Fitness Seller

Gekneld onder boom: man amputeert eigen been met zakmes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me nou af hoeveel pijn je daadwerkelijk voelt, krijg je niet een ongelofelijke adrenaline/endorfine stoot van zoiets? Anyway iemand hierboven zei ook al, je kan beter de boom doorzagen denk ik. En als het in een bos gebeurd kan je dan niet de aarde/bodem onder je losmaken?
 
tering der was ook zo'n gozer in de woestijn met zijn hand tussen een rotsblok bekled. na 2 dagen volle zon met 2 flessen drinkwater heeft ie zijn poot er afgesneden. ach ja je doet rare dingen als het om overleven gaat
 
Teveel naar ' SAW' gekeken? Een mens kan makkelijk dagen overleven, als hij gewoon wat gewacht had en af en toe geroepen dan had iemand hem wel gevonden tijdens een boswandeling, maw voor niets been kwijt.
 
Na nog geen hele dag je been amputeren ? Is die kerel geestelijk gehandicapt ofzo ?

Die kerel die er 5 dagen onder een rotsblok heeft gelegen, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar na 11 uur al je been amputeren...

Dat was mijn eerste ingeving dus ook al toen ik het voor het eerst te horen kreeg???
 
Teveel naar ' SAW' gekeken? Een mens kan makkelijk dagen overleven, als hij gewoon wat gewacht had en af en toe geroepen dan had iemand hem wel gevonden tijdens een boswandeling, maw voor niets been kwijt.

Misschien heeft ie het wel extra gedaan en klaagt ie binnenkort de eigenaar van dat bos of de verkoper van de (ketting)zaag aan voor een x-aantal miljoen. :D
 
die man kickt wel op pijn. Hij heeft waarscjhijnlijk een zaag of een bijl of misschien wel een moterzaag daar liggen om die boom om te hebben gekregen.

en dan pak je je zakmes en ga je daarmee pulken dat is lef hebben :P
 
Back
Naar boven