Fitness Seller

Geesten oproepen, glaasje draaien... wie heeft het wel eens gedaan?

Heb je ervaring met glaasje draaien, geesten oproepen?

  • Ja, het was een spannende ervaring!

    Stemmen: 11 5,2%
  • Ja, maar ik heb er enorm spijt van, heb nu spoken in mijn hoofd!

    Stemmen: 5 2,4%
  • Nee, maar ik geloof er wel in en het lijkt me wel leuk om een keer te doen.

    Stemmen: 11 5,2%
  • Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

    Stemmen: 47 22,3%
  • Ik ben EricR en ik geloof niet in geesten, het bestaan ervan is nooit wetenschappelijk bewezen met b

    Stemmen: 121 57,3%
  • Ik ben paragnost.

    Stemmen: 16 7,6%

  • Totaal stemmers
    211

Bezoekers in dit topic

Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
Zo ontkennen ze een deel van de werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is.

Geen enkele wetenschapper ontkent werkelijkheid wat nog niet wetenschappelijk te verklaren is. Dat is net wetenschap, je probeert een verklaring te vinden.

Maar dit wil niet zeggen dat ze fantasie gaan geloven. Dat is net het punt van wetenschap, proberen wetenschappelijk te verklaren wat we nog niet weten.

Yep, we weten nog niet alles. Yep, zitten fouten in. Maar het is het beste dat we hebben volgens logica.

Is er iets dat qua logica meer steek houdt dan het huidige, gaan ze niet boos om zich heen roepen/kloppen dat het wel waar is. Ze passen het aan.

Wetenschap is om het weten, de kennis zelf. Niet wat je wilt/hoopt dat er is. Dat is pseudowetenschap/geloof.

Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn.
 
Laatst bewerkt:
welk topic?

OT: Ik ben de nuchterheid zelve, maar daar geloof ik dan weer wel in... heb er zelf geen ervaringen mee verder


haha dit op de eerste page

FLAWLESS WOMAN LOGIC

"ik ben de nuchterheid zelve, maar ik geloof wel in geesten" Ok, hoor

verder

Wetenschappers hebben een beperkt wereldbeeld volgens hun bestaat alleen dat gene wat wetenschappelijk verklaard kan worden.
tumblr_m0uupiOuKD1qzmz70.gif
 
Dat mensen nog op die Dietser ingaan zeg. Hij heeft alleen maar posts in dit topic, een aantal politieke onderwerpen en wat gelul over televisiezenders. Helemaal niks over bodybuilding. Of het is een goede troll of iemand die van forum naar forum gaat met z'n waanideeën.

Mezelf nog maar even quoten aangezien mensen nog steeds een serieuze discussie met hem proberen te voeren.
 
Kom eerst maar met bewijs van je andere werkelijkheid, jij leeft wel in een andere werkelijkheid als ik ja, maar niet zoals jij het bedoeld. :roflol:
Dat soort informatie is enkel beschikbaar in geheime genootschappen (hoge orde van de vrijmetselaars, the Behemian club, Skull & Bones enz) die informatie zal nooit het daglicht zien.
Mijn vraag was enkel : stel we organiseren een sessie glaasje draaien
- wie weet een goede lokatie
- wie doet er mee
 
Dat soort informatie is enkel beschikbaar in geheime genootschappen (hoge orde van de vrijmetselaars, the Behemian club, Skull & Bones enz) die informatie zal nooit het daglicht zien.
Mijn vraag was enkel : stel we organiseren een sessie glaasje draaien
- wie weet een goede lokatie
- wie doet er mee
Je bent de timmerman club vergeten.
 
Dat soort informatie is enkel beschikbaar in geheime genootschappen (hoge orde van de vrijmetselaars, the Behemian club, Skull & Bones enz) die informatie zal nooit het daglicht zien.
Mijn vraag was enkel : stel we organiseren een sessie glaasje draaien
- wie weet een goede lokatie
- wie doet er mee

:roflol:
 
Als je vijf keer in een spiegel "50 cent" zegt dan komt 50 cent uit de spiegel en die schiet je neer. Serieus nooit doen, een maat van mij heeft dat gedaan en die ligt nu in coma :angstig:
 
Als je vijf keer in een spiegel "50 cent" zegt dan komt 50 cent uit de spiegel en die schiet je neer. Serieus nooit doen, een maat van mij heeft dat gedaan en die ligt nu in coma :angstig:
Als in een muntstuk van 50 cent of als die rapper?
Mag dat een gewone spiegel zijn of heeft men daar een zwarte spiegel voor nodig?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je vijf keer in een spiegel "50 cent" zegt dan komt 50 cent uit de spiegel en die schiet je neer. Serieus nooit doen, een maat van mij heeft dat gedaan en die ligt nu in coma :angstig:
3 keer en dat is biggie overigens.
 
Back
Naar boven