XXL Nutrition

Geinteresseerd in ZEEEER goedkope creatine?

Bezoekers in dit topic

RedDragon

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Brothers,

Ik kan als de order groot genoeg is aan zeer goedkope creatine (max. 10 dollar per 454 gram EXCL verzendkosten) komen via een fabrikant. Als je serieus interesse hebt om te kopen post dan even een reply zoals: 5 pounds voor mij.

De orders moeten in pounds zijn. 1 pound = 454 gram. Om het overzichtelijk te houden moet je vragen over de creatine even pmen aan mij, ik zal dat dan in deze bovenste post zetten om het voor mij overzichtelijk te houden. Alleen als je echt wilt bestellen moet je hier posten. De prijs per pound zal hoogstens 10 dollar zijn bij een minimale order maar die prijs zal snel naar beneden gaan zolang er veel besteld word. Het geld zal moeten overgemaakt worden naar mijn bank rekening, pas wanneer iedereen of bijna iedereen betaalt heeft zal ik de bestelling plaatsen. PM me als je vragen hebt, als mn PM box vol is aub mailen. Als je niet zeker weet of je wel wilt bestellen gelieve geen reply te plaatsen.

Zorg dat je vrienden/gymmaten ook mee bestellen want hierdoor wordt de prijs voor iedereen alleen maar lager en lager,

RD

leuk idee alleen hoe weten wij nou wat we komen? Misschien is het wel soda?

• Topic Starter Topic Starter
Moet ik vragen of ze er een labanalyse bij willen doen?

Heb ik ooit s niet wat gelezen over goedkope Chinese (verontreinigde) creatine?

Kan zijn dat dit goed is hoor maar ik ben en blijf sceptisch.

goedkoop is duurkoop waarom die goedkope suplementen geef wat meer geld uit dan kan je er op vertrouwen dat je je eigen serieus neemt
rust en hard trainen en niet vergeten je suplementen + goed eten

barbariansgym zei:
goedkoop is duurkoop waarom die goedkope suplementen geef wat meer geld uit dan kan je er op vertrouwen dat je je eigen serieus neemt
rust en hard trainen en niet vergeten je suplementen + goed eten

waarom kom je hier opeens tips aankondigen? Slaat echt nergens op... maak een eigen topic als je iets interessants te melden hebt. :rolleyes:

Dankje kingnbajam.
Barbariansgym, je hebt duidelijk geen kaas gegeten van zaken doen.
Hoe dichter je bij de bron zit hoe goedkoper je product zal zien (DUH).
Ik neem mezelf en mijn geld heel serieus, ik heb je trouwens geen eens
een vraag gesteld of om advies gevraagd. Waar slaat dit
trouwens op: rust en hard trainen en niet vergeten je 'suplementen' + goed
eten. Dat hoef je me echt niet te vertellen hoor.
Dit is BTW precies hetzelfde spul dat jij koopt alleen jij koopt het met een mooi
etiketje erop en een mooi potje dat is natuurlijk veel betrouwbaarder want jij krijgt
daar natuurlijk ook meteen labtest bij hè (kuch kuch). Dit spul komt BTW gewoon van een Europese fabrikant geen Aziatische.

Nou jongens, wat zijn we snel aangebrand zeg?
Die jongen bedoeld het vast wel goed hoor.
Vind het altijd zo raar, omdat hij maar 2 posts heeft zou hij minder verstand hebben van dingen dan iemand met meer posts?
En wat als Ronnie Coleman dit nou eens was geweest? :D
Ik overdrijf misschein een beetje, maar vind het niet bepaald aardig zoals jullie nu doen tegenover hem.
Hij geeft zijn mening, niks mis mee toch?

Verder kunnen jullie wel gelijk hebben, maar met een etiketje erop van een bekend merk vind ik het toch ook betrouwbaarder dan een of ander goedkoop no-name produkt. NOFI

Het gaat niet om zijn verstand. Zijn mening was alleen niet gewenst. Ook al was het Ronnie, wou je zeggen dat Ronnie alles wist over bodybuilden. Chad Nicholls zijn de hersenen van Ronnie. Als je het spul niet vertrouwt kan ik eventueel een labanalyse vragen. Die krijg je er ook niet bij bij een 'betrouwbaar' product.

En als Chad Nicholls het nou was geweest?

;)

Terug
Naar boven