Fitness Seller

Nieuws Geldtransport verliest kistje met geld op A2

Bezoekers in topic

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Waarderingsscore
917
Lengte
1m77
Massa
85kg
Het heeft toch niets te maken met een pauper zijn of niet, geld wat niet van jou is hoor je gewoon terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar een stukje normen en waarden volgens mij.

Pff, als je 500+ € zomaar aan je neus voorbij laat gaan vanwege je normen en waarden heb ik daar toch mijn bedenkingen bij.

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 aug 2006
Waarderingsscore
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Gewoon graaien, banken zijn ervoor verzekerd dus pakken wat je pakken kan. Rot toch effe op met je normen en waarden. :roflol: Dit is hele andere koek dan dat je uit een winkel gaat jatten.

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Waarderingsscore
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
ik zou gewoon 545 euro pakken voor een all inclusive vakantie naar griekenland, dan help je gelijk de economie daar en doe je eigenlijk iets goeds

apfelstrudel

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waarderingsscore
12.088
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
ik zou gewoon 545 euro pakken voor een all inclusive vakantie naar griekenland, dan help je gelijk de economie daar en doe je eigenlijk iets goeds
Precies, je steelt niks. Je creëert werkgelegenheid :cool:

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Waarderingsscore
484
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Dat je niks met zo'n kistje kan als je het onjuist open maakt is dus ook bullshit...

kix

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2009
Waarderingsscore
567
elke idioot zou graaien als ie flappen van 50 op de grond ziet liggen, period

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waarderingsscore
889
Lengte
1m93
Massa
106kg
true

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kix

JackRipper

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2009
Waarderingsscore
195
Lengte
1m75
Massa
82kg

Daster

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
24 aug 2004
Waarderingsscore
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Voor jou misschien niet :D voor mij wel.
Heb een hekel aan dieven, maar op de 1 of andere manier kan ik hier gewoon niet mee zitten als zo op straat geslingerd word en van een verzekeraar geld jatte vind ik niet erg.
Precies ik zou me er ook niet echt schuldig over kunnen voelen. Als t een gewone burger was die zn spaargeld liet vallen zou ik het tot op de laatste cent betalen

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Waarderingsscore
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Wat een moraalridders ook.
Alles in de wereld draait om geld.
Pakken die shit.

XLman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 jun 2011
Waarderingsscore
67
Lengte
1m84
Massa
102kg
hoe zielig die mensen die daar als kleinen kinderen briefjes staan te rapen terwijl ze er nog staan filmen ook. Als je nu niet weet waar het geld vandaan komt kan ik het nog begrijpen maar de eigenaars van het geldtransport staan erbij, dit is pure diefstal

timothy91

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
27 apr 2010
Waarderingsscore
21
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
8%
hoe zielig die mensen die daar als kleinen kinderen briefjes staan te rapen terwijl ze er nog staan filmen ook. Als je nu niet weet waar het geld vandaan komt kan ik het nog begrijpen maar de eigenaars van het geldtransport staan erbij, dit is pure diefstal

Correctie.

Dit geld is van de overheid en zolang ik me kan herinneren betaal ik overal BTW op en toeslagen en een hoop belasting en nog wat meer zooi..

Dusja pak wat je pakken kan want dit heb je al die jaren betaald aan de overheid!

Geef ze groot gelijk geen problemen mee geld wat van de overheid over de grond waait mag gepakt worden is het van iemand die het wat minder goed heeft geef ik het graag terug

Moraalridder

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
2.745
Ik had het gewoon netjes teruggegeven, nderen zouden dat ook moeten doen.

/ Moraalridder

XLman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 jun 2011
Waarderingsscore
67
Lengte
1m84
Massa
102kg
dat geld is helemaal niet van de overheid maar van banken, winkels, enzoverder.
je betaalt belastingen voor andere dingen, dan zomaar te denken dat het geld in een waardetransport jouw toebehoort. Als die mensen er dan nog bij staan en jij begint voor hun neus dat geld te stelen dan vind ik dat maar zielig hoor

Einstein

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Waarderingsscore
134
Lengte
1m77
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Correctie.

Dit geld is van de overheid en zolang ik me kan herinneren betaal ik overal BTW op en toeslagen en een hoop belasting en nog wat meer zooi..

Dusja pak wat je pakken kan want dit heb je al die jaren betaald aan de overheid!

Geef ze groot gelijk geen problemen mee geld wat van de overheid over de grond waait mag gepakt worden is het van iemand die het wat minder goed heeft geef ik het graag terug

Je betaald niet voor niets zoveel belasting, en als iedereen zou pakken wat hij pakken kan zou het een rare boel worden of niet?

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waarderingsscore
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Je betaald niet voor niets zoveel belasting, en als iedereen zou pakken wat hij pakken kan zou het een rare boel worden of niet?

Waarvoor betaal je in Nederland zoveel belasting dan Einstein? Zodat er een half miljoen in probleemjongeren gepompt kan worden die toch al niet meer te redden zijn?

Zodat ze weer een stuk weg heel irritant kunnen openbreken voor 3 maanden, terwijl het verkeer daarvoor prima erdoor reed?

Moraalridder

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
2.745
Waarvoor betaal je in Nederland zoveel belasting dan Einstein? Zodat er een half miljoen in probleemjongeren gepompt kan worden die toch al niet meer te redden zijn?

Zodat ze weer een stuk weg heel irritant kunnen openbreken voor 3 maanden, terwijl het verkeer daarvoor prima erdoor reed?

Komop zo bekromprn ben je toch niet?

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waarderingsscore
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Komop zo bekromprn ben je toch niet?

Nee, dat onze belastingcenten alleen daar naar uit gaan snap ik ook wel.

Maar we betalen wel de hoofdprijs.

Ik wil alleen zeggen dat er een hoop in zinloze dingen wordt gestopt.

BeUrt

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2008
Waarderingsscore
336
Lengte
1m82
Massa
84kg
Het ziet er zielig uit ja, maar check die flappen man :D ik zou hetzelfde doen!! Wel beetje sketchy om te stoppen op de autostrade :/

Naar boven