XXL Nutrition

gekookte ei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anoniem22082016

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
142
Waardering
0
Gekookte eiren zijn goed ja..maar hoeveel zou je er theoretisch kunnen eten op een dag/in een week zonder dat averechts gaat werken?
 
veel
legio onderzoeken van tegenwoordig tonen aan dat de onderzoeken van vroeger die limieten stellen aan eierinname onjuist zijn
hoewel ik, als je er echt veel per dag gaat eten, ze niet allemaal met dooier zou eten
een paar dooiers zijn prima maar haal de rest van je vetten uit andere bronnen
 
Wat bedoel je met averechts? Te veel eten betekent teveel kCals en dus wordt je dikker. Eiwit kun je volgens mij onbeperkt eten, maar op een gegeven moment gaat je lichaam eiwitten verbranden, als je te weinig kh's en vet binnen krijgt. En eiwit is relatief duur, dus minder eschikt als energieleverancier ;)
 
@digger
ehm nee hoor
eiwit kan je zeker niet onbeperkt eten je lichaam neemt eiwit op dat ze nodig heeft de rest wordt afgebroken als een niet essentiele aminozuur
duur grapje dus laat staan de liters water die je moet drinken
 
Maar om nou bv zo een gekookte ei overal met je mee te nemen zoals een kerel hier eerder had gepost "ik nam gekookte eieren mee naar de discotheek".
Dus als tussendoortje 2 gekookte eieren naar binnen werken.
Is dat een goed id?
 
Hordas zei:
Maar om nou bv zo een gekookte ei overal met je mee te nemen zoals een kerel hier eerder had gepost "ik nam gekookte eieren mee naar de discotheek".

mwoa das wel erg hardcore vind ik! Ik zorg ervoor dat ik van te voren goed eet..Je kan heus wel een paar uur zonder voedsel
 
Holy**** eieren meenemen naar de discotheek ben je wel helemaal lekker?
 
Haha, en in de discotheek zeker om de drie-uur terug naar de auto om een bakje rijst met kip leeg te schranzen.
 
lionel zei:
Haha, en in de discotheek zeker om de drie-uur terug naar de auto om een bakje rijst met kip leeg te schranzen.

ohw doen jullie da niet dan? :D j/k. Als je zo hardcore wil zijn, wat doe je dan in de discotheek?.....
 
Nee dat gaat echt te ver, dan ben je ook behoorlijk de weg kwijt.
 
Geen grap hoor.
Ik las hier enkele dagen terug een post van een BB die wedstrijden deed enz enz.
Hij had ook een foto gepost van toen,misschien weet iemand het nog?
Anyway,hij zei dat wanneer z'n maten enzo naar de discotheek gingen hij meeging met gekookte eieren in z'n jaszak oid.
Maarja,alle gekheid op een stokje,dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag,hoeveel van die gekookte eieren zou nou goed zijn voor je ontwikkeling?
 
Ik ken een sportschoolhouder in Spanje die in z'n wedstrijdperiode 60 eieren per dag at, waarvan een klein aantal mét dooier. Serieus zonder gekheid.
 
Hordas zei:
Geen grap hoor.
Ik las hier enkele dagen terug een post van een BB die wedstrijden deed enz enz.
Hij had ook een foto gepost van toen,misschien weet iemand het nog?
Anyway,hij zei dat wanneer z'n maten enzo naar de discotheek gingen hij meeging met gekookte eieren in z'n jaszak oid.
Maarja,alle gekheid op een stokje,dit geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag,hoeveel van die gekookte eieren zou nou goed zijn voor je ontwikkeling?

Hangt er vanaf wat je weegt natuurlijk. Zolang je alles goed verdeeld over en een beetje variatie er in houd is het altijd goed. Als je pakweg 10 eieren zou nemen per dag, 1 bak kwark, 300gr kip en een bak tonijn heb je toch genoeg variatie in je proteine. Ik hou het zelf op 4 a 5 eieren p/dag, zo blijft het lekker :meal:
 
De gekken zijn de wereld niet uit! :D
 
Back
Naar boven