MuscleMeat

Gekleurde documentairemaakster fileert racisten in Duitsland en VS

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.587
Waardering
38.323
http://www.youtube.com/watch?v=jiTXnKEyecg#t=46
Mo Asumang, een Duitse tv-presentatrice met een Ghanese vader en een blanke Duitse moeder, besloot het racisme in haar thuisland en in de VS aan te kaarten door er zich in onder te dompelen. Heel vredig, dapper en onderkoeld klamt ze neonazi's en leden van de Ku Klux Clan aan in haar documentaire 'The Aryans'.
"Deze mensen praten niet met Joden, ze praten niet met zwarte mensen. Ze kennen hun zogenaamde vijand niet. Van zodra ze met mij praten, zien ze de realiteit en dat is het eerste dat ze moeten zien te overwinnen", stelt Asumang tegenover de BBC. Hoewel ze te horen kreeg dat mensen als zij moeten gedeporteerd worden en dat het mengen van rassen tot de ondergang van de mensheid zou leiden, fileert Asumang met haar neutrale houding het gedachtengoed van haar opposanten.
Balls of steel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Tom Metzger :roflol:
 
Met een camera erbij durft ze wel hé :mad:
 
die staat zeker sterk in haar schoenen,
 
Would wife.

Kijk ze dan die lafbekken.
 
Would wife.

Kijk ze dan die lafbekken.

Vind het inderdaad heeeel laf van die neo nazi's.
Kom dan uit voor je mening? zeg dan wat je altijd wilt zeggen, ga anders naar huis en weer mopperen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meanwhile+in+China.jpg
 
Dat zijn geen erecties, Chinezen hebben gewoon enorm grote pikken.
 
ik weet niet jij hebt er verstand van.
 
En het is me GVD een lelijk wijf..de tering...
 
En het is me GVD een lelijk wijf..de tering...

normaal hebben ze mondkapjes op. Dus snap het wel als ze 1x het hele gezicht zien dat ze gelijk geil worden.
 
Wel typisch dat dat soort figuren in de armste delen van hun land het grootst zijn. (Deep South & Brandenburg/Pommeren)
 
waarom mogen enkel gekleurde mensen racistisch zijn?
 
Back
Naar boven