XXL Nutrition

Geert Wilders niet in gesprek met de NMR.

Bezoekers in dit topic

wilders provoceert nu eenmaal. het levert hem nu eenmaal een hoop aandacht op en waarschijnlijk ook een hoop stemmen. dat is precies wat hij wil. enerzijds heel doorzichtig althans voor mij maar niet voor een merendeel van de zwevende kiezer.
 
Nee absoluut niet, maar het is wel het taal van het volk.


Het is niet de taal van het volk, maar de taal van een gedeelte van het volk en lang niet de meerderheid.
Daarnaast heb je nog steeds niet mijn vraag beantwoord of je denkt dat Wilders een positieve invloed heeft op de relatie westerlingen en moslims. Wanneer je twee culturen ziet als volledig niet verenigbaar dan kan ik me voorstellen dat je de kant van Wilders kiest, hoewel ik mij dan afvraag waar je deze onverenigbaarheid op baseert, aangezien er in Nederland een miljoen moslims wonen en er nou niet bepaald een burgeroorlog aan de gang is, is geweest of aan zit te komen. Zie je de twee culturen als verenigbaar dan is het niet moeilijk om in te zien dat Wilders alleen maar olie op het vuur gooit en wij beter af zijn zonder hem.
 
Nou leg het dan maar eens uit in plaats van hersenloos een post te dumpen op deze manier. Laat mij maar eens een uitspraak zien van Wilders dat hij alle allochtonen ons land uit wilt hebben.

En ja, ik beaam je, ik ben extreem in mijn opvattingen. Maar zolang er imams zijn die schreeuwend mensen toespreekt dat ze mijn vrouw mogen slaan en mijn land mogen innemen omdat dat voorbestemd is, dan blijf ik ook niet lief meer. Wij zijn ineens ongelovigen en mogen gedood worden. Als je dat uitkraamt, dan moet je niet gaan roepen als mensen een hekel aan je krijgen.

Hij zegt constant dat hij tegen niet-westerse allochtonen is, daarvan hoef je niet aan te twijfelen want ik heb het meerdere malen op tv gezien en paar members hebben hier dat gepost.
Niemand(zelfs geen enkele skinhead) heeft tenslotte last van een engelse/duitse/franse toerist.

En dat is niet alleen omdat een paar moslims het verspesten voor anderen.

En je 2e alinea, komop man.Een Imam gaat je vrouw slaan???? komop dat is toch alleen maar gelul.
Lach zulke mensen uit en neem niet alles serieus wat je ergens op youtube gezien hebt.

@mike18
Zijn eigen wereldje omdat hij gewoon een idioot is.
Hij gedraagd zich gewoon totaal niet als een 2ekamer lid en doet allerlei uitspraken die gewoon nergens over gaan.
Je hebt genoeg landen waar de bevolking/regering veel rascistischer zijn, maar zelfs daar zou niemand zo'n uitspraak doen.Omdat het gewoon gelul is.
Zie EricR posts voor meer info daarover, hij had laatst genoeg bronnen gepost dacht ik zo/

@spiertje16, gast ik begrijp je frustraties en je reacties.
Alleen je moet ophouden om hier islam steeds te propaganderen, dat heeft geen enkele nut.
Ik heb absoluut respect voor je als je echt een goede moslim bent, maar probeer andere mensen niet ermee lastig te vallen.
 
Back
Naar boven