MuscleMeat

Gekke vial

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Berichten
2.027
Waardering
1.368
Lengte
1m92
Da fuck naast elkaar donkere plek zonder zon gestaan. Ff Verwarmen?

20170522_022748.jpg


20170522_022450.jpg
 
2x zelfde batch bold dus
 
die ene is gekristalliseerd.. idd ff verwarmen maat van me had het zelfde met die zelfde bold (merk)

ik tag hem wel ff mss is die actief als ik hem tag dacht dat die hem gewoon verwarmd had.

ment0s
 
Laatst bewerkt:
die ene is gekristalliseerd.. idd ff verwarmen maat van me had het zelfde met die zelfde bold (merk)

ik tag hem wel ff mss is die actief als ik hem tag dacht dat die hem gewoon verwarmd had.

ment0s
Toppertje.

Vloeide er overigens gewoon in hoor
 
Ik zou gewoon je supplier een bericht doen en een nieuwe vragen.
 
Dan lijkt er iets mis te zijn gegaan in het proces. Dit mag niet gebeuren als je het op die manier bewaard hebt.
 
Toppertje.

Vloeide er overigens gewoon in hoor
Geen last gehad? Volgens mij is dit een gevalletje "bagger solvent"... crystaliseren op zo'n plek zou imo nooit mogen, zeker niet bij een 200mg/ml oplossing.
 
Geen last gehad? Volgens mij is dit een gevalletje "bagger solvent"... crystaliseren op zo'n plek zou imo nooit mogen, zeker niet bij een 200mg/ml oplossing.
Heb dit in de winter eens gehad. Kwam mijn trenbolone gekristaliseerd aan, maar wie weet hoelang het pakketje in de kou heeft gestaan bij postnl.

Maar nu in de zomer is dit zeker vreemd.
 
Heb dit in de winter eens gehad. Kwam mijn trenbolone gekristaliseerd aan, maar wie weet hoelang het pakketje in de kou heeft gestaan bij postnl.

Maar nu in de zomer is dit zeker vreemd.
Extreme koude, of warmte,.. nja vooruit idd.
Maar zomaar, in deze situatie,.. UG labs ten top weer ben ik bang... geen idee wat het verschil in prijs is tussen een goed en slecht solvent, maar op die hoeveelheden zal het wellicht de moeite zijn.
 
Had het al paar maanden op dezelfde donkere koele plek liggen met tal anderen waar niks mee is
 
Lol iedereen weet dat je bold als vloeistof koopt en niet als poeder en deze sneller crystalliseerd. Je kan hem even in kokend water doen (pan met water op laag vuurtje Vial erin flikkeren, of je dealer Appe en hij zal je een nieuwe sturen).
 
Nee dat weet niet iedereen en dat is ook nog nooit voorgekomen bij mij of kameraden van mij. En er zijn best wat vials in mijn reet gegaan.

Dus nee dit hoort zeker niet lol
 
Nee dat weet niet iedereen en dat is ook nog nooit voorgekomen bij mij of kameraden van mij. En er zijn best wat vials in mijn reet gegaan.

Dus nee dit hoort zeker niet lol


Heb 3 a 4 verschillende merken gehad waarbij bold gecrystaliseerd was. Bold crystalliseerd gewoon sneller als test of tren of iedere andere stof.
 
Topic opgeschoond en tijd voor een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven