AndroidHealthClinic

geld

Bezoekers in dit topic

naturell

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
7.857
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik ga volgende week naar Engeland en vroeg me het volgende af: wat is duurder: geld wisselen of gwn in Engeland geld afhalen via bankkaart (maestro)?

Alvast ebdankt :)
 
Zou gewoon pinnen! Heel wat eenvoudiger en bij die omwisselkantoren wisselen ze nog wel eens geld vragen.
 
Ik was twee weken geleden in schotland en kon bij pinautomaten gewoon pinnen met mijn pinpas. Bij winkels kun je daarmee echter niet betalen.
 
Zou gewoon pinnen! Heel wat eenvoudiger en bij die omwisselkantoren wisselen ze nog wel eens geld vragen.
Ik denk dat ik dat idd ga doen als de kosten meevallen.
Ik was twee weken geleden in schotland en kon bij pinautomaten gewoon pinnen met mijn pinpas. Bij winkels kun je daarmee echter niet betalen.
En heeft je bank er kosten voor afgetrokken?
 
Ik denk dat ik dat idd ga doen als de kosten meevallen.

En heeft je bank er kosten voor afgetrokken?

raar dat je bij winkels daar niet mee kan betalen. Was paar dagen terug nog in zweden en daar kan je gewoon overal in elke winkel met je ing pasje pinnen zonder dat het ook maar een stuiver kost
 
Gewoon geld daar uit de muur halen, wisselen is altijd duurder.
 
Ok dacht ik al. Bedankt iedereen!
 
Ik was twee weken geleden in schotland en kon bij pinautomaten gewoon pinnen met mijn pinpas. Bij winkels kun je daarmee echter niet betalen.

Ik kon een aantal jaar geleden overal in de winkel gewoon met mn ING pinpas betalen, je hoeft alleen geen pincode in te typen maar gewoon je handtekening op het kassabonnetje zetten :/
 
Uit eigen ervaring toen ik 3 maanden geleden in Londen was.
Gewoon uit de muur halen in Engeland, ik heb toen geld gewisseld op de ferry en dit bleek achteraf duurder te zijn.
 
Back
Naar boven