AndroidHealthClinic

Gekuurd voor 21ste

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zal posten maar wil het toch even kwijt omdat ik mezelf veel zorgen maak. Graag alleen serieuze reacties allemaal.

Ik was eind 19 jaar en was op mijn 18de begonnen met sporten en het ging allemaal wel lekker. Niet serieus met voeding verder. Toen ik 19 was wou ik dat het allemaal wat sneller ging en heb ik dianabol gekocht. Alles ging lekker en na 6 weken wou ik dat het niet over ging en heb ik er nog sustanon bijgekocht en gevraagd aan mijn dealer hoe of wat, want ik had geen idee verder hoe ik het moest gebruiken. Ik heb toen na 4 weken sustanon gebruikt te hebben een paniek/angstaanval gehad en toen ging het berg afwaarts. Had nog net geen strippenkaart bij de huisarts. Ik heb toen ook gelijk gestopt met sporten en geen nakuur gedaan omdat de huisarts zei dat dat niet moest. Er was ook bloed geprikt en lever waardes waren iets te hoog en verder was alles goed.
Tot alle stommiteiten ben ik paar maanden later gewoon weer begonnen met test e en winstrol omdat mijn trainingsmaat ook kuurde en die knalde lekker en ik wou toch ook weer omdat ik niet wou achterblijven. Hoe stom kun je zijn toch? Deze kuur heb ik niet afgemaakt en maar 4 weken gedaan ongeveer en ook weer gestopt. Deze keer wel gelijk nagekuurd. En om het nog niet gekker te maken heb ik het daarna weer gewoon een keer geprobeerd. Test e en winstrol. Dit ook maar een week of 5 - 6 gedaan en toen ook gestopt wegens psychische problemen. Had o.a. last van druk op borst, altijd hoofdpijn, hartkloppingen. Dit was volgens de huisarts allemaal stress. Ik heb toen ook weer nagekuurd. Ik heb deze kuren gedaan tot ik 21 was en daarna gezegt nooit meer. Eindelijk was ik verstandig geworden. Ik heb alleen gesport tijdens de kuren en daarna gestopt met sporten omdat ik mezelf zo klote voelde. Ik heb dus kwa winst op spiermassa niks bereikt. Was zelf schrieler dan voordat ik ooit gekuurd had. Daarna is een hele kut tijd aangebroken dat ok dacht dat ik elk moment dood neer kon vallen. Zo erg maakte ik me zorgen over mijn gezondheid en alles. Heel vaak bloedtesten laten doen en altijd alles goed geweest en heb ook een keer een fiets test gedaan in het ziekenhuis en toen was ook alles goed. Maar in mijn hoofd zat het nog niet goed. Ik liep nog steeds met de gedachten rond dat ik mijn laatste jaar had bereikt. Ik heb daarna antidepressiva gekregen en toen ging het gelukkig weer beter. Ik heb vanaf mijn 21ste nooit meer geen oral of niks aangeraakt en vanaf mijn 22ste week het sporten opgepakt maar heel onregelmatig omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ik ben nu 25 en ben nu echt serieus met voeding bezig en weer lekker aan het knallen. Heb afgelopen tijd naturel goed aangekomen en moet er ook niet aan denken om niet naturel te trainen.
Ik ben ondertussen ook aan het afbouwen van medicijnen en alles gaat nog steeds goed. Wel ben ik niet meer de blije jongen als toen ik 19 jaar was en ben een zware hypogonder geworden.

Dit is geen aanval op anabolen ofzo maar ik zit nog elke dag met een vraag in mijn hoofd en om die vraag te stellen moesten jullie toch mijn verleden weten.

Nu is mijn vraag of ik me zorgen moet maken voor in de toekomst? Ik ben heel bang dat ik niet ouder word dan 50 en mezelf met 1 been in mijn graf gewerkt heb. Ook ben ik bang dat ik vroeg dement zal worden.

Edit: ik heb in mijn kuur periode ook nog een drugs periode gehad. Dat allemaal bij elkaar.
Deze tijd is echt de stomste tijd van mijn leven. En heb er ongelofelijk veel spijt van. Wou ook dat ik alles terug kon draaien.
 
Dit noemen ze ook wel hypochondrie. Zoek maar even op.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja weet dat het zo genoemd word. Maar vroeg me af of ik me zorgen moet maken over mijn gezondheid nu? Zeker op langer termijn
 
Her zal allemaal wel goed komen.

Gewoon van de AAS, drugs en drank afblijven. Als je al aanleg voor psychische klachten hebt kun je er maar beter ver weg van blijven.
 
Ja weet dat het zo genoemd word. Maar vroeg me af of ik me zorgen moet maken over mijn gezondheid nu? Zeker op langer termijn

Neen, je hoeft je geen zorgen te maken. Zeker niet me die kuurtjes die jij hebt gedaan. Nu gewoon natty gaan trainen en geen gekke dingen meer doen.

Succes.
 
Cognitieve therapie, dat zal je helpen.

Je moet leren om irrationele gedachten te vervangen voor rationele gedachten.
Beter wees je hier tijdig bij
 
ik ga er eigenlijk vanuit dat je een trol bent.

zoniet... tja dan zou ik me eerder zorgen maken over mn mentale gezondheid, want die zit niet goed.
maargoed gezond verstand haal je niet bij de etos.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed voorbeeld van groepsdruk. Maar denk inderdaad dat je je (nog) geen zorgen hoeft te maken. In het ergste geval hebben je bloedvaten wat klappen gehad en krijg je wat eerder te maken met aderverkalking.
 
Her zal allemaal wel goed komen.

Gewoon van de AAS, drugs en drank afblijven. Als je al aanleg voor psychische klachten hebt kun je er maar beter ver weg van blijven.

Idd. Ik rook af en toe wel is een joint en verders rook en drink en ik gebruik geen drugs. Zo voel ik mezelt ook gewoon goed. Zodra ik een feest heb en veel alcohol op heb voel ik me weer 3 dagen klote.

Iemand kan niet lezen....



OT

Wauw heftig verhaal, sterkte en ik hoop dat er inderdaad geen nare gevolgen zijn.

Bedankt!

Neen, je hoeft je geen zorgen te maken. Zeker niet me die kuurtjes die jij hebt gedaan. Nu gewoon natty gaan trainen en geen gekke dingen meer doen.

Succes.

Oke bedankt. Ik blijf voor altijd natty ja. Ik ben er ook niet voor weggelegd. Ik kon eerst ook niet sporten zonser anabolen had ik t gevoel. Maar dat kwam elke keer door de dip na het kuren. Toen ben ik ook een fatsoenlijk werkschema gaan samen stellen en toen begonnen de gains. Sinds dat moment begon het weer leuk te te vinden het sporten.
Cognitieve therapie, dat zal je helpen.

Je moet leren om irrationele gedachten te vervangen voor rationele gedachten.
Beter wees je hier tijdig bij

Ik zal daar is wat over inlezen. Bedankt.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Goed voorbeeld van groepsdruk. Maar denk inderdaad dat je je (nog) geen zorgen hoeft te maken. In het ergste geval hebben je bloedvaten wat klappen gehad en krijg je wat eerder te maken met aderverkalking.

Oke bedankt voor je reactie. Hopen dat het allemaal mee valt dan
 
ik ga er eigenlijk vanuit dat je een trol bent.

zoniet... tja dan zou ik me eerder zorgen maken over mn mentale gezondheid, want die zit niet goed.
maargoed gezond verstand haal je niet bij de etos.

Ja klopt. Heb verders toch niks beters te doen dus ik ga even een onzin verhaal aan jullie vertellen
 
Maar ik weet voldoende. Bedankt allemaal voor de reacties! Topic mag close van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven