Fitness Seller

Gefeliciteerd allemaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze vakantie??? werken :( ..... en 1 weekje vrij..
 
Man-Mountain zei:
Ik ga eind juli op vakantie, ik heb me voorgenomen elke dag van die 2 weken een ander wijf te regelen. Verder ga ik na mn vakantie clean bulken en verder hard doorbikkelen met mn afstuderen deze zomer


Same here, jeetje MM we hebben meer gemeen dan je zou denken.....
 
ist zomer??? tijd voor mn zomerslaap:cool: maak me maar weer wakker als het winter is :thumbup:
 
Santoz zei:
Dat zou ik er ook van denken, 2 maanden niet trainen? Ik zou gek worden...


is ruim 1 maand dicht... niet 2 :p

heb me net weer 3 maanden gebonden aan ze... dus definitief switchen zit er niet in jammergenoeg...daarnaast is er niet geweldig veel aanbod in Veenendaal :S
 
Ik ga werken, pompen, lezen en misschien aan het einde van de vakantie ff naar een mattie in Engeland.
 
Fitnessen... werken ben hard bezig met schilderen van een nieuw pand tegen een leuke bijverdienste :)
Ga nog 2 weken op vakantie dus....

Succes allemaal!
 
btje trainen; proberen borst + armen te verbeteren, voor de rest werken (wil geld verdienen voor een laptop en reisje naar de vs komend jaar). Vervolgens ga ik eind juli t/m begin augustus op vakantie naar Kreta, ga met mn ouders mee (betalen alles dus relaxt) en ga daar met name genieten van het weer en het strand en veel lezen. Als ik terugkom nog wat trainen etc. eer ik begin met mijn nieuwe studie Journalistiek. Heb daar veel zin in! Verder ook gewoon constant bezig zijn ritme in mn leven te houden en dit goed in de gaten te houden.
 
Volgende week twee weken pimpen op een grieks eiland. Echt super-veel zin in. Daarna weer veel leren over BB via onder andere DBB, goed trainen en lekker van de zomer in NL genieten.

Ga ook nog later in de zomer met twee maten een weekje ergenis in NL op vakantie. Moet niet al te duur zijn, kamperen is een optie. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik het graag..
 
Proberen goed te kunnen eten
 
gewoon keihard door trainen en mijn appartementje verder afwerken (als dat tegen die tijd nog niet gebeurd is...)
 
ik ga geilen op al die meisjes in korte rokjes .

en ik ga mijn biceps goed trainen en bovenkant borst want nu lijkt het alsof ik tieten heb
 
boogie zei:
...en reisje naar de vs komend jaar).

Zou je dat wel doen? Je bevind je dan - als proletarier die nog steeds op de kladderatsj hoopt - in het hol van de kapitalistische leeuw.
 
Op vakantie naar Nice en voor de rest trainen en eten...
 
huckfinn zei:
Zou je dat wel doen? Je bevind je dan - als proletarier die nog steeds op de kladderatsj hoopt - in het hol van de kapitalistische leeuw.
undercover, kameradzski, undercover
 
trainen, dit jaar niet op vakantie.
28 augustus starten met nieuwe job
 
Genieten van het nieuwe huisje, centjes op dus geen vakantie dit jaar.
verder lekker kei hard door trainen !!!
 
Back
Naar boven