MuscleMeat

Nieuws Geldtransport verliest kistje met geld op A2

Bezoekers in dit topic

Wel apart ja, zo'n geldkistje zou niet zo makkelijk open moeten gaan toch

Denk dat je al telaat bent voordat je het door hebt, de auto 200 meter erachter daarentegen heeft meer geluk denk ik.

Krijg je ook nog eens mooi een dikke schadevergoeding omdat iemand bij je achterop is geklapt. Kan niet beter :thumbs:
 
Mij is altijd tijdens mijn opleiding vertelt dat zodra het kistje onjuist geopend word er inkt op de biljetten komt en dit zo de biljetten onbruikbaar maakt.
Ook staat er geen bron bij.
ohja dat was het had ik ooit op klokhuis gezien :P die inkt komt ook op jou zodat je makkelijker te vinden bent
 
hehe, mevrouw wat gaat u met dat geld doen, Terug brengen hoer!!!
 
Hier nog een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
^^

als dat 2 euro's zijn die zilveren dan ligt daar aardig wat geld :P
 
Is gewoon diefstal en degene die gefilmt zijn zullen er later nog spijt van krijgen.
 
Is gewoon diefstal en degene die gefilmt zijn zullen er later nog spijt van krijgen.

Gewoon klein deel terug brengen, want de kans dat ze weten hoeveel je exact gepakt hebt is klein. :)
 
Is gewoon diefstal en degene die gefilmt zijn zullen er later nog spijt van krijgen.

Lmao sinds wanneer wordt iemand in Nederland aangehouden op basis van camera beelden? :rolleyes:
 
Zou juist denken dat degene die dit filmt en op het internet zet een €20,000,- boete krijgt.

3 hoera'tjes voor Nederland.
 
Zou juist denken dat degene die dit filmt en op het internet zet een €20,000,- boete krijgt.

3 hoera'tjes voor Nederland.

Ja, volgens mij is er al een nieuwe regel ingegaan dat de politie geen beelden mag accepteren, ivm privacy. Zelfs beelden van een overvallen winkeleigenaar. Echt ****ed up.
 
Het genoemde 'kistje' is gewoon een standaard onbeveiligde geldcassette, deze zijn er ook in beveiligde versie en zijn ook het meest voorkomend.

In dit topic verward men de plofkoffer ook bekend als intelligente koffer met cassettes.
 
Ja, volgens mij is er al een nieuwe regel ingegaan dat de politie geen beelden mag accepteren, ivm privacy. Zelfs beelden van een overvallen winkeleigenaar. Echt ****ed up.

Is een openbare plek en geen privé terrein, staan voldoende gezichten en kentekens op dat filmpje :p .
 
Wat een bende paupers, breng dat geld gewoon terug. Waarschijnlijk zelfde soort tuig dat van mening is dat Nederland in verval is maar er wel net zo hard aan meewerken.
 
Wat een bende paupers, breng dat geld gewoon terug. Waarschijnlijk zelfde soort tuig dat van mening is dat Nederland in verval is maar er wel net zo hard aan meewerken.

Ik behoor ook bij dat soort tuig dus ik zou het ook houden.

Pakken wat je pakken kan :)
 
Back
Naar boven