XXL Nutrition

Geesten oproepen, glaasje draaien... wie heeft het wel eens gedaan? (1 bezoeker)

Heb je ervaring met glaasje draaien, geesten oproepen?

  • Ja, het was een spannende ervaring!

    Stemmen: 11 5,2%
  • Ja, maar ik heb er enorm spijt van, heb nu spoken in mijn hoofd!

    Stemmen: 5 2,4%
  • Nee, maar ik geloof er wel in en het lijkt me wel leuk om een keer te doen.

    Stemmen: 11 5,2%
  • Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

    Stemmen: 47 22,3%
  • Ik ben EricR en ik geloof niet in geesten, het bestaan ervan is nooit wetenschappelijk bewezen met b

    Stemmen: 121 57,3%
  • Ik ben paragnost.

    Stemmen: 16 7,6%

  • Totaal stemmers
    211

Bezoekers in dit topic

Haha omfg heeeeeeeeeeeeeerlijk die ouija bord
Heb echt de grappigste shit toen meegemaakt:roflol:
Een van mijn vrienden toendertijd spoorde niet helemaal, en al helemaal niet met drank op.
Toen er niks gebeurde resulteerde dit in hem in het glasje pissen en de geest uitdagen:roflol:
Damn wat hebben we gelachen om die gozer! Hij is nog steeds in orde en niks mis mee


Hahahaha that's more like it! :roflol:
 
Als geesten bestaan en ze dus dingen kunnen bewegen, waarom zouden ze dan in godsnaam nooit even in de auto stappen om een stukje te toeren?
Geesten hebben geen stoffelijk lichaam en kunnen dus in seconden de wereld rond reizen zonder dat ze daarvoor in een auto of een vliegtuig te hoeven stappen. Daarom wacht ik met de wereld rond te reizen na mijn dood want zonder mijn lichaam gaat dat veel sneller.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 21:45 ----------

pokerladron zei:
Dietser bevestigd voor mij wel even mooi deze opmerking van EricR in die 6 post van hem, ga alsjeblieft naar James Randi je miljoen ophalen of stop dit soort onzin te verkopen zonder rationeel bewijs af te leveren je maakt allemaal nutteloze onzin post.
Zoals ik al eerder typte James Randi werkt samen met Skepsis en die zullen zelf nooit toegeven dat er iets paranormaals zal bestaan anders zijn zij veel geld kwijt.

Stel het vaticaan looft veel geld uit aan hen die kunnen bewijzen dat god niet bestaat. Het vaticaan zou dat geld nooit uitbetalen want als god echt niet bestaat dan zijn zij zinloos bezig geweest en zijn ze veel geld kwijt.
 
Geesten hebben geen stoffelijk lichaam en kunnen dus in seconden de wereld rond reizen zonder dat ze daarvoor in een auto of een vliegtuig te hoeven stappen. Daarom wacht ik met de wereld rond te reizen na mijn dood want zonder mijn lichaam gaat dat veel sneller.

Really? Alsjeblieft, doe jezelf een plezier en leef nu het nog kan.
 
Net zoals die derecjk oblegie of weet ik veel , vuile oplichter(s) !!!!!!!!
Dus NEE wel "geestig" ,.....
 
nice topic, dietser ik ben herboren <3
 
Geesten hebben geen stoffelijk lichaam en kunnen dus in seconden de wereld rond reizen zonder dat ze daarvoor in een auto of een vliegtuig te hoeven stappen. Daarom wacht ik met de wereld rond te reizen na mijn dood want zonder mijn lichaam gaat dat veel sneller.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 21:45 ----------


Zoals ik al eerder typte James Randi werkt samen met Skepsis en die zullen zelf nooit toegeven dat er iets paranormaals zal bestaan anders zijn zij veel geld kwijt.

Stel het vaticaan looft veel geld uit aan hen die kunnen bewijzen dat god niet bestaat. Het vaticaan zou dat geld nooit uitbetalen want als god echt niet bestaat dan zijn zij zinloos bezig geweest en zijn ze veel geld kwijt.

JREF, Randi's foundation, is not-profit.

tot zover de stereotype "about the money"-complottheorie, die niks meer is dan een red herring.
 
