Fitness Seller

Geert Wilders niet in gesprek met de NMR. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
--------------------------------------------------------------------------------

Geert Wilders gaat niet in gesprek met de Nederlandse Moslim Raad (NMR). Die had hem uitgenodigd te komen praten na zijn uitspraken over de koran. Wilders vindt een debat hierover zinloos.

De NMR vindt de oproep van Wilders in strijd met de Nederlandse vrijheid van godsdienst. De Raad wil een dialoog om angst voor moslims en polarisatie in de maatschappij tegen te gaan. Wilders laat weten dat niemand hem de mond kan laten houden. "Dat lukt niet met een rechterlijke uitspraak of een politiek debat. En ook niet met een kogel."

Wilders blijft bij standpunt, niet hij, maar de koran zou haat zaaien. "Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over; dan is de koran net zo dik als de Donald Duck."

De overheid liet eerder weten in een speciaal internationaal verspreide verklaring afstand te nemen van Wilders' standpunten. "Het zal mij worst wezen wat mijn collega's in de Kamer zeggen. Ik zit hier voor mijn kiezers", aldus de PVV'er.



en nu lief zijn:)
 
wilders is de man
 
De reden dat Wilders alleen maar roept is omdat hij van alle kanten wordt tegengewerkt. Mensen vinden zijn uitspraken dom, maar iedereen weet waar zijn uitspraken op gebaseerd zijn. De enige reden waarom ze hem van alle kanten aanvallen is omdat men bang is dat NL in de rest van de wereld als anti islam wordt gezien en dus een potentiele vijand van de islam.
Maar dat is zo krom bekeken. Want waar Wilders op doelt zijn de extremisten die EROP UIT zijn om NL en andere landen naar de afgrond te brengen. Nergens, maar dan ook echt nergens heb ik Wilders kunnen betrappen op zinnen waarin hij elke allochtoon eruit wilt hebben of waarin hij ze beschuldigt van iets wat niet door de beugel kan. Sterker nog, zijn vrouw is allochtoon.

Maar politieke partijen vinden het heerlijk om hem onderuit te schoffelen, omdat de gemiddelde NLer het IQ heeft van een tokkie. Daardoor wordt Wilders veel sneller als rechts extremist afgeschilderd, terwijl hij alleen maar spreekt wat vele nederlanders denken en dat is: doe wat aan dat extremistisch gedoe, anders is het zo gedaan met NL.
 
Mediageil mannetje :no:
Hij dooft uiteindelijk wel uit, dan ziet hij wel in dat wat hij doet totaal onnodig is en alleen maar haat zaait tussen groepen, ipv van bij elkaar te brengen
 
waarom staat er in mn gegevens links ineens een overtreding?
 
omdat de gemiddelde NLer het IQ heeft van een tokkie. Daardoor wordt Wilders veel sneller als rechts extremist afgeschilderd, terwijl hij alleen maar spreekt wat vele nederlanders denken

You said it all...
 
De reden dat Wilders alleen maar roept is omdat hij van alle kanten wordt tegengewerkt. Mensen vinden zijn uitspraken dom, maar iedereen weet waar zijn uitspraken op gebaseerd zijn. De enige reden waarom ze hem van alle kanten aanvallen is omdat men bang is dat NL in de rest van de wereld als anti islam wordt gezien en dus een potentiele vijand van de islam.
Maar dat is zo krom bekeken. Want waar Wilders op doelt zijn de extremisten die EROP UIT zijn om NL en andere landen naar de afgrond te brengen. Nergens, maar dan ook echt nergens heb ik Wilders kunnen betrappen op zinnen waarin hij elke allochtoon eruit wilt hebben of waarin hij ze beschuldigt van iets wat niet door de beugel kan. Sterker nog, zijn vrouw is allochtoon.

Maar politieke partijen vinden het heerlijk om hem onderuit te schoffelen, omdat de gemiddelde NLer het IQ heeft van een tokkie. Daardoor wordt Wilders veel sneller als rechts extremist afgeschilderd, terwijl hij alleen maar spreekt wat vele nederlanders denken en dat is: doe wat aan dat extremistisch gedoe, anders is het zo gedaan met NL.


Je bent goed bezig vandaag Yzord. :thumbs: Jij snapt het helemaal
 
Mediageil mannetje :no:
Hij dooft uiteindelijk wel uit, dan ziet hij wel in dat wat hij doet totaal onnodig is en alleen maar haat zaait tussen groepen, ipv van bij elkaar te brengen

hij zegt wat veel mensen denken en wat steeds meer mensen, door idioten zoals jij de zogenoemde wannabe-salafisten, ook gaan denken. Hij zal eerder groter dan kleiner worden.
 
Nergens voor nodig om te gaan beledigen
Ik scheld je toch ook nergens voor uit ofwel?
 
Ik beledig je niet hoor
 
Ik vind van wel
Je noemt me een idioot, dat is volgens mij toch echt wel een beledeging
 
Druk dan lekker op het topic report knopje als je je zo aangevallen voelt. Vraag maar aan Alaaf of hij me wilt straffen joh. Dien het in 3voud in dan komt het wel goed. Ben jij de laatste die lacht. Nu blij?

