XXL Nutrition

gelezen

Bezoekers in dit topic

salesman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2006
Berichten
58
Waardering
0
Ik las in muscle en fitness een stuk over het gebruik van gedeeltelijk herhalingen als het punt van spierfalen bij de volledige herhalingen bereikt is.
Zijn er er hier luitjes die die techniek al gebruikt hebben en zo ja wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Partial reps dus... nooit echt gebruikt eigenlik.
 
Ik las in muscle en fitness een stuk over het gebruik van gedeeltelijk herhalingen als het punt van spierfalen bij de volledige herhalingen bereikt is.


Burns


Ik gebruik ze regelmatig, aan het eind van de set even een paar korte bewegingen.
 
Partial reps dus... nooit echt gebruikt eigenlik.

Ja na bijvoorbeeld bij het bankdrukken 3 of 4 volledige sets gedaan te hebben eerst een setje gedeeltelijke herhalingen van het bovenste gedeelte van de oefening dus een stuk boven de borst houden en daarna een setje gedeeltelijke herhalingen vanaf de borst tot max halverwege omhoog of andersom.
 
ik zie deze techniek redelijk veel gebruikt worden bij arm curl.. ik zag eigenlijk nooit het nut ervan in.. als je faalt bij een hele beweging dan zullen die halve bewegingen het ook niet meer maken denk ik..
 
zo nu en dan doe ik dat ook... verandering van spijs doet eten dus ook in de gym gewoon lekker variëren! ;)
 
ik doe het nu en dan bij bankdrukken.
 
de gene die het wel eens doen...win je er massa mee?
 
tja, als je de volledige rom niet meer kunt halen, dan maar partial he

het gaat zich hier meer om de spanning als je het mij vraagt, als je partial doet en zorgt dat je rom beperkt blijft tot die met de meeste spanning zl je er heel wat groei uit kunnen halen denk ik zo
 
Back
Naar boven