AndroidHealthClinic

Gehandicapten op sportschool, wat doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drummerbart

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
926
Waardering
0
Hee mensen, vanavond ga ik voor 1 van de laatste keer trainen op mijn oude sportschool. Ik hoorde van een maat van mij dat er dus een hele groep gehandicapte mensen komt trainen vanavond.

Wie heeft er nog leuke ideeen om vanavond uit te halen? Leek me zelf wel grappig om military presses te doen met 65 kilo en dan de hele tent bij elkaar te schreeuwen?
 
zou een mes in je keel steken om dan je te zien sterven:)
 
Laatst bewerkt:
Zeg dat ze potverdomme nooit een vrachwagen ingaan en als een dolle gaan toeteren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gezellig toch? Beetje muziek enzo.
 
btje respect zou wel mogen.
wie zegt er dat het geestelijk gehandicapten zijn? misschien gaat het wel op fysiek gehandicapten, kun je beter respect voor hebben.
bij mijn oude gym trainde er ook een gozer die een been miste maar hij trainde wel, voor zulke mensen heb ik diep respect.
 
hahahaha mongoleeeuuhhh

Sowieso keihard schreeuwen en gillen, krijsen als een bezetene met de belachelijkste gewichten.
 
whoei :D
 
Laatst bewerkt:
stelletje sukkels hier. Beetje respect voor je medemens mag wel hoor.
 
Wat doen... eum gewoon trainen. Aansteller.
 
als jij ooit in een karretje raakt kom ik jou wel ff uitlache.
wedden dat je huilt als een kind?
 
Nominatie pispaal van het jaar. :roflol:
 
Gaat nergens over.
 
stelletje sukkels hier. Beetje respect voor je medemens mag wel hoor.

Ik zie niet in waarom er niet gelachen mag worden met gehandicapten. Iedereen lacht met alles en iedereen maar als het gehandicapten zijn dan heb je plots gasten die moord en brand schreeuwen terwijl ze zelf veelal respectloos zijn.


Besmeur die mongolen met stront, ketchup en mayonaise voor mijn part:D
 
Omdat het voor die mensen al een opgave is om te komen trainen. Daarbij, als ik mensen zoiets zie doen op mijn sportschool, beloof ik ze dat ze de volgende keer zelf in een rolstoel mogen komen.

Totaal respectloos om hun op die manier te behandelen. Ze verdienen net zoveel eer en credit als ieder ander, misschien wel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven