MuscleMeat

Gele vlek wit T-shirt onder oksel oplossing?

Bezoekers in dit topic

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
4.114
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Het is wellicht een bekend probleempje, maar sinds ik als een gek loop te buffelen in de sportschool zweet ik op een of andere manier overdag ook meer.
Nu komt erbij dat wheyshakes enz beetje vocht vasthouden en dat je al gauw zweet met dit weer.

Gevolg is dat je deo op doet, maar nu heb ik ietwat gele plekken bij de oksel die ontstaan.

Komt dit door een verkeerde deo?
Die shirts heb ik pas 3 maanden en doe ik pas sinds het lekker weer is aan dus is vrij snel gegaan.
Het licht ook niet aan de kwaliteit denk ik, want is van outfitters nation & Jack&jones.

Ik douche normaliter 2 maal daags. (soms 1 keer maar care/ er zijn ook lui die het maar 3 keer per week doen.)

Iemand oplossing om het te voorkomen/wit te krijgen?

karma will be given
 
je zou weken in de soda kunnen proberen als het materiaal dat toelaat
 
Vanish op de gele plek en dan in de wasmachine.
en als je ook last heb dat die shirts snel stinken moet je je shirt in de vriezer gooien
 
andere deoderant gebruiken of helemaal geen deoderant.
 
Ik gebruik Syneo 5. Waar ik normaal al heel snel onder de oksels zweet, zweet ik daar nu alleen nog maar als ik flink loop te beunen in de sportschool. Ik doe eens in de 5 dagen vier spuitjes onder elke oksel, en het werkt echt heel goed. Meerdere vrienden van mij gebruiken het ook, met goed resultaat. Ik koop het bij de Kruidvat.

Goed, Syneo 5 dus :thumbup:
 
witte shirtjes ? nieuwe kopen.
 
Ik gebruik Syneo 5. Waar ik normaal al heel snel onder de oksels zweet, zweet ik daar nu alleen nog maar als ik flink loop te beunen in de sportschool. Ik doe eens in de 5 dagen vier spuitjes onder elke oksel, en het werkt echt heel goed. Meerdere vrienden van mij gebruiken het ook, met goed resultaat. Ik koop het bij de Kruidvat.

Goed, Syneo 5 dus :thumbup:

Dit. Van die Syneo/Therme/Odorex behandelsprays.
 
Dit. Van die Syneo/Therme/Odorex behandelsprays.

Met Odorex moet je weer opletten dat je je oksels wel wast voordat je een shirt aan doet, anders krijg je een gat in je shirt bij je oksels.
 
idd gewoon odorex, ik gebruik het zelf ook omdat ik veel last had van overmatig zweten al deed ik niks, dit spul werkt echt super.
 
Ik heb er zelf ook veel last van bij donkere of witte shirtjes, met warmer weer hoef ik maar 2 minuten te lopen en er zit een enorme zweetplek onder mijn oksel dus normaal gesproken wissel ik meerdere keren van shirt per dag. Wat zou ik het beste kunnen kopen die Syneo 5 of odorex, van beide heb ik wel positieve dingen gehoord.
 
Vanish op de gele plek en dan in de wasmachine.
en als je ook last heb dat die shirts snel stinken moet je je shirt in de vriezer gooien
wait wut???
 
Had het ook bij mijn witte sportshirts, door de deo die speciaal voor zwart/witte kleding bedoeld was en het zou moeten voorkomen. :o
 
Ik heb de juiste oplossing voor je! :D

Dit had ik erg toen ik 15 was, ik gebruik nu 3-4 jaar Syneo5(best duur maar goedkoop in gebruik) €18,- 1 keer in de 4-5 dagen op een schone huid voor het slapen opspuiten en je zweet niet meer onder de armen ;) veel van me vrienden zijn dit ook gaan gebruiken en ook tijdens uitgaan etc. helpt het je :P
dit lijkt op zo een mooi nep verhaal maar het helpt echt.
 
4 a 5 x per dag douchen, dan stink je misschien niet meer. Ookal zal ik dat betwijfelen.
 
Met Odorex moet je weer opletten dat je je oksels wel wast voordat je een shirt aan doet, anders krijg je een gat in je shirt bij je oksels.

Heb ik nu echt nog nooit gehad, en gebruik het nu al 'n paar jaartjes. Bij wat voor stof heb je dat gehad?
 
Back
Naar boven