AndroidHealthClinic

Nieuws Geldtransport verliest kistje met geld op A2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het heeft toch niets te maken met een pauper zijn of niet, geld wat niet van jou is hoor je gewoon terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar een stukje normen en waarden volgens mij.

Pff, als je 500+ € zomaar aan je neus voorbij laat gaan vanwege je normen en waarden heb ik daar toch mijn bedenkingen bij.
 
Gewoon graaien, banken zijn ervoor verzekerd dus pakken wat je pakken kan. Rot toch effe op met je normen en waarden. :roflol: Dit is hele andere koek dan dat je uit een winkel gaat jatten.
 
ik zou gewoon 545 euro pakken voor een all inclusive vakantie naar griekenland, dan help je gelijk de economie daar en doe je eigenlijk iets goeds
 
ik zou gewoon 545 euro pakken voor een all inclusive vakantie naar griekenland, dan help je gelijk de economie daar en doe je eigenlijk iets goeds
Precies, je steelt niks. Je creëert werkgelegenheid :cool:
 
Dat je niks met zo'n kistje kan als je het onjuist open maakt is dus ook bullshit...
 
elke idioot zou graaien als ie flappen van 50 op de grond ziet liggen, period
 
true
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kix
Voor jou misschien niet :D voor mij wel.
Heb een hekel aan dieven, maar op de 1 of andere manier kan ik hier gewoon niet mee zitten als zo op straat geslingerd word en van een verzekeraar geld jatte vind ik niet erg.
Precies ik zou me er ook niet echt schuldig over kunnen voelen. Als t een gewone burger was die zn spaargeld liet vallen zou ik het tot op de laatste cent betalen
 
Wat een moraalridders ook.
Alles in de wereld draait om geld.
Pakken die shit.
 
hoe zielig die mensen die daar als kleinen kinderen briefjes staan te rapen terwijl ze er nog staan filmen ook. Als je nu niet weet waar het geld vandaan komt kan ik het nog begrijpen maar de eigenaars van het geldtransport staan erbij, dit is pure diefstal
 
hoe zielig die mensen die daar als kleinen kinderen briefjes staan te rapen terwijl ze er nog staan filmen ook. Als je nu niet weet waar het geld vandaan komt kan ik het nog begrijpen maar de eigenaars van het geldtransport staan erbij, dit is pure diefstal

Correctie.

Dit geld is van de overheid en zolang ik me kan herinneren betaal ik overal BTW op en toeslagen en een hoop belasting en nog wat meer zooi..

Dusja pak wat je pakken kan want dit heb je al die jaren betaald aan de overheid!

Geef ze groot gelijk geen problemen mee geld wat van de overheid over de grond waait mag gepakt worden is het van iemand die het wat minder goed heeft geef ik het graag terug
 
Ik had het gewoon netjes teruggegeven, nderen zouden dat ook moeten doen.

/ Moraalridder
 
dat geld is helemaal niet van de overheid maar van banken, winkels, enzoverder.
je betaalt belastingen voor andere dingen, dan zomaar te denken dat het geld in een waardetransport jouw toebehoort. Als die mensen er dan nog bij staan en jij begint voor hun neus dat geld te stelen dan vind ik dat maar zielig hoor
 
Correctie.

Dit geld is van de overheid en zolang ik me kan herinneren betaal ik overal BTW op en toeslagen en een hoop belasting en nog wat meer zooi..

Dusja pak wat je pakken kan want dit heb je al die jaren betaald aan de overheid!

Geef ze groot gelijk geen problemen mee geld wat van de overheid over de grond waait mag gepakt worden is het van iemand die het wat minder goed heeft geef ik het graag terug

Je betaald niet voor niets zoveel belasting, en als iedereen zou pakken wat hij pakken kan zou het een rare boel worden of niet?
 
Je betaald niet voor niets zoveel belasting, en als iedereen zou pakken wat hij pakken kan zou het een rare boel worden of niet?

Waarvoor betaal je in Nederland zoveel belasting dan Einstein? Zodat er een half miljoen in probleemjongeren gepompt kan worden die toch al niet meer te redden zijn?

Zodat ze weer een stuk weg heel irritant kunnen openbreken voor 3 maanden, terwijl het verkeer daarvoor prima erdoor reed?
 
Waarvoor betaal je in Nederland zoveel belasting dan Einstein? Zodat er een half miljoen in probleemjongeren gepompt kan worden die toch al niet meer te redden zijn?

Zodat ze weer een stuk weg heel irritant kunnen openbreken voor 3 maanden, terwijl het verkeer daarvoor prima erdoor reed?

Komop zo bekromprn ben je toch niet?
 
Komop zo bekromprn ben je toch niet?

Nee, dat onze belastingcenten alleen daar naar uit gaan snap ik ook wel.

Maar we betalen wel de hoofdprijs.

Ik wil alleen zeggen dat er een hoop in zinloze dingen wordt gestopt.
 
Het ziet er zielig uit ja, maar check die flappen man :D ik zou hetzelfde doen!! Wel beetje sketchy om te stoppen op de autostrade :/
 
Back
Naar boven