooral dat over Jan Smit en yolanthe. hij heeft daar wel gewoon gelijk in
 
Spreekbuis voor de depressieve hollander.
 
Ik vind dat hij hier een keer wel gelijk heeft, als dat nu al zo onder de 21 jarige is, maarjah.
 
vooral dat over Jan Smit en yolanthe. hij heeft daar wel gewoon gelijk in
Wat heeft die ene opmerking over Jan en Yolanthe nou te maken met hoe ze het land besturen?

Mogen een premier en vice-premier geen enkele opmerking maken over zaken die niet met politiek te maken hebben?

U kunt een leuk betoog houden over het uit elkaar gaan van Jan Smith en Yolanthe maar echt goed leiding geven aan dit land kunt u niet
Opmerking van 0,0 als je het mij vraagt...
 
Geert ruleeert!!!!

(totdat dr iets beters komt dan)
 
Als hij nou eens wat zou doen aan die dode fret op zijn hoofd. :o
 
Hij wijst de problemen vaak correct aan maar is soms niet zo sterk in het uitleggen van de oplossingen.


Cyan: beetje simplistisch weer, net hetzelfde als zeggen dat links allemaal vrolijke hippies zijn.
 
Uitstekend gesproken. Jammer dat het intelligente wat hij te vertellen had verpest werd door zijn allochtonenfobie.
 
Wilders +veel
Sommige dingen alleen nog iets verder uitwerken en doordenken
 
Wat heeft die ene opmerking over Jan en Yolanthe nou te maken met hoe ze het land besturen?

Mogen een premier en vice-premier geen enkele opmerking maken over zaken die niet met politiek te maken hebben?

Jawel maar over showbizz-geouwehoer moeten ze gewoon hun bek houden. Zeker op een officiële persconferentie.. Te triest voor woorden dat ze daar iets over zeggen.
 
Goo Geert, weg met uitkeringstrekkers en straatcrimineeltjes, hoezee!
 
Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Inderdaad. Wilders is in de kamer gekomen, dus hij kan er ook weer uit. Zo snel mogelijk wat mij betreft.
 
Back
Naar boven