AndroidHealthClinic

Gefeliciteerd allemaal

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Het is bij deze officieel zomer! :banana: :coolnana: :heart:

21 juni 2005

Wat ga jij van je zomer maken?
 
Gewoon hard doortrainen (gisteren en zondag ook gedaan) en genieten van het vrouwelijk aandacht. Afgelopen jaar goed gegaind dus ben zeer blij mens.

Juli wordt een topmaand want eerst sensation WHITE, U2 en dan 3 weken PAALWAKIJEEE.
 
Ik ga eind juli op vakantie, ik heb me voorgenomen elke dag van die 2 weken een ander wijf te regelen. Verder ga ik na mn vakantie clean bulken en verder hard doorbikkelen met mn afstuderen deze zomer
 
Gewoon doen waar ik al mee bezig was.

Veel trainen en gedisciplineerd blijven leven met hier en daar een uitspatting.

En jij,DBC?

Wat zijn jouw plannen,ouwe?
 
deze zomer zal veel werken worden... k heb denk ik de luxe van één a twee weken echt vakantie waarin ik niks hoef te doen.. (behalve trainen dan, maar misschien maak ik van een van de weken een rustweek).
 
Vakantie vieren, 2 weken. Heerlijk!

En engelstalige boeken lezen om me voor te bereiden op Nyenrode.
 
Langste dag vandaag. Vanaf morgen worden de dagen weer korter :sob:
 
Yow ook gefeliciteerd diebiesietje!! :cool:
Ik ga eerst nog wat examens afmaken, dan weekje trainen, dan 2 weken vakantie en dan eindelijk m'n training aanpakken zoals het hoort: Powerliftschema met wat aanvullingen uit het gewichtheffen, strongmen... genoeg slaap en genoeg eten.
En ga heel wat dingen bijleren hier op het board (vooral qua training dan, voeding is bij mij gewoon vreten :P).
 
Powerliften als een beest! Dagje gewichtheffen oefenen op een andere plek. Lijkt me erg leuk.

En ik denk dat ik maar eens een vriendin ga zoeken om plat te nken! :P Haha
 
Vrees dat het niet veel zomer zal worden voor mij. Eerst nog een project afmaken, dan 3 weken Japan :) Daarna direct gaan leren voor de hertentamens en dan begint het nieuwe schooljaar alweer direct :(
 
vakantie en 16 uur bijles en 240 uur zelfstudie voor men Atheneum in 1 jaar :)
daar tussendoor veel werken en chillen, en uiteraard gewoon doortrainen!
 
Laatst bewerkt:
5 dagen hotelletje in nederland om af te kicken en daarna paar weekjes naar duitsland of portugal
en veel trainen :D
 
Ik ga in de zomervakantie werken, 2 weken vrij nemen, waarvan eentje met ouders op vakantie, en voor de rest trainieren!
 
Vrijdag laatste examen afleggen, en maandag al de uitslag krijgen van 4 zware examenweken, hopelijk geen herexamens (ik heb er goed oog in) en dat zou betekenen: 3 maanden vakantie.

Juli: chillen en staalhard trainen
Augustus: 2 weken Lloret (jaja kom maar op met die 'breezer'commentaar ;))
September: vakantiewerk voor 3weekjes of een maand

Damn wat heb ik er weer zin in gasten.
 
Ruim 4 weken op mn luie reet zitten aangezien mn breezergym dicht gaat. verderz maar t strand bezoeken en werken.
 
Peppino zei:
Ruim 4 weken op mn luie reet zitten aangezien mn breezergym dicht gaat. verderz maar t strand bezoeken en werken.

Zoek je toch tijdelijk een andere gym?
 
3 Weken op vakantie naar Tsjechië met mn ex en haar vriendin.

verder? Geen idee, veel zwemmen en relaxen denk ik
 
Extend zei:
Zoek je toch tijdelijk een andere gym?
Dat zou ik er ook van denken, 2 maanden niet trainen? Ik zou gek worden...
 
Op vakantie naar Lloret, naar U2, veel werken, zo snel mogelijk over de 75kg vvm komen en nog meer van dat soort dingetjes :D
 
2 weken italie
1 week renesse
trainen
slapen
eten
en 6 september, eminem, g unit, obie trice, d12 :D
 
Back
Naar boven