MuscleMeat

Nieuws Geldtransport verliest kistje met geld op A2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als ze je tegenspreken Eric, mag je ze gewoon bannen hoor
 
Zou mezelf niet zo verlagen , lekker met je kanis ook nog in beeld .
dan maar wat minder lekker jezelf te grabbel zetten voor paar duizend euro.
 
Zou mezelf niet zo verlagen , lekker met je kanis ook nog in beeld .
dan maar wat minder lekker jezelf te grabbel zetten voor paar duizend euro.

Dan moet je al 50 briefjes van 20 pakken of 20 briefjes van 50. De meesten liepen weg met enkele briefjes, sneu om te boek te staan als pauper voor enkele honderden euro.
 
Dan moet je al 50 briefjes van 20 pakken of 20 briefjes van 50. De meesten liepen weg met enkele briefjes, sneu om te boek te staan als pauper voor enkele honderden euro.

Idd drm op pic lag al zo een 5000 bij elkaar , maar zelfs daarvoor al zou ik het laten. Ik snap die verleiding ook niet Heb zelf veel met grote bedragen te maken gehad ook met andere waardevolle zaken maat nooit gedachte van nou . Is gewoon van een ander klaar!
 
Idd drm op pic lag al zo een 5000 bij elkaar , maar zelfs daarvoor al zou ik het laten.

Ja want straks hebben andere mensen daar nog een mening over en dat zou vreselijk zijn :rolleyes:
 
Ja want straks hebben andere mensen daar nog een mening over en dat zou vreselijk zijn :rolleyes:
Ikke Ikke , tuurlijk man . Gaat me niet om wat een ander denkt. Heeft te maken met normen en waarden, het is gewoon jatten . Ik zou me er niet beter door voelen en geld speelt voor mij niet zo een belangrijke rol dat ik het zou jatten /achteroverdrukken.
Mischien kom je ooit eens iemand tegen die ten koste van jou zichzelf verrijkt , baan kwijt , hoop geld kwijt of erger. Kijken of je deze persoon dan ook een hand geeft en zegt goed gedaan kerel want ik had het ook gedaan.

En ja ik zou me kapot schamen als ik zo in beeld zou staan want dan ben je niks beter dan de gasten bij opsporing verzocht. Maar goed ieder heeft zijn normen en waarden en waarschijnlijk voel jij je daar dus thuis.
 
Laatst bewerkt:
Valt nog mee dat er geen mensen platgereden zijn uit hebzucht
 
Is van een bedrijf dit en nog verzekert ook, kan ik wel mee leven als ik dat opraap.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd naar of de bestuurder of persoon die over de lading gaat een boete krijgt of niet.

Bedoel als wij met een lading rijden (in een pick-up of aanhanger) dan moet het vast liggen. Als het los ligt dan krijg men of een waarschuwing of een bekeuring i.v.m. veiligheid van andere in gevaar brengen mocht het van je aanhanger afvallen.

Zou wat zijn als dat geld kistje op één of andere manier door je voorruit komt, of krijg je dan gewoon de inhoud van het kistje om de schade mee te dekken? :p
 
Is van een bedrijf dit en nog verzekert ook, kan ik wel mee leven als ik dat opraap.

Dat rechtvaardigt het wel ja. :duh:. je inboedel is toch ook verzekerd halen we die ook even weg als je deur open staat
 
Dat rechtvaardigt het wel ja. :duh:. je inboedel is toch ook verzekerd halen we die ook even weg als je deur open staat

Voor jou misschien niet :D voor mij wel.
Heb een hekel aan dieven, maar op de 1 of andere manier kan ik hier gewoon niet mee zitten als zo op straat geslingerd word en van een verzekeraar geld jatte vind ik niet erg.
 
**** of het pauper is, ik zou pakken wat ik kon :D
 
manmanman wat een zwervers,kijk ze rapen :roflol: omg Nederlanders die zichzelf weer ten schande zetten als een 1 of ander derde wereld land TWF!~!!!!
 
Voor jou misschien niet :D voor mij wel.
Heb een hekel aan dieven, maar op de 1 of andere manier kan ik hier gewoon niet mee zitten als zo op straat geslingerd word en van een verzekeraar geld jatte vind ik niet erg.

snap ik daarom zijn de premies ook zo gunstig, maar goed ieder zijn ding Door deze mentaliteit gaat het zo goed allemaal , vervolgens allemaal klagen op huidige economische stelsel en maatschappij. Duidelijk is dat een hoop mensen niet het vermogen hebben om verder te denken dan het moment van tijdelijke winst , Nu graaien , wat het voor effect heeft zal me worst wezen maar volgende dag wel lopen klagen en zeiken op de huidige verrotte maatschappij en zelf er deel van uit maken .
 
Laatst bewerkt:
Dat rechtvaardigt het wel ja. :duh:. je inboedel is toch ook verzekerd halen we die ook even weg als je deur open staat

Als hij het in de de tuin zou zetten wel :trollface:
 
Het heeft toch niets te maken met een pauper zijn of niet, geld wat niet van jou is hoor je gewoon terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar een stukje normen en waarden volgens mij.
 
Geld die op straat ligt oprapen vind ik toch geen diefstal (wat de wet ook zegt).
 
Het heeft toch niets te maken met een pauper zijn of niet, geld wat niet van jou is hoor je gewoon terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar een stukje normen en waarden volgens mij.

Jij moet meedoen aan Miss verkiezingen :roflol:

Flauwe grap i know
 
Back
Naar boven