MuscleMeat

Geesten oproepen, glaasje draaien... wie heeft het wel eens gedaan?

Heb je ervaring met glaasje draaien, geesten oproepen?

  • Ja, het was een spannende ervaring!

    Stemmen: 11 5,2%
  • Ja, maar ik heb er enorm spijt van, heb nu spoken in mijn hoofd!

    Stemmen: 5 2,4%
  • Nee, maar ik geloof er wel in en het lijkt me wel leuk om een keer te doen.

    Stemmen: 11 5,2%
  • Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

    Stemmen: 47 22,3%
  • Ik ben EricR en ik geloof niet in geesten, het bestaan ervan is nooit wetenschappelijk bewezen met b

    Stemmen: 121 57,3%
  • Ik ben paragnost.

    Stemmen: 16 7,6%

  • Totaal stemmers
    211

Bezoekers in dit topic

Ik geloof ook dat mensen met een willend en wetend slecht geweten alleen kunnen terug incarneren in lager levensvormen, zoals stenen,planten,dieren,mensen

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

In dit topic zitten nu al de meeste debiele opmerkingen op dbb ooit
 
Ik zou zeker geen geesten oproepen , laat die mensen rusten na hun overlijden .
Ze zijn er toch wel of je wilt of niet , maar de geeste die je op roept zijn 9 van de 10 geesten die tussen 2 werelden hangen en niet hun rust hebben .
En kunnen kwaad doen aan de mensen die ze opgeroepen hebben .
Bij ons hangt er ook 1 maar die stuurt ons ... wie het is weet mijn zus .
Die is lichtwerker namelijk , zelf heb ik zware intuitieve spinsels ...
Maar ga er niet op uit om die sterker te laten worden , komen ze komen ze .
En anders lekker laten rusten ...
Je hebt mij overtuigd en ik zal ook nooit meer kwaad spreken over geesten want ze zijn er kennelijk toch wel

Wat geloven mensen toch graag in sprookje he maar ja dat soort dingen maken het leven toch ook ow zo intresssant he, fantaseer er maar lekker op los jongens
 
Ik ben EricR niet,
maar geloof er echt totaal niet in...
 
Ik zou zeker geen geesten oproepen , laat die mensen rusten na hun overlijden .
Ze zijn er toch wel of je wilt of niet , maar de geeste die je op roept zijn 9 van de 10 geesten die tussen 2 werelden hangen en niet hun rust hebben .
En kunnen kwaad doen aan de mensen die ze opgeroepen hebben .
Bij ons hangt er ook 1 maar die stuurt ons ... wie het is weet mijn zus .
Die is lichtwerker namelijk , zelf heb ik zware intuitieve spinsels ...
Maar ga er niet op uit om die sterker te laten worden , komen ze komen ze .
En anders lekker laten rusten ...

Zeg je goed ja: Spinsels

Hate to bust your bubble, maar het is dus totaal niet zeker of er geesten bestaan.
Sluit het bestaan niet 100% uit, maar wanneer je voor 100% uitsluit dat het waarnemen van een "geestverschijnsel" zich binnen je lichaam afspeelt, geeft dan toch weer dat je bepaalde mogelijkheden bij voorbaat uitsluit.

Past niet echt bij intuitieve mensen, dacht ik. Die staan open voor alle mogelijkheiden...

Vraagje: Had je het verhaaltje over geesten tussen 2 werelden ook met ons gedeeld wanneer deze informatie niet had gekregen vanuit bronnen buiten jezelf (boeken/tv/internet)?

Wanneer je dit als waarheid aanneemt, zul je altijd een bevestiging ervan vinden bij elke vreemde gebeurtenis of droom. Komt dan wel door het brilletje waar je doorheen kijkt.

Niet-gelovers worden vaak als kortzichtig neergezet. Gelovers zijn minstens zo kortzichtig omdat ze "zeker weten" ZONDER PERSOONLIJKE ERVARING.

Als je al zegt dat je gelooft, dien je extreem kritisch te zijn. En al helemaal t.o.v. de geesten/god/trollen. Dit betekent ten allen tijde dat je nooit 100% zeker weet dat bestaat waar je in gelooft.

Net zoals ik toegeef dat niet zeker is dat er niks is (waar mijn geloof op het moment naar toe neigt).
 
Entiteiten/(geest is geen goed woord eigenlijk), is dat wat overblijft van een overledene, wanneer deze om welke reden dan ook aarde gebonden blijft en dus niet overgaat naar het licht om het zo maar even te noemen.

deze entiteit is 'maar' een vibratie, een energie, niks tastbaars, niet meer persoonsgebonden, dus het is niet meer je opa of whatever. En al helemaal niet in staat om een glas te doen bewegen of een licht aan te doen ofzo.

Het is wederom dat de mensen die zich openstellen voor dit verschijnsel (de mensen die glaasje draaien) dit zelf veroorzaken. Het openstellen voor die entiteiten kan wel gevaarlijk zijn, omdat die entiteit zich dan aan die persoon kan 'hechten'. De vibratie die deze entiteit heeft kan storen met je eigen vibraties. Daarom ook dat veel mensen problemen ervaren na het glaasje draaien.
 
Entiteiten/(geest is geen goed woord eigenlijk), is dat wat overblijft van een overledene, wanneer deze om welke reden dan ook aarde gebonden blijft en dus niet overgaat naar het licht om het zo maar even te noemen.

deze entiteit is 'maar' een vibratie, een energie, niks tastbaars, niet meer persoonsgebonden, dus het is niet meer je opa of whatever. En al helemaal niet in staat om een glas te doen bewegen of een licht aan te doen ofzo.

Het is wederom dat de mensen die zich openstellen voor dit verschijnsel (de mensen die glaasje draaien) dit zelf veroorzaken. Het openstellen voor die entiteiten kan wel gevaarlijk zijn, omdat die entiteit zich dan aan die persoon kan 'hechten'. De vibratie die deze entiteit heeft kan storen met je eigen vibraties. Daarom ook dat veel mensen problemen ervaren na het glaasje draaien.
Beetje sneu dat je praat alsof wat je zegt feiten zijn want dit is wat jij denkt/gelooft, niet meer
 
haha maar een "entiteit" klinkt wel heel moeilijk, daar is hard over nagedacht dus waar.
 
Beetje sneu dat je praat alsof wat je zegt feiten zijn want dit is wat jij denkt/gelooft, niet meer


Nee hoor, zo is het! Als jij het aannemelijk vind dat casper bij je op bezoek komt, ook goed.
 
Er is geen ziel, geen geest, nada noppes niks. Mens dood, geest dood. Leuk dat mensen kunnen denken maar bij sommigen hadden ze dat denkvermogen beter nooit kunnen inschakelen.
 
2 keer

1 keer toen ik 12 was, en 1 keer toen ik 20 was

aparte ervaring...
 
Enige reden waarom er over dingen als geesten/god/heksen/spoken/tovernaars/kabouters/etc gesproken word is omdat we fantasie en verbeeldingsvermogen hebben en dus zulke dingen kunnen bedenken, knap dat de mens dat kan maar wat heb je eraan?
 
inquisitie.jpg


Last van geesten, bel de inquisitie!
 
Ik weet zeker dat de mensen die beweren dat zij er niet in geloven, nooit geesten zullen gaan oproepen ;)
 
Ik weet zeker dat het vrij weinig nut heeft, maar ik wil best een keer op een meeting een sessie beleggen. Maken we er een rituele verbrandingssessie van als er niks gebeurt, Ouija-board op de BBQ of zo.
 
Ook al geloof je er wel in, dan kan het nog niet, want het bestaat niet. Het verschijnsel is niet toe te schrijven aan die 'geesten'.
 
Ik weet zeker dat het vrij weinig nut heeft, maar ik wil best een keer op een meeting een sessie beleggen. Maken we er een rituele verbrandingssessie van als er niks gebeurt, Ouija-board op de BBQ of zo.

Er zijn ook andere manieren, dan zo'n kinderspelletje.
 
Ook al geloof je er wel in, dan kan het nog niet, want het bestaat niet. Het verschijnsel is niet toe te schrijven aan die 'geesten'.

Tuurlijk bestaat dat wel, het kan alleen zijn dat het voor sommige mensen te hoog is gegrepen, maar sommige mensen kunnen dit uitstekend ervaren zonder dat ze dit in de gaten hebben en er zelf kennis van hebben.
 
Er zijn ook andere manieren, dan zo'n kinderspelletje.

Enlighten me, ik wil best een keer zo'n sessie meemaken. Spanning en sensatie! Nogmaals er is niks, dus wat wil je nou gaan oproepen? De kracht van je inbeeldingsvermogen? Leuk, maar suggestie is geen bewijs voor het bestaan van geesten.
 
Ik weet zeker dat het vrij weinig nut heeft, maar ik wil best een keer op een meeting een sessie beleggen. Maken we er een rituele verbrandingssessie van als er niks gebeurt, Ouija-board op de BBQ of zo.

Tnx. Koffie zit over mijn keyboard en collega's kijken mij meewarrig aan. Heerlijk topic dit weer. :D
 
Back
Naar boven