AndroidHealthClinic

Geld Verdienen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker professionele website joh! ik ben echt overtuigd!
ik ken ook een manier om rijk te worden maar niemand kent hem en ik heb het geld niet voor een professionele website zoals jij maar ik zal het je hier prijsgeven,

ga naar de stad, sta midden op het pleintje,
je gaat bukken en roept HEEL HARD; RAAK VOOR EEN KNAAK!!! :booty::dance:

yeah dude :rocker:

Ik snap er niet veel van, maar 50 000 in 9 maanden ???

ziet eruit als een piramidespel. is een klasgenoot van mij 5000 gulden door kwijtgeraakt. oppassen met dit soort geintjes.

neej het is geen piramidespel kameraad van me stelde het mij voor hij zit nu op 3400 euro ik ben nu week bezig en heb al 25 orders binne voor rapport 1 dus 25 *5 pleuro :D reken maar uit wat er gebeurt als die 25 allemaal ook +- 10 orders hebben :D

Waarom is dit dé ideale manier van werken?
• Het is geen pyramidespel maar een doorverkoop van waardevolle informatie
• Dit programma is niet tot Nederland beperkt, u kunt dus wereldwijd opereren
• De orders komen met de contante betalingen per post. U hoeft het daarna alleen te e-mailen: makkelijker kan niet
• U hoeft niet het huis uit om onbekenden iets te verkopen
• Geen baas of organisatie die zegt wanneer en wat u moet doen
• Dit programma is pas van start gegaan in Nederland: u behoort dus
op dit moment tot de top in Nederland
• Geen trainingen, cursussen of bijeenkomsten nodig
• Geen verdere investeringen, geen verplichtingen !!!!!!!!
• U verkoopt het meest gewilde en winstgevende product van de
21ste eeuw: informatie via e-mail
• U bepaalt helemaal zelf wanneer, hoeveel, en of u werkt
• U kunt lekker thuis blijven en veel geld verdienen
• U kunt niet meer dan 20 euro verliezen! En vele tienduizenden Euro's verdienen

pleur op met die rommel joh... kijk maar uit dat je hier geen ban voor krijgt

En waar zit het addertje :) niemand verdient gemakkelijk 50.000 in 9 maanden, er is altijd een addertje. mij niet gezien in dit soort onzin.

waarom zou je hier nu weer een ban voor krijgen het is gewoon legaal meer niet en nog nuttig ook kan nu teminste weer normaal sups enz bestellen :D

ik zal me nog even iets verder verduidelijken gewoon 2 x doorlezen en je ziet dat het net een spel is maar jij verdiend geld

U zorgt zelf voor 10 mensen die ieder een order plaatst voor rapport #1.
Uw naam staat namelijk straks onder rapport #1.
Dit is het enige dat u hoeft te doen! Punt 2, 3 en 4 gebeuren automatisch dankzij
andere mensen. Terwijl u in uw luie stoel ligt verdient u dus 10 orders x 5 Euro = 50 Euro
2. Nu, deze 10 mensen, zorgen net als u, wederom ieder voor 10 orders.
Uw naam wordt dan doorgeschoven naar rapport # 2. De kopers die deze tien mensen
voor hun rapporten krijgen, moeten ook # 2 bij u bestellen, wat betekent 10 mensen x ieder
10 orders x 5 Euro = 500 Euro
3. Deze 100 mensen verkopen ook weer elk 10 keer deze rapportenlijst. U krijgt dan bestellingen voor rapport # 3, want uw naam is inmiddels opgeschoven naar rapport # 3.
U verdient dus: 100 mensen x ieder 10 orders x 5 Euro = 5.000 Euro
4. Deze 1.000 mensen zorgen ieder ook weer voor 10 orders van rapport # 1.
Deze kopers zullen rapport # 4 van u bestellen, omdat uw naam intussen naar rapport # 4
is opgeschoven. U verdient: 1000 mensen x ieder 10 orders x 5 Euro = 50.000 Euro

Het principe is dus dat uw naam eerst bovenaan staat, en bent u de verkoper van rapport
# 1. Maar naarmate iemand anders die lijst overneemt en bovenaan komt, schuift uw naam
telkens één positie naar beneden, en gaan mensen weer een ander rapport bij u bestellen.

Al met al is dit systeem goed voor zo’n 55.550 Euro in de eerste 90 dagen. Het enige dat u
gedaan heeft, is het zorgen voor 10 orders voor rapport #1. De rest gaat automatisch!

Hoe krijgt u orders binnen? Om u te helpen met het verkopen van de rapporten, worden in de
4 rapporten belangrijke zaken als gratis adverteren op internet, e-mail als reclamemiddel en nog
veel meer andere relevante zaken behandeld. Echt waar, die 10 orders heeft u zó op zak.
U kunt altijd aanbieden om deze brief via e-mail te sturen voor uitleg en instructies. Zorg wel
dat deze mensen uw rapportenlijst (zoals hieronder) krijgen om te bestellen. Op uw eigen lijst
staat u bovenaan.

Omdat Amerika met succes vooroploopt op het gebied van commerciële concepten, is het niet gek dat deze natie het voorbeeld geeft in geld verdienen. Daar is ook dit unieke MLM programma uitvoerig op de televisie geweest. De conclusie: het is een volledig legale manier (ook in Nederland) en een onschuldige en simpele wijze om veel geld bij te verdienen. Met een geweldig resultaat

Vele mensen in de Verenigde Staten hebben deelgenomen aan dit systeem. Ze hebben veel geld verdiend en zijn er allemaal beter van geworden. Nu bent u waarschijnlijk niet direct overtuigd, maar als u het eenmaal ervaren hebt, zult u er zeker anders over denken. Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig hebt om binnen een korte tijd veel geld te verdienen. Als u in het komende jaar en daarna uzelf de kans wilt geven om € 50.000 en méér teverdienen, lees dan zeker met aandacht de instructies voor dit programma!

Internet en e-mail zijn dé verkooptechnieken van onze nieuwe eeuw.
Dit programma geeft ook u de kans om een stuk van dit succes op te eisen, en om te zetten in rijkdom en financiële vrijheid!

Het enige dat u nodig heeft is een computer met internet. Multi Level Marketing (MLM) of Network Marketing, werkt nog steeds als de beste.

Het is een erkend schoolvak op de Amerikaanse Harvard Business School. Stanford Research en The Wall Street Journal hebben diepgaand onderzoek verricht naar MLM. Het resultaat?
Van de 500.000 miljonairs in de Verenigde Staten is 1 op de 5 dat geworden dankzij dit systeem. Sterker nog, elke dag komen er dankzij MLM 45 miljonairs bij.

Multi-miljardair Donald Trump werd vorig jaar nog uitgenodigd bij de David Letterman Show. Letterman vroeg hem: Wat zou je doen, als je vanaf de grond opnieuw zou moeten beginnen. Trump antwoordde: Ik zou een goed MLM-bedrijf zoeken en aan de slag gaan! Het publiek joelde hem uit totdat Trump zei: Dat is de reden dat ik hier zit en jullie in het publiek! Het publiek werd stil...

Met MLM heeft u twee bronnen van inkomsten:
T en eerste dankzij uw eigen activiteiten.
T en tweede wordt u ook betaald voor het werk dat anderen voor u doen.

Gast, denk is na, je wordt genept.

:) ik geloof niet in dingen die te mooi om waar te zijn zijn. Kom over 12 maanden terug en laat mij een afschrift zien waarop staat 50.000 euro. Ooit wellis nagedacht over de fiscale gevolgen mijn vriend :) ik denk van niet :)

Tsja, waar moet dat geld dan vandaan komen man? Beetje kortzichtig/stom als je hierin trapt. :rolleyes:

WHuaaaaaaaaaaaa

Ik ga je aangeven bij dat ene tv-programma...hoe heet da ook weer.....Radar!!
Of opgelicht :eyebrow: ;)

Nee maar geloof het zelf, je bent wel op het goede forum gekomen, en bodybuilders zijn gek/stom (sommige) maar ook weer niet zo stom om aan deze onzin mee te doen.

hehe je weet maar nooit he :P wie niet waagt wie niet wint toch :P

Dit is wel een piramidespel. En zijn piramidespellen niet illegaal?

ik geloof dat ik al duidelijk ben geweest op fitnessnet. Als je werkelijk zelf gelooft in je eigen onzin, dan mag je me ervan proberen te overtuigen via pm en niet via mooie verhaaltjes en dan gooi ik de thread ook weer open met algemene excuses.

FEITEN.
Laat me ook maar eens zien, wat voor contract ik vorm met jou.
Ik ben dan nog wel niet afgestudeerd,maar kom er steeds dichter in de buurt en jij lult juridisch gezien wel zo'n end uit je nek bro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven