XXL Nutrition

Geld lenen mogelijkheden

Bezoekers in dit topic

Tranqilo

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2013
Berichten
109
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo DBB'ers,

Ik loop inmiddels al meerdere jaren rond met overtollig huid, rond mijn buik en borst. Dit omdat ik in totaal 60kg afgevallen ben. Ben momenteel nog student en heb een bijbaan van 16u pw. Via de plastisch chirurg wordt een betalingsplan aangeboden via een extern bedrijf alleen hier kom ik niet voor in aanmerking omdat ik niet voldoende vast inkomen heb ( aangezien studie financiering niet mee telt ).

Nou zou ik nog een x aantal jaren kunnen wachten en het dan doen maar ik merk toch dat ik er wel heel erg veel behoefte aan heb. Trainen gaat heel goed, ben ook heel flink vooruit gegaan alleen die hangende huid verpest eigenlijk alles.

Iemand advise over waar ik evt met geode voorwaarden toch een bedrag kan lenen tussen de 4000,- en 6000,- euro?
 
Beetje afhankelijk van hoeveel je nu nodig hebt zou je er voor kunnen kiezen bij te lenen bij DUO. Dan heb je wel niet direct het bedrag dat je zoekt, maar dan gaat het toch vrij hard.
 
Beetje afhankelijk van hoeveel je nu nodig hebt zou je er voor kunnen kiezen bij te lenen bij DUO. Dan heb je wel niet direct het bedrag dat je zoekt, maar dan gaat het toch vrij hard.

Dat doe ik al, en dat heb ik ook nodig om rond te komen. Ben echt opzoek naar iets waar ik het complete bedrag kan krijgen tegen een bepaalde rente en dat ik dat dan maandelijks aflos.
 
Als je nu al maximaal leent bij DUO en je hebt dat nodig om rond te komen naast je bijbaan dan ben je niet echt een zuinig iemand, dan zou ik toch gewoon wachten. Als je nog niet maximaal leent, dan dat doen en half jaartje wachten en dan heb je het. Hooguit bij familie lenen en alles wel op papier stellen.
 
Hoe verwacht je dit bedrag ooit terug te gaan betalen als je nu met maximale lening + bijbaan al niet rond kan komen?
 
Hoe verwacht je dit bedrag ooit terug te gaan betalen als je nu met maximale lening + bijbaan al niet rond kan komen?
Ik kan nu prima rondkomen, leef namelijk vrij royal en daar kies ik bewust voor. 50-100 in de maand kan ik makkelijk missen. Deze operatie zou mij zo extreme veel gelukkiger maken. Het is niet bepaald leuk als je je hele lijf positief ziet veranderen maar als je dan naar je buik, borst kijkt alles ontzettend erg hangt. En dat is op ook op een lag vp van rond de 12-13% hoe lager vet% hoe erger het eruit ziet. ---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ---------- Met ontzettend erg hangen mag je je voorstellen dat je tepel 3-4cm lager hangt als hij hoort te hangen en je onder je buik nog 2-3cm huid hebt hangen.
 
Dus je krijgt 800 stufi plus bijbaan en je houd 50-100 per maand over?

Uwotm8

Als je het zo graag wilt kun je zelf een gedeelte sparen, en vragen welk bedrag je minimaal mag lenen.

Of je vervalst je loon gegevens natuurlijk
 
Dus je krijgt 800 stufi plus bijbaan en je houd 50-100 per maand over? Uwotm8 Als je het zo graag wilt kun je zelf een gedeelte sparen, en vragen welk bedrag je minimaal mag lenen. Of je vervalst je loon gegevens natuurlijk
Ja dat is natuurlijk erg dom. De bank heeft inzage in die gegevens.
Vergoed je zorgverzekeraar het niet?
 
Valt over het algemeen buiten 'normale' kosten die een zorgverzekering dekt, zeker als je dit zelf wilt en niet noodzakelijk is om 'in leven' te blijven.

Ik denk dat het te overwegen valt om het via een andere manier te spelen. Ziektekosten door een medische expert worden vaak gedekt als dit een medische noodzaak heeft (op aanbeveling van een onafhankelijke derde). Wellicht dat je huisarts kan aangeven dat het noodzakelijk is voor je gezondheid (zowel lichamelijk als geestelijk) en dat er noodzaak bestaat voor een dergelijke operatie. Wellicht dat er door een dergelijke doorverwijzing wel recht is op vergoeding. Valt in ieder geval na te vragen toch?
 
valt over het algemeen buiten 'normale' kosten die een zorgverzekering dekt, zeker als je dit zelf wilt en niet noodzakelijk is om 'in leven' te blijven.

Ik denk dat het te overwegen valt om het via een andere manier te spelen. Ziektekosten door een medische expert worden vaak gedekt als dit een medische noodzaak heeft (op aanbeveling van een onafhankelijke derde). Wellicht dat je huisarts kan aangeven dat het noodzakelijk is voor je gezondheid (zowel lichamelijk als geestelijk) en dat er noodzaak bestaat voor een dergelijke operatie. Wellicht dat er door een dergelijke doorverwijzing wel recht is op vergoeding. Valt in ieder geval na te vragen toch?
+1
 
Ja dat is natuurlijk erg dom. De bank heeft inzage in die gegevens.
Vergoed je zorgverzekeraar het niet?

Heb ik ook gedaan, anders kwam ik niet in aanmerking voor mijn huidige rukbunker.
Slaat helemaal nergens op.

ben een uitwonende student spaar 6-800 per maand kome at me
 
Europabank in België leent geld voor alle doeleinden, ik geloof dat hun voorwaarden ook heel laag zijn om te mogen lenen. Probleem is natuurlijk dat je dan wel een kut hoge rente moet betalen.
 
Ik kan nu prima rondkomen, leef namelijk vrij royal en daar kies ik bewust voor. 50-100 in de maand kan ik makkelijk missen. Deze operatie zou mij zo extreme veel gelukkiger maken.

Dat deze operatie je blij maakt kan ik me voorstellen, maar als je prima kan rondkomen, vrij royaal leeft en ook nog iedere maand geld overhoudt dan zou ik me eens achter de oren krabbelen hóe graag je die operatie eigenlijk wilt.

Misschien gedurende enige tijd minder royaal leven en meer sparen?

Kan je begin volgend jaar onder het mes, zonder lening! ;)
 
Dat doe ik al, en dat heb ik ook nodig om rond te komen. Ben echt opzoek naar iets waar ik het complete bedrag kan krijgen tegen een bepaalde rente en dat ik dat dan maandelijks aflos.

je werkt 16u per week en als je maximaal bij leent kom je net rond?


maximaal bijlenen is standaard stufie 90 thuis wonend of 280 uitwonend + college geld krediet 150€ per maand + extra lenen 400€ per maand ofzo

lenen bij de overheid is wel echt veel beter ivm lage rente
 
Ik denk dat je prioriteiten moet stellen, je kan niet en en.

Het is of minder royaal leven en de operatie of royaal blijven leven en tot die tijd geen operatie.

Als je een laag inkomen hebt is het moeilijk om een bedrag te lenen (En dat is ook logisch in deze tijd) of je moet al willen lenen bij een 3e partij die achterlijke rentes hanteert, maar dan wordt je gewoon gigantisch genaaid.

En dat studiefinanciering niet meegerekend wordt in je inkomen is vrij normaal, het is namelijk ook geen inkomen maar een lening.
 
Kwestie van prioriteiten stellen. Je geeft aan dat je graag royaal leeft, dat heeft als prijs dat je deze chirugie niet kunt betalen. Als dat je prioriteiten is, moet je het voor lief nemen. Anders ga je maar wat zuiniger leven en zo die operatie bij elkaar sparen. Het ene geluk is immers het andere geluk niet ;) It all about chioces....
 
15% rente, leen ik het je. :D
 
Ga werken. pffffffffffffffffff..
 
Heb ik ook gedaan, anders kwam ik niet in aanmerking voor mijn huidige rukbunker. Slaat helemaal nergens op. ben een uitwonende student spaar 6-800 per maand kome at me
De bank heeft inzage in de gegevens bij UWV. Dat ze jou een hypotheek hebben verstrekt op basis van een vals inkomen is vreemd. Hoe dan ook heb je geluk gehad. Neemt niet weg dat als er ooit problemen zijn je op het bureau bij bijzonder beheer beland. En die gasten halen wel het nodige boven water. Resultaat is dan opeisen volledige hyptheeksom, aangifte bij justitie en vermelding in het extern incidentenregister. Dus 'slaat helemaal nergens op' is een niet al te slimme opmerking.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Valt over het algemeen buiten 'normale' kosten die een zorgverzekering dekt, zeker als je dit zelf wilt en niet noodzakelijk is om 'in leven' te blijven. Ik denk dat het te overwegen valt om het via een andere manier te spelen. Ziektekosten door een medische expert worden vaak gedekt als dit een medische noodzaak heeft (op aanbeveling van een onafhankelijke derde). Wellicht dat je huisarts kan aangeven dat het noodzakelijk is voor je gezondheid (zowel lichamelijk als geestelijk) en dat er noodzaak bestaat voor een dergelijke operatie. Wellicht dat er door een dergelijke doorverwijzing wel recht is op vergoeding. Valt in ieder geval na te vragen toch?
Toch het uitzoeken waard lijkt me. In sommige gevallen wordt het namelijk vergoed. Je kunt er geestelijk erg onder lijden.
 
als je naar een psychiater gaat en dan aangeeft dat je er psychisch echt door in de stress komt. Dan wordt het toch vaak ook vergoed? Doen ze bij die dikke mensen na een maagverkleining ook altijd..... oud collega van me ging express meer eten, zodat ze een maagverkleining kreeg en daarna lekker op kosten van de overheid een buikwand correctie...profiteur... :(
 
Back
Naar boven