Ik zou er trouwens maar aan wennen nu half DBB je uitkotst met die belachelijke posts van je. Je kan beter naar een forum gaan waar allemaal van die geradicaliseerde rakkers(beledig ik je nu niet?) zitten
 
De reden dat Wilders alleen maar roept is omdat hij van alle kanten wordt tegengewerkt. Mensen vinden zijn uitspraken dom, maar iedereen weet waar zijn uitspraken op gebaseerd zijn. De enige reden waarom ze hem van alle kanten aanvallen is omdat men bang is dat NL in de rest van de wereld als anti islam wordt gezien en dus een potentiele vijand van de islam.
Maar dat is zo krom bekeken. Want waar Wilders op doelt zijn de extremisten die EROP UIT zijn om NL en andere landen naar de afgrond te brengen. Nergens, maar dan ook echt nergens heb ik Wilders kunnen betrappen op zinnen waarin hij elke allochtoon eruit wilt hebben of waarin hij ze beschuldigt van iets wat niet door de beugel kan. Sterker nog, zijn vrouw is allochtoon.

Maar politieke partijen vinden het heerlijk om hem onderuit te schoffelen, omdat de gemiddelde NLer het IQ heeft van een tokkie. Daardoor wordt Wilders veel sneller als rechts extremist afgeschilderd, terwijl hij alleen maar spreekt wat vele nederlanders denken en dat is: doe wat aan dat extremistisch gedoe, anders is het zo gedaan met NL.

Het zijn vooral mensen met de IQ van tokkie die op hem stemmen;)

Wilders is gewoon een idioot, hij leeft in zijn eigen wereldje.

En kom niet met gelul ik heb nergens dit of dat gehoord of iets over zijn vrouw.Hij heeft het duidelijk over Niet-westerse allochtonen.

Verder, je uitspraken zijn net zo extreem als die van spiertje16.Ik kan jullie beide meningen begrijpen, maar ik ben het er niet mee eens.
Het is nu reactie op reactie en niemand wie begonnen is, het gaat nergens over.Je moet begrijpen dat het niet zo simpel in elkaar zit.
 
Het zijn vooral mensen met de IQ van tokkie die op hem stemmen;)

Wilders is gewoon een idioot, hij leeft in zijn eigen wereldje.

En kom niet met gelul ik heb nergens dit of dat gehoord of iets over zijn vrouw.Hij heeft het duidelijk over Niet-westerse allochtonen.

Verder, je uitspraken zijn net zo extreem als die van spiertje16.Ik kan jullie beide meningen begrijpen, maar ik ben het er niet mee eens.
Het is nu reactie op reactie en niemand wie begonnen is, het gaat nergens over.Je moet begrijpen dat het niet zo simpel in elkaar zit.

Nou leg het dan maar eens uit in plaats van hersenloos een post te dumpen op deze manier. Laat mij maar eens een uitspraak zien van Wilders dat hij alle allochtonen ons land uit wilt hebben.

En ja, ik beaam je, ik ben extreem in mijn opvattingen. Maar zolang er imams zijn die schreeuwend mensen toespreekt dat ze mijn vrouw mogen slaan en mijn land mogen innemen omdat dat voorbestemd is, dan blijf ik ook niet lief meer. Wij zijn ineens ongelovigen en mogen gedood worden. Als je dat uitkraamt, dan moet je niet gaan roepen als mensen een hekel aan je krijgen.
 
Het zijn vooral mensen met de IQ van tokkie die op hem stemmen;)

Wilders is gewoon een idioot, hij leeft in zijn eigen wereldje.

En kom niet met gelul ik heb nergens dit of dat gehoord of iets over zijn vrouw.Hij heeft het duidelijk over Niet-westerse allochtonen.

Verder, je uitspraken zijn net zo extreem als die van spiertje16.Ik kan jullie beide meningen begrijpen, maar ik ben het er niet mee eens.
Het is nu reactie op reactie en niemand wie begonnen is, het gaat nergens over.Je moet begrijpen dat het niet zo simpel in elkaar zit.

Welk eigen wereldje heb jij het over? Leg eens uit als je iets roept aub.
 
Nou leg het dan maar eens uit in plaats van hersenloos een post te dumpen op deze manier. Laat mij maar eens een uitspraak zien van Wilders dat hij alle allochtonen ons land uit wilt hebben.

En ja, ik beaam je, ik ben extreem in mijn opvattingen. Maar zolang er imams zijn die schreeuwend mensen toespreekt dat ze mijn vrouw mogen slaan en mijn land mogen innemen omdat dat voorbestemd is, dan blijf ik ook niet lief meer. Wij zijn ineens ongelovigen en mogen gedood worden. Als je dat uitkraamt, dan moet je niet gaan roepen als mensen een hekel aan je krijgen.

Kijk, wat je niet begrijpt is dat Wilders haat aan het zaaien is
Ben je niet van mening dat een politicus iemand die mede het land bestuurt juist voor cohesie en structuur moet brengen in een land?

Jij bent bang dat haatzaaiende imams Nederland opeens overspoelen en jouw huiskamer binnenstormen. Noem eens een incident waar je echt last hebt gehad van een moslim, dus niet een straatschoffie
Je doet uitspraken als ze mogen mijn vrouw slaan, maar kun je die uitspraken ook onderbouwen? Wat is je basis voor die uitspraken? Niks nada noppes
 
Laatst bewerkt:
Haaitzaaiende Imams komen voor in Nederland. En haatzaaien is fout.
Laat daar iig geen twijfel over bestaan.
 
Ik wist dat je met die beelden zou komen, die heb ik ook gezien ja
Ik heb het over Nederland, ik weet dat er dat soort dingen gaande zijn in Engeland
Kom maar eens met dingen die over Nederland te maken hebben.
Overigens wat is er zo haatzaaiend aan dat tweede filmpje? Hij lijkt me een hele vrede lievende man, die het beste voor zn gemeenschap voor heeft.En zeg eerlijk, heb je wel eens incidenten meegemaakt met betrekking tot moslims die je iets gedaan hebben. Of ben jij ook zo iemand die in het boerenland woont en praktisch geen contact heeft met moslims whatsoever
 
Back
Naar boven