Fitness Seller

Geert Wilders: Europe's Most Dangerous Man?

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
Van de week op BBC uitgezonden


He was once refused entry to Britain. He has called for the Qur'an to be banned and has proposed a tax on wearing headscarves. And he is also the first politician ever to stand trial on charges of 'incitement to hatred'. Geert Wilders, instantly recognisable for his quiff of platinum blond hair, is one of Holland's most controversial and well-known politicians and, some argue, Europe's most dangerous man.

Bafta-winning filmmakers Mags Gavan and Joost van der Valk follow Wilders on his campaign trail during the recent Dutch elections, meet members of the international anti-Islamic network who support him, and find out about a conspiracy theory promoting the belief that Europe is being taken over by Islam.

With anti-Islamic, anti-immigration parties on the rise all over the European continent, why has Wilders, on the brink of real power in the Netherlands, become the poster boy for the far right?

http://www.youtube.com/watch?v=4SfkCwtKxUM

http://www.youtube.com/watch?v=pQxXr7hMqDc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=0m1_50Aun9E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jIpTytqwlXE&feature=related
 
Het zou net gevaarlijk zijn moesten er geen mensen als hem zijn.
 
Zijn in Engeland die sharia rechtbanken niet toegestaan? Ze kunnen wel een Wilders gebruiken daar, idioten.
 
Zijn in Engeland die sharia rechtbanken niet toegestaan? Ze kunnen wel een Wilders gebruiken daar, idioten.

Hier een filmpje van heldhaftige moslims die een vrouw stenigen. (schokkend)

[Link niet meer beschikbaar]

Hier een kind dat volgens de sharia is veroordeeld en gestraft word.
Word over zijn arm heen gereden...

http://www.google.nl/imgres?imgurl=...e=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:11,s:28&tx=137&ty=43

Stelletje zieken.
Mag je niet discrimineren, maar het is gewoon een achterlijk volk, psychopaten.
 
Zijn in Engeland die sharia rechtbanken niet toegestaan? Ze kunnen wel een Wilders gebruiken daar, idioten.
Ik las laatst zelfs dat er nu ook al in Nederland zijn, niet zeker of het klopt maar hoop van niet.

Verder is Wilders niet gevaarlijk. Wat wel gevaarlijk is, is het feit dat er nu al Europeanen veroordeeld zijn voor het geven van kritiek op de islam. Dat is niet alleen gevaarlijk, maar reeds een verkrachting van de vrijheid van meningsuiting.

Als men Wilders wil bestrijden zal men eerst de eigen fouten moeten inzien.
 
Ik las laatst zelfs dat er nu ook al in Nederland zijn, niet zeker of het klopt maar hoop van niet.

Verder is Wilders niet gevaarlijk. Wat wel gevaarlijk is, is het feit dat er nu al Europeanen veroordeeld zijn voor het geven van kritiek op de islam. Dat is niet alleen gevaarlijk, maar reeds een verkrachting van de vrijheid van meningsuiting.

Als men Wilders wil bestrijden zal men eerst de eigen fouten moeten inzien.

Serieus, ik dacht dat dit verboden was omdat de rechtbank met recht te maken had en niet met religie. Dat was ook de reden waarom er geen hoofddoekjes gedragen mogen worden in de rechtbank.
 
Waren wel proeven georganiseerd in Amsterdam had ik ergens gelezen.
 
Vaak gebeuren dit soort illegalen praktijken in de moskee zelf. Niet alle moslims erkennen het Nederlandse rechtssysteem, voor hun telt alleen de sharia.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik weet niet of ik kan zeggen dat hij gevaarlijk is.
Dat hij de waarheid verdraaid en leugens verteld is wel heel duidelijk.
Ik hoop dat ook hij de waarheid eens in zal zien. En indien dat niet zo is, dan zal het niet zo moeten zijn.
 
Ik weet niet of ik kan zeggen dat hij gevaarlijk is.
Dat hij de waarheid verdraaid en leugens verteld is wel heel duidelijk.
Ik hoop dat ook hij de waarheid eens in zal zien. En indien dat niet zo is, dan zal het niet zo moeten zijn.

Wat is de waarheid dan?
 
Waarom heb jij een tank als avatar:rolleyes:
 
Ik vind wilders niet gevaarlijk, maar op dit moment een verrijking(meer de persoon dan het gedachtegoed nog) veel onderbuikgevoelens worden beter bespreekbaar gemaakt en de politiek staat op scherp waarbij geen enkele partij meer te veel kan "falen"
 
Leve de onderbuikgevoelens dan maar.
 
Vaak gebeuren dit soort illegalen praktijken in de moskee zelf. Niet alle moslims erkennen het Nederlandse rechtssysteem, voor hun telt alleen de sharia.

[Link niet meer beschikbaar]

voor hun ?
wie ben jij voor zo een praatjes?

niet iedereen op ééne kant schuiven ;)

Mr.Wilder heeft het over de islam in het algemeen en dit is fout
Sharia is nog een apparte zaak waar ik zelf er tegen ben ;)
 
Leve de onderbuikgevoelens dan maar.

Nee, jarenlang mocht je niet zeggen dat er te veel problemen met allochtonen waren, want dat was zogenaamd racistisch. Nu is het beter bespreekbaar als 5 jaar terug. Mee eens?
 
Nee, jarenlang mocht je niet zeggen dat er te veel problemen met allochtonen waren, want dat was zogenaamd racistisch. Nu is het beter bespreekbaar als 5 jaar terug. Mee eens?

Ja maar Wilders en iedereen die er stelling in neemt is nog steeds een fascistische mafkees die de concentratiekampen wil open smijten.
 
Back
Naar boven