XXL Nutrition

gekuurt op 17 jaar

mogitu zei:
groot of niet groot maakt niet uit, maar om op die leeftijd al op zon slechte manier te kuren, wat bezielde je joh? wat deed je besluiten om te kuren en wat een smerige lulhannes die iemand van jou leeftijd zon kuur verkoopt en dan nog zon slechte ook. kijk van jou kan ik me indenken dat je mischien dacht t ken niet zon kwaad en ik wil snel groeien en in je enthousiasme heb je geen verder research gedaan naar kuren enzo dat was dom maar ok dat daargelaten, maar welke vuile kwakzalver verkoopt nou kuren aan mensen van die leeftijd, voor die mensen heb ik echt nul respect en die moesten een trap onder hun reed hebben.

OH MY GOD!

alweer ergens mee eens!

Dit zijn er al 2 :windup:

Ryu zei:
OH MY GOD!

alweer ergens mee eens!

Dit zijn er al 2 :windup:
men zegt 3 maal is scheepsrecht dus bij de derde keer dat je t met me eens bent zou je me een taart moeten geven, maar ik neem voldoening met een potje creatine :D

Mugje zei:
Het viel mij gewoon op :)

wat doe je hier nog :roflol:

Ik heb weldegelijk iets nuttigs te melden, wat je in mijn eerdere post had kunnen lezen. Jij hebt niets meer dan een offtopic discussie opgang gebracht die geen enkele informatie betreffende het topic onderwerp heeft.

mogitu zei:
men zegt 3 maal is scheepsrecht dus bij de derde keer dat je t met me eens bent zou je me een taart moeten geven, maar ik neem voldoening met een potje creatine :D

Potje Ryubolic ook goed ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Er is een dokter hier in de buurt die kuren voorschrijft.
:D :D Maar Deca van de apotheek is wel f*cking duur he
€331.48 zonder voorschrift
€351.48 met voorschrift

das voor 300mg deca-durabolin voor 8 weken

serdy zei:
€351.48 met voorschrift

Freaking duur. Uitgaande van Yellow Tops. 8 * 1,5 amp = 12 ampullen. 1 Yellowtop kost max 9 euro dus 12 * 9 = 108 euro max.

Juriaan zei:
Freaking duur. Uitgaande van Yellow Tops. 8 * 1,5 amp = 12 ampullen. 1 Yellowtop kost max 9 euro dus 12 * 9 = 108 euro max.

maar voor die 200 euro meer , heb je dan wel de zekerheid van echte yellowtops :cool:

owjah waar blijft die sticky over die prijzen :D

dan zitten julie te zeiken op mugje en ik, dat we oftopic raken en dan beginnen jullie te praten over prijzen en blij potjes aan elkaar geven :o

wie raken er hier dan oftopic???

maar oohke, jullie hebben gelijk, we zijn om elkaar te helpen en onze groep medemensen is al niet zo groot.

dus bij deze... SORRY

nu jij nog mug ;)

B.B.Junkie zei:
Ja je testosteron aanmaak komt na een kuur niet meer op zijn oude waarde zeker niet als je nog jong bent en van nature al hoge testosteron aanmaak hebt.
Het kan dus de groei en ontwikkeling in de weg staan van je hele lichaam.
Van hersens tot je geslachtsorgaan.

Waarop baseer je dit? Ik heb toen ik 20 jaar was. Test, Deca en Dianabol gekuurd. Voor de kuur een bloedtest gedaan. En 6 maanden na de kuur een bloedtest gedaan en alle waarden waren weer genormaliseerd. Ook mijn testosteron.

serdy zei:
€351.48 met voorschrift

Dus jij beweert dat een doktor een 17 jarige jongen een kuur voorschrijft en zijn spullen laat fahalen bij de aphotheker? Die gast mogen ze van mij dan levenslang geven.
Dat een dokter je aan je gear helpt daar vind ik niks mis mee, maar als je pas 17 jaar bent dan wel.

Juriaan zei:
Waarop baseer je dit? Ik heb toen ik 20 jaar was. Test, Deca en Dianabol gekuurd. Voor de kuur een bloedtest gedaan. En 6 maanden na de kuur een bloedtest gedaan en alle waarden waren weer genormaliseerd. Ook mijn testosteron.

Zoiezo bij deca kan het al een jaar duren voordat je testosteron aanmaak weer in de beurt is van je oude waardes.
Dus jij beweert dat je testosteron waardes na een half jaar weer op het oude niveay zat? Dat lijkt me sterk. Misschien binnen de normale waarde maar niet even hoog als je eerder productie
Ik zal eens kijken of ik er wat wetenschapelijk info over vinden kan.

Deca kan opspoorbaar zijn in het bloed tot een jaar, of langer na gebruik. Maar testosteron productie kan na 6 maanden wel vrij normaal zijn, als je een goede post cycle had. Dit zal niet voor iedereen hetzelfde zijn...

B.B.Junkie zei:
Zoiezo bij deca kan het al een jaar duren voordat je testosteron aanmaak weer in de beurt is van je oude waardes.
Dus jij beweert dat je testosteron waardes na een half jaar weer op het oude niveay zat? Dat lijkt me sterk. Misschien binnen de normale waarde maar niet even hoog als je eerder productie
Ik zal eens kijken of ik er wat wetenschapelijk info over vinden kan.

Ik wil de bloedtesten wel voor je scannen en uploaden. Ik geloof voor mijn kuur was mijn testo 18. En 6 maanden na de kuur zelfs 24. Dit verschilt altijd wel. Maar testo hoort tussen de 15-25 te liggen. Wetenschappelijke info mag je voor mij achter wege laten mijn test is namelijk hersteld en dan kan het me een zorg zijn wat onderzoeken uitwijzen.

Terug
Naar boven