Ik ben EricR. Allemaal psychologische truukjes. Derren Brown, een super goede illusionist, begrijpt de psychologie volledig en heeft geen gaven of iets dergelijks en kan toch vrijwel alles wat paragnosten kunnen (en vaak nog veel beter). Er zijn heel veel super vette filmpjes van Derren Brown op het internet hoe hij met zijn psychologie-skills de meest vreemde dingen doet. Kijk de Seance bijvoorbeeld, echt een aanrader.

http://www.youtube.com/watch?v=IDXQTBUCpYw

http://www.youtube.com/watch?v=RN-mExivMJU&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=kf7QyArjO-s&feature=fvwrel
 
Geesten hebben geen stoffelijk lichaam en kunnen dus in seconden de wereld rond reizen zonder dat ze daarvoor in een auto of een vliegtuig te hoeven stappen. Daarom wacht ik met de wereld rond te reizen na mijn dood want zonder mijn lichaam gaat dat veel sneller.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 21:45 ----------


Zoals ik al eerder typte James Randi werkt samen met Skepsis en die zullen zelf nooit toegeven dat er iets paranormaals zal bestaan anders zijn zij veel geld kwijt.

Stel het vaticaan looft veel geld uit aan hen die kunnen bewijzen dat god niet bestaat. Het vaticaan zou dat geld nooit uitbetalen want als god echt niet bestaat dan zijn zij zinloos bezig geweest en zijn ze veel geld kwijt.

James Randi is sceptisch naar claims die gemaakt worden door mensen die daar geen bewijs voor hebben.
Als jij kunt bewijzen dat paranormale gebeurtenissen voorkomen dan krijg jij gewoon je miljoen dit heeft niets met "toegeven" te maken, dat James Randi nog niet heeft toegegeven dat er paranormale krachten zijn is omdat niemand deze heeft kunnen aantonen onder het oog van mensen die rationeel nadenken en dit soort claims willen toetsen.
 
Dat mensen nog op die Dietser ingaan zeg. Hij heeft alleen maar posts in dit topic, een aantal politieke onderwerpen en wat gelul over televisiezenders. Helemaal niks over bodybuilding. Of het is een goede troll of iemand die van forum naar forum gaat met z'n waanideeën.
 
@Shakawkaw

Wat Derren Brown doet zijn tv trucjes , op voorhand hebben die 12 mensen een lijst van vragen ingevuld en die informatie gebruikt hij in zijn show net als de miraculeuze healers in America die zieke mensen geneest via God. Maar voor zij de tent/kerk binnen mogen gaan moeten ze vragenlijsten invullen. De medewerkers van de healer lezen die formulieren voor en via draadloze communicatie wordt er informatie in een soort hoofdtelefoon gefluisterd die de healer op zet.

Die mensen die tussen die 4 gordijnen geplaatst werden waren onder hypnose. Dan doen ze alles wat Derren Brown van te voren gevraagd heeft.

Die deuren in die gang hebben te maken met verlichting mensen gaan het liefst voor een deur staan die het meest verlicht is.

Die 12 personen dat was een wiskunde spel mits dit volgt dat enz. pure wiskunde.

Wanneer men geesten oproept plaatst men de vingers niet op die wijze op het glas, men gaat niet aan de tafel staan (maar zitten) die gene die de geesten oproept moet ook zelf een vinger op het glas leggen.

Zijn uitleg vooraf is ook zeer suggestief nadat u de vingers op het glas geplaatst hebt zal het glas naar de letter 'y' gaan.

Dat soort tv-uitzendingen zijn minder boeiend dan Goede tijden Slechte tijden of al die andere onzin die de media zoal verspreiden.
 
@Shakawkaw

Wat Derren Brown doet zijn tv trucjes , op voorhand hebben die 12 mensen een lijst van vragen ingevuld en die informatie gebruikt hij in zijn show net als de miraculeuze healers in America die zieke mensen geneest via God. Maar voor zij de tent/kerk binnen mogen gaan moeten ze vragenlijsten invullen. De medewerkers van de healer lezen die formulieren voor en via draadloze communicatie wordt er informatie in een soort hoofdtelefoon gefluisterd die de healer op zet.

Die mensen die tussen die 4 gordijnen geplaatst werden waren onder hypnose. Dan doen ze alles wat Derren Brown van te voren gevraagd heeft.

Die deuren in die gang hebben te maken met verlichting mensen gaan het liefst voor een deur staan die het meest verlicht is.

Die 12 personen dat was een wiskunde spel mits dit volgt dat enz. pure wiskunde.

Wanneer men geesten oproept plaatst men de vingers niet op die wijze op het glas, men gaat niet aan de tafel staan (maar zitten) die gene die de geesten oproept moet ook zelf een vinger op het glas leggen.

Zijn uitleg vooraf is ook zeer suggestief nadat u de vingers op het glas geplaatst hebt zal het glas naar de letter 'y' gaan.

Dat soort tv-uitzendingen zijn minder boeiend dan Goede tijden Slechte tijden of al die andere onzin die de media zoal verspreiden.


Wel grappig dat je aardig begrijpt hoe het brein zichzelf kan misleiden waardoor alle paranormale ervaringen met logica te verklaren zijn maar je op je eigen misleidingen je je niet op deze kennis beroept maar op paranormale gebeurtenissen wat nog eens een bevestiging is hoe makkelijk het brein zichzelf misleid.
 
Mijn tante is ook zo'n zweefteef, altijd bezig met tarotkaarten enzo. Volgens haar heb ik twee engelbewaarders oid op m'n schouder zitten, sindsdien ben ik maar wat extra gaan squatten. Tevens ga ik stuk om m'n familie in Indonesië, die geloven werkelijk waar dat er geesten in een 1 of andere berg zitten tussen Jakarta en Bandung en die berg vervloekt hebben omdat er zoveel ongelukken gebeuren op die weg.

Ze hebben er niet bij stilgestaan dat de gemiddelde indo rijdt als een formule 1 coureur.
 
Hahah klinkt herkenbaar die tarotkaarten, ik heb ook familie uit Indonesië en man man man, wat zijn ze bijgelovig allemaal.
 
@Shakawkaw

Wat Derren Brown doet zijn tv trucjes , op voorhand hebben die 12 mensen een lijst van vragen ingevuld en die informatie gebruikt hij in zijn show net als de miraculeuze healers in America die zieke mensen geneest via God. Maar voor zij de tent/kerk binnen mogen gaan moeten ze vragenlijsten invullen. De medewerkers van de healer lezen die formulieren voor en via draadloze communicatie wordt er informatie in een soort hoofdtelefoon gefluisterd die de healer op zet.

Die mensen die tussen die 4 gordijnen geplaatst werden waren onder hypnose. Dan doen ze alles wat Derren Brown van te voren gevraagd heeft.

Die deuren in die gang hebben te maken met verlichting mensen gaan het liefst voor een deur staan die het meest verlicht is.

Die 12 personen dat was een wiskunde spel mits dit volgt dat enz. pure wiskunde.

Wanneer men geesten oproept plaatst men de vingers niet op die wijze op het glas, men gaat niet aan de tafel staan (maar zitten) die gene die de geesten oproept moet ook zelf een vinger op het glas leggen.

Zijn uitleg vooraf is ook zeer suggestief nadat u de vingers op het glas geplaatst hebt zal het glas naar de letter 'y' gaan.

Dat soort tv-uitzendingen zijn minder boeiend dan Goede tijden Slechte tijden of al die andere onzin die de media zoal verspreiden.

Kerel, dat is toch wat ik zeg? ??? Het boeiende is naar mijn mening dat Derren allerlei technieken ontzettend goed beheerst en er een prachtig samenspel van maakt om zo ontzettend veel mensen te misleiden, wat weer prachtige reacties opwekt (die gezichten van die bange mensen alleen al). Dat jij dit niet boeiend vindt mag, de een vindt psychologie interessant en de ander GTST blijkbaar.
 
Geesten hebben geen stoffelijk lichaam en kunnen dus in seconden de wereld rond reizen zonder dat ze daarvoor in een auto of een vliegtuig te hoeven stappen. Daarom wacht ik met de wereld rond te reizen na mijn dood want zonder mijn lichaam gaat dat veel sneller.
.


tumblr_lvf8wuXRbt1qkz1ro.gif
 
Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
Zo ontkennen ze een deel van de werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is.
 
Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
Zo ontkennen ze een deel van de werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is.
aha dit alles gezegd door een belg... :roflol:
 
Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
Zo ontkennen ze een deel van de werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is.

En hoe verklaar jij dat andere deel van de werkelijkheid te kunnen "kennen"? Wie heeft jou die informatie gegeven, en waarom is die bron dan wel betrouwbaar?
 
Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
Zo ontkennen ze een deel van de werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is.
Kom eerst maar met bewijs van je andere werkelijkheid, jij leeft wel in een andere werkelijkheid als ik ja, maar niet zoals jij het bedoeld. